17 stycznia 2018

Czarne mydło babuszki Agafii

Czarne mydło babuszki Agafii

Hejka!

 Czy czarne mydło jest naprawdę takie cudowne? 
Zapraszam.



 Naturalne Syberyjskie Czarne mydło Agafii

Początkowo byłam do niego nastawiona sceptycznie- rosyjskie pismo oraz ciemna maź w środku wyglądały niezbyt zachęcająco. Swoje zdanie zmieniłam już po pierwszym użyciu.


Syberyjskie czarne mydło Agafii



Zalety:
  • przepiękny zapach- kojarzy mi się z kwiaciarnią i kwiatami,
  • nie podrażnia skóry,
  • dobrze ją oczyszcza,
  • bardzo wydajne- wystarczy naprawdę niewielka ilość, bo dobrze się pieni (co swoją drogą jest nieco dziwne przy naturalnym produkcie),
  • szeroki wachlarz zastosowań: do mycia rąk, włosów oraz całego ciała, 
  • warstwa zabezpieczająca pod nakrętką- mydło przypadkowo się nie wyleje,
  • brzozowy listek znajdujący się w mazi był miłym zaskoczeniem i ciekawym akcentem.


Czarne mydło Agafii


Wady:
  • niepraktyczne opakowanie- za każdym razem trzeba je odkręcać i zakręcać; niezbyt higieniczne- wkładanie brudnych rąk do środka- planuję przelać je do pojemnika z pompką.


Listek brzozowy


 Mydło ma konsystencję żelowo-galaretkową.


Czarne mydło Agafii


 Pojemność: 500ml.
Ważność: 12 miesięcy od otwarcia.
Cena: waha się od ok. 20,99zł do 36,99zł;
zależna od sklepu.
Dostępność: Hebe, Natura; czasowa: Kaufland, Lidl.
Warianty: czarne mydło, białe mydło, mydło kwiatowe. 


Składniki mydła dla banii



W składzie zawiera 37 ziół, m.in. 
  • uczep trójlistny (działa przeciwzapalnie i gojąco), 
  • pokrzywę zwyczajną (korzystna dla włosów i skóry),
  • rumianek pospolity (oczyszcza, zmiękcza, relaksuje skórę), 
  • szałwię (tonizuje i napina skórę, zapobiega wypadaniu włosów), 
  • żywicę sosnową (działa antyseptycznie), 
  • prawoślaz lekarski(usuwa stany zapalne), 
  • lukrecję (chyba dzięki niej tak dobrze się pieni), 
  • olszę czarną (normalizuje pracę gruczołów łojowych, powstrzymuje wypadanie włosów i przeciwdziała łupieżowi).


Naturalne Syberyjskie Czarne Mydło Agafii


Wbrew nazwie nie jest to typowe czarne mydło. Podstawą savon noir są bowiem czarne oliwki, a w przypadku produktu babuszki Agafii- brzozowy dziegieć, który również ma bardzo cenne właściwości. 


mydło babci Agafii


 ***

Używaliście tego mydła?

Co o nim sądzicie?

68 komentarzy:

  1. ja w rossmannie kupiłam teraz wersje biała i jestem bardzo ciekawa jak u mnie sie sprawdzi :D jednak musi jeszcze trochę poczekać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się złożyło! Też ostatnio zaopatrzyłam się w białe mydło, ale podobnie jak u Ciebie musi poczekać na swoją kolej. :)

      Usuń
  2. Nie miałam go, ale już kilka razy o nim słyszałam. Mam zamiar kiedyś je przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, jak trafisz na jakąś promocję to bierz śmiało. :)

      Usuń
  3. Cieszymy się :) Ważne,że skład jest naturalny, a więc zdrowy:) No i jest przyjemne w użyciu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię czarne mydło ale za produktami babuszki już tak nie pałam miłością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie każdemu muszą się one podobać i dobrze sprawdzać. :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe mydło, widzę ma same zalety:) chociaż faktycznie opakowanie mogłoby być trochę inne, np. takie z pompką:) Miłego weekendu Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydło jest już w pojemniku z pompką. Teraz jest o wiele łatwiej je używać, bo nie nabierze się go za dużo. :) Dziękuję, Tobie również życzę udanego weekendu. :*

      Usuń
  6. Wszyscy zachwalają produkty z tej firmy :D Ja jeszcze nie miałam okazji żadnego testować. Cena dosyć spora, ale skoro same pozytywy to chyba warto się skusić :) Z tym opakowaniem to rzeczywiście troszkę słabo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro wszyscy zachwalają, to coś w tym jest. Chociaż wiadomo u każdego może sprawdzić się coś innego. :D To prawda, cena nie zachęca zbytnio do zakupu, ale to produkt naturalny, poza tym o sporej pojemności. Trzeba polować na promocje. ;) Opakowanie już zmieniłam na takie z pompka i jest super. :)

      Usuń
  7. Ciakawa forma mydła, nie znałam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam z innej firmy i bardzo dobrze się spisuje. i wszystko co o nim mowia to prawda ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Babuszki Agafii bardzo lubię szampony :)
    Cóż cena jednak nie jest zachęcająca do kupna, ale nigdy nie wiadomo co mnie naleci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie tylko mydło od babuszki używam. :D Szampony dobrze się sprawdzają? Zgadzam się, cena nie zachęca, ale mydło wystarczy na trochę. Warto szukać promocji, rozglądać się i szukać niższych cen. :)

      Usuń
  10. Tak wpadłem przy okazji, ale chyba rozwiązałaś mój problem z prezentem dla mojej babci :) Myślę, że wymienione wady nie będą dla niej większym problemem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłą wizytę. :)
      Cieszę się, że już wiesz, co dasz babci. :)
      Również serdecznie Cię pozdrawiam! :)

      Usuń
  11. Nigdy nie próbowałam czarnego mydła, ale słyszała dobre opinie na ich temat ;) Od Babuszki Agafii kosmetyki lubię, więc może kiedyś się zainteresuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz po raz pierwszy sięgnęłam po czarne mydło i jestem bardzo z niego zadowolona. :) Fajnie wypróbować coś nowego. ;)

      Usuń
  12. Pierwszy raz spotykam się z takim mydłem.

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak wrażenia? Chociaż te wizualne. Jesteś bardziej na tak czy na nie?

      Usuń
  13. Kurczę, rzeczywiście wyglądam i galaretowatą konsystencją nie zachęca, ale zazwyczaj tak jest, że taki kosmetyk jest bardzo dobry, aniżeli te piękne, kolorowe, a efektów żadnych po nich nie widać :P

    muszę wypróbować :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, często tak bywa. :) Bardzo Ci polecam. :)
      Pozdrawiam Cię cieplutko! :*

      Usuń
  14. miałam kiedyś to mydło, używałam do robienia maseczki z glinką ghassoul :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej maseczce jeszcze nie słyszałam. Mydło dobrze się sprawowało? :)

      Usuń
  15. Nie miałam tego mydła, ani od Babuszki, ani oryginału, więc nie wiem czy u mnie by się sprawdziło. Nie do końca interesuje mnie czarne mydło, ale może przyjdzie pora na wypróbowanie i odkrycie jego podobno świetnych właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz spotykam się z takim produktem, ale po zaletach jakoś uda znieść się wszystkie wady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zalety wynagradzają drobne niedogodności. Poza tym można im łatwo zaradzić, przekładając mydło do innego pojemnika. :)

      Usuń
  17. Czy jest praktyczne, na takie pytania umiesz Ty odpowiedzieć, jak i fanki różnych kosmetyków. Nie umiem się wypowiadać o kosmetykach, ten temat dla mnie to kosmos... :/ Podobnie jest u mnie z filmami - trudno mi coś napisać w komentarzu, oprócz "nie słyszałam o tym filmie". Przynajmniej ja tak uważam, Ty możesz inaczej sądzić ;)
    Oczywiście dobrze by było, by mydełko jak najdłużej służyło :D
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, życzę udanego weekendu! :*
    Zapraszam do mnie!
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za bardzo zrozumiałam początek Twojej wypowiedzi. Ja też nie jestem mistrzynią ww wypowiadaniu się o kosmetykach, ale jeśli się to ćwiczy, to będzie tylko lepiej. ;) Jeśli chodzi o filmy, to masz naprawdę rozległą wiedzę na ich temat. :) Mam nadzieję, że mydło długo posłuży. ;) Również bardzo serdecznie Cie pozdrawiam i życzę miłego weekendu! :* Odwiedzę Cię w wolnej chwili. :) Widziałam Twój post o Złotych Globach, ale jeszcze nie skomentowałam.

      Usuń
  18. Już widziałam recenzję tego produkty i też byłam na "tak" :) Muszę dorwać jak będę miała do tego okazję! ☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Używam obecnie ten typ mydła i jestem zdecydowanie na tak.Jak radziłaś,przełożyłam je do pojemnika z pompką i w ten sposób zniwelowałam jego jedyną wadę.Polecam to mydło wszystkim,nie tylko fanom kosmetyków naturalnych.Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że tez jesteś zadowolona z właściwości tego mydła. :) To teraz nie pozostało nic innego jak tylko rozkoszować się jego używaniem. :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  20. Troszke ochydnie wyglada :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pierwszy rzut oka faktycznie nie prezentuje się zbyt zachęcająco, ale warto się przełamać. ;)

      Usuń
  21. Nigdy nie miałam, ale odstrasza mnie troszkę to jak wygląda...
    Pozdrawiam
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś mnie zniechęcają te ''ruskie'' opakowania. Ale skoro polecasz, to chętnie bym je wypróbował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że mnie też odstraszały, ale mydło dostaliśmy na Święta i w końcu się przełamałam, by użyć ruskiego kosmetyku i nie jestem zawiedziona. :) Rodzinka również sobie ceni mydełko. :)

      Usuń
  23. ja właśnie zaczynam testować czarne mydło, ale innej marki. Zobaczymy jak się spisze:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię kosmetyki babuszki :) ale tego jeszcze nie używałam, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię czarne mydło :) Muszę kiedyś kupić kolejne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Od dłuższego czasu się nad nim zastanawiam, do tej pory z podobnych produktów używałam savon noir, ale tak jak napisałaś, to coś innego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli znajdziesz to mydło w dobrej cenie, to warto je wypróbować. ;) Tak, niby oba nazywają się "czarne mydło", ale jednak to różne produkty. :)

      Usuń
  27. Stosuję czarne mydło do oczyszczania i ogólnie jestem zadowolona z efektów. Takie mydło ma dość specyficzny zapach, który mi w ogóle nie przeszkadza. Dodatkowo wspomnę, że po oczyszczeniu zawsze dbam o to, żeby nawilżyć skórę. Do tego celu używam krem aloesowy, który jest moim ostatnim odkryciem

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Cena jest dosyć wysoka, ale mydło ma wiele praktycznych zastosowań i fajnie się sprawdza. Poza tym ma dużą pojemność i wcale tak szybko się nie zużywa. Co więcej, można na nie polować na promocjach, wtedy wychodzi trochę taniej. ;)

      Usuń
  29. Ciekawie wygląda.hhm.. a jaki ma zapach??
    forever-aloes.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak napisałam, zapach kojarzy mi się z kwiatami i kwiaciarnią. :D

      Usuń