20 stycznia 2018

Granat i bordo na ściance

Stylizacja z bluzką w paski

Hejka!

Zapraszam Was na stylizację. 

 

Czyżbym nagle stała się sławna i robiono mi zdjęcia na ściance? A może byłam w kinie? Nic z tych rzeczy. Z powodu chłodu panującego na zewnątrz musiałam znaleźć jakieś w miarę zaciszne miejsce na zdjęcia. 

*

Mam na sobie granatową marynarkę zapinaną na 3 guziki. Z obu stron ma atrapy kieszeni i jedną prawdziwą. 


Terranova, Lidl, Chiński sklep, CCC


 Granatowe spodnie, które zwykle ubieram zastąpiłam burgundowymi jeansami (gościły już w kilku stylizacjach: tu, tu oraz tu). Podoba mi się połączenie bordo z granatem.


Terranova, Lidl, Chiński sklep, Sinsay


 Bluzka w granatowo-białe paski kojarzy mi się z stylem paryżanek.


Lidl, Chiński, CCC, Sinsay


 Stylizację dopełniłam naszyjnikiem z dwoma gwiazdkami i małym kryształkiem.


Sinsay


Buty to ponownie czarne sztyblety (mogliście je zobaczyć już tu, tu oraz tu). 


Bluzka w gratatowo-białe paski, burgundowe jeansy, czarne sztyblety

 *

 Nie martwcie się, jeśli jeszcze nie odpowiedziałam na Wasze komentarze z poprzednich wpisów, na pewno to nadrobię. Ostatnio mam mniej czasu, ale staram się być na bieżąco. 🙂


***

Co sądzicie o stylizacji?

Lubicie motyw gwiazd w biżuterii?

75 komentarzy:

  1. Ja lubie marynarki dlatego ta Twoja tez mi wpadła w oko

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik i spodnie najbardziej mi się spodobały :) Marynarka nie w moim gości, bo z reguły takich rzeczy nie noszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te gwiazdki mnie zachwyciły, a w spodniach kolor. :) Ja lubię od czasu do czasu ubrać marynarkę, ale rozumiem, że nie każdy za tą częścią garderoby przepada. :D

      Usuń
  3. Śliczna ta marynarka. Bardzo mi się podoba ;) Szukam takiej już od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) W Terranovie maja fajne marynarki, moja jest właśnie stamtąd. ;)

      Usuń
  4. Bardzo lubię paski :) Świetny kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. To mamy coś wspólnego. :D
      Również serdecznie Cię pozdrawiam! :)

      Usuń
  6. A w sumie wiesz, pomysł na zdjęcia na ściance to całkiem dobra opcja! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że pomysł Ci się spodobał. Dzięki. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Marynarka i paskowe bluzki zawsze wygladają świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę stwierdzić, że paseczki nigdy nie dominowały w mojej garderobie (chyba miał na to wpływ pogląd mojej Mamy, że paski pogrubiają)Stąd nie kupowała ,ani Sobie, ani mi takich wzorów. Obecnie posiadam jedną bluzkę w paski, ale są pionowe i uważam, że jest super. Twoja bluzka prezentuje się świetnie i nie dostrzegłam, aby Cię w jakikolwiek sposób pogrubiała, zatem mit mojej Mamy poległ całkowicie. Marynarka i spodnie doskonale się uzupełniają. Biżuteria dodaje uroku całości. Wyśmienity zestaw. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. :) Super, że przekonałaś się do pasków. Nie wszystkie pogrubiają, te wąskie zarówno pionowe jak i poziome nie powinny zniekształcić nam sylwetki. Trzeba natomiast uważać na te bardzo szerokie w barwach mocno kontrastujących z tłem, czyli kolorem ubrania. Od tych lepiej trzymać się z daleka. :D Pozdrawiam Cię serdecznie! :)

      Usuń
  9. Podoba mi się na codzień bardzo fajna stylizacja :) biżuteria też ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja:) podoba mi się połączenie granatowej marynarki i tej bluzki w paski:) do tego piękny naszyjnik:* Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję i cieszę się, że coś Ci się spodobało. :) Również przesyłam serdeczne pozdrowienia! :*

      Usuń
  11. Great post dear, perfect outfit! :) ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja śliczna, w sumie nigdy nie łączyłam bordo z granatem ale teraz widzę że pasują do siebie idealnie i w tej stylizacji skleiły się razem tworząc super look <3 No zobacz, zainspirowałaś mnie do łączenia tych dwóch kolorów razem :D i śliczna bluzka, mam podobną tylko z napisem z przodu ale uwielbiam biało granatowe paski :) Jak dla mnie całość na medal i sama chętnie wskoczyłabym w ten strój :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kiedyś, dawno temu byłam w sklepie, to na manekinie zobaczyłam połączenie granatu i bordo- ogromnie mi się ono spodobało. :) Cieszę się, że Tobie również przypadł do gustu taki duet. :) Bardzo miło mi, że moja stylizacja Cię zainspirowała. <3 Dziękuję Ci pięknie za budujący komentarz. :) Również przesyłam gorące pozdrowienia! :*

      Usuń
  13. Ja tę bluzkę wsadziłabym do spodni, ja wszystkie bluzki lubię wsadzać do środka :D Śliczny kolor spodni i oczywiście botki <3 Osobiście nie lubię marynarek i czuję się w nich niezwykle staro hah..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się bluzka wsadzona do spodni u kogoś, ja jednak rzadko tak robię. :) Dziękuję. :) Wszystko zależy od tego jaką masz marynarkę i z czym ją zestawisz. Niektóre są bardzo dziewczęce, inne poważne, ale rozumiem Cię, kiedyś marynarkę ubierałam do galowego stroju. :D Teraz włączyłam ten element garderoby do codziennych stylizacji. ;)

      Usuń
  14. A mi bardzo spodobało się połączenie bluzki w paski i marynarki :) Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzy mi się taka wielka oversize’owa marynarka. Idealna do eleganckich, klasycznych look’ów :)) U ciebie jest ona w klasycznej formie, ale tez mi się podoba

    Jull.pl - klik!


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć wymarzoną marynarkę. :) Dziękuję. :)

      Usuń
  16. Wisiorek bardzo ładny! Bordo i granat to ostatnio moje ulubione kolory, jeżeli chodzi o ubrania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) To widzę, że idealnie trafiłam w Twój gust. :D

      Usuń
  17. Bardzo ładne zestawienie! Uwielbiam bluzki w paski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję. :) Widzę, że nie tylko ja lubię paski. :D

      Usuń
  18. Poluję na spodnie w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę Ci powodzenia i upolowania wymarzonej pary spodni. :)

      Usuń
  19. jestem na tak! marynarka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow:). Marynarka świetnie komponuje się ze spodniami, które też są bardzo ładne. Stylizacja na 6+ :). Bardzo mi się podoba. Nie wiem, czy Ci już to pisałem, ale masz piękne włosy i figurę :).
    Cóż, ostatnio zrobiło się chłodno na dworze i trzeba szukać cieplejszych miejsc do zdjęć.
    Miłego wieczoru!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, wiