29 stycznia 2018

Pomysł na walentynkowy prezent + KONKURS

Printu

 Hejka!

Jeśli zastanawiasz się, co podarować bliskiej osobie na Walentynki, to zapraszam do czytania i oglądania.



 Walentynki to głównie święto zakochanych, którzy zwykle obdarowują się drobnymi upominkami. Tego szczególnego dnia nie chodzi tylko o romantyczne wyznania miłosne, ale przede wszystkim o to, by powiedzieć bliskim, że są dla nas ważni. Jest wiele sposobów obchodzenia 14 lutego- można go spędzić z druga połówką, z przyjaciółmi albo w domu i też świetnie się bawić.  Jeśli zastanawiasz się, co sprezentować bliskiej osobie, to mam dla Ciebie małą podpowiedź.


Printu


Fotoksiążka od firmy Printu to niebanalny pomysł na prezent, który zachwyci nawet najbardziej wymagających. Dostępna jest w kilku formatach. Jeśli chodzi o szatę graficzną, to na stronie znajduje się mnóstwo gotowych szablonów.


Fotoksiążka od Printu


Ja zdecydowałam się na kwadratową fotoksiążkę o wymiarach 20x20 cm, którą od początku do końca zaprojektowałam sama (nie skorzystałam z gotowych szablonów). Twarda oprawa to gwarancją trwałości, a matowe strony pięknie się prezentują. Oprócz zdjęć (które są wydrukowane w naprawdę wysokiej jakości) w naszej książce można umieścić również cytaty, wierszyki, własne myśli a także dodatki w postaci naklejek.



Walentynki z Printu


Edytor, w którym tworzymy nasze dzieło początkowo może wydawać się skomplikowany, ale da się szybko do niego przyzwyczaić. Jeśli tak jak ja lubisz samodzielnie  modyfikować elementy na stronach, wybierz tryb Ekspert.


Widziałam już nie raz takie fotoksiążki na innych blogach, ale nie ma to jak spróbować zaprojektować własną książkę i przekonać się, że jest to produkt naprawdę godny polecenia, np. jako prezent na walentynki dla niego albo innej ważnej dla nas osoby. Jeśli szukasz prezentu na walentynki dla chłopaka, to zerknij na stronę Printu.


***

Nie zapomniałam o moich Walentynkach, czyli o Was Kochani Czytelnicy. Wspólnie z firmą Printu przygotowaliśmy dla Was konkurs, w którym do wygrania są aż 2 fotoksiążki, które możecie zaprojektować zgodnie z własnym uznaniem.

Czas trwania konkursu: 29.01.-2.02.18r.

Ogłoszenie wyników: 3.02.18r.
 
Nagrody: 2 fotoksiążki 
(20x20cm lub 20x25cm; 20 stron)


By wziąć udział: 
  • napisz w komentarzu biorę udział,
  • podaj swój e-mail, abym mogła skontaktować się z Tobą w razie wygranej.

Jeśli chcesz przekonać się na własnej skórze o świetnej jakości fotoksiążki i zabawić w projektanta, to nie czekaj i weź udział. Jeśli się zdecydujesz będzie mi tym bardziej miło, gdyż jest to pierwszy konkurs na moim blogu. Życzę Wszystkim powodzenia! 🙂
*** 

Mieliście okazję stworzyć własną fotoksiążkę?

Co sądzicie o takim prezencie?

57 komentarzy:

  1. Miałam okazję tworzyć fotoksiążki na Printu i jak je otrzymałam, to wręcz się w nich zakochałam, są bardzo dobrze wykonane... Wręcz cudo :D

    Z chęcią Biorę Udział :D Fotoksiążek nigdy za wiele :D
    Pospolitaola@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że też masz pozytywną opinię o fotoksiążkach. :) To prawda, są genialne! :) Super, że bierzesz udział. Pewnie, że takich fajnych książek nigdy za wiele! :D

      Usuń
  2. Ale super pomysł na prezent:*
    Oczywiście BIORĘ UDZIAŁ :)
    Irreplaceable_fashion@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dużo takich książek Teraz nawet nie mam jakich zdjęć tam wsadzać :aP zbieram nowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza książka. ;) Pewnie, żeby całość wyszła fajnie przyda się trochę zdjęć. :D

      Usuń
  4. Fotoksiążki nigdy jeszcze nie tworzyłam, jakoś brak mi na to czasu. Uważam jednak, że to świetny pomysł na prezent. Wspomnienia zamknięte w formie fotografii, to coś cudownego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, trzeba poświęcić trochę czasu, żeby efekt był zadowalający, by dopracować wszystkie szczegóły. :)

      Usuń
  5. Ale piękna fotoksiążka!
    Biorę udział <3 panterka241@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział!
    oniezwyklychmowa@gmail.com
    Fotoksiążka na pewno będzie bardzo oryginalnym prezentem, chociaż już takie pomysły widziałam na niektóre okazje. Gdybym miała chłopaka (cieszę się, że nie wiem, lecz na wszystko trzeba się przygotować. Kurczę, skoro na wszystko, to czemu nie mam przygotowanego podziękowania za Złoty Glob w 20... którymś tam roku? ;0), to prawdopodobnie bym coś upiekła. Dobrze się czuję w kuchni ;)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, każdemu uczestnikowi życzę wygranej i życzę Tobie szczęśliwych walentynek :D
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że się zgłosiłaś. :) Własnoręczny wypiek to również świetny pomysł. Jak to mówią, przez żołądek do serca, tak? :D
      Bardzo Ci dziękuję i Tobie również życzę szczęśliwych walentynek, abyś spędziła je tak, jak chcesz! :)

      Usuń
  7. Takie książeczki zawsze wyglądają pięknie <3 Śliczne cytaty i to zdjęcie z maską :) Gratuluję współpracy i oczywiście się zgłaszam!
    mój e-mail: aleksandra.blog@op.pl
    Pozdrawiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Nie łatwo było mi znaleźć tę maskę (chciałam trochę inną, ale niestety nie doszły na czas). Jak sobie coś wymyślę, to zwykle trochę minie, zanim uda mi się znaleźć coś odpowiadającego mojej wizji. :D
      Powodzenia! Również przesyłam Ci gorące pozdrowienia! :)

      Usuń
  8. Wszędzie są te fotoksiążki XD A ja już "odkryłam" ten prezent już 2 lata temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że już od tak dawna wiesz o możliwości wykonania fotoksiążki. :) Też zauważyłam, że ostatnimi czasy cieszą się dużą popularnością. :)

      Usuń
  9. Fotoksiążka to super pomysł na prezent! Twoja jest pięknie wydana <3
    Zapraszam do mnie Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś podarowałam chłopakowi taką książkę, to jest super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygląda ;) Podoba mi się ta okładka ;) Ostatnio wszędzie widzę te fotoksiążki ;) Ciekawy pomysł na pamiątkę lub na prezent (np. na zbliżające się walentynki ;D)
    Z chęcią wezmę udział w konkursie, więc BIORĘ UDZIAŁ.
    Mój e-mail: wrednazwyboru@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobała. :) Ja też ciągle natykam się w sieci na fotoksiążki. :D Powodzenia! :)

      Usuń
  12. Super prezent taka książeczka :)

    Świetny prezent taka książeczka :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2018/01/new-things-from-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  13. fotoksiążki to świetny pomysł na walentynki :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sprawa i super, że sama zrobiłaś swoją :) Moja jest w drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że mogłam sama zaprojektować książkę. :) Ekstra, Twoja pewnie też świetnie się będzie prezentować. :)

      Usuń
  15. Kurczę, świetna sprawa i bardzo fajny alternatywa zamiast zwykłego albumu ze zdjęciami.
    Muszę w koncu sprawić sobie taką fotoksiążkę, nie koniecznie na walentynki- tylko tak o, żeby zdjęcia rodzinne tam zawrzeć <3

    super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że album z rodzinnymi zdjęciami to świetny pomysł i miła pamiątka. :) Dzięki. :)

      Usuń
  16. This is a great idea diferent and unike. I love it!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam, mam :D Taka fotoksiążka to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na prezent taka fotoksiążka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny prezent :) Takie upominki zawsze są miło widziane!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fotoksiążki to świetny pomysł na prezent :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/01/futerko-w-kolorze-butelkowej-zieleni.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł na prezent!:D

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fenomenalny pomysł z tym albumem.Osoba obdarowana,na pewno będzie nim oczarowana.Widać, że solidnie wykonany , z dobrej jakości materiału.A sama jego zawartość to już prawdziwe arcydzieło.Widsć, że włożyłaś całe serce, aby mógł powstać(szkods,że tak mało zdjęć można zobaczyć:()Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za tak miłe słowa. :) Cieszę się, że widać mój wysiłek włożony w to, żeby album wyszedł ładnie. :) Pokazałam mało zdjęć, bo cenię sobie prywatność. Również przesyłam Ci gorące pozdrowienia! <3

      Usuń
  23. Ładnie wyszła ta fotoksiążka :). Widać, że włożyłaś w nią dużo czasu i serca :)
    Niestety na konkurs się nie załapałem, bo dopiero dziś zobaczyłem ten wpis.
    Może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci. :) Miło, że doceniasz mój wkład. :) Pewnie, to był dopiero pierwszy konkurs. ;)

      Usuń
  24. Świetny pomysł na prezent i naprawdę fajny konkurs ;)
    Szkoda, że dopiero dziś to zauważyłam :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. :) Szkoda, ale to dopiero pierwszy konkurs, uda Ci się następnym razem. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń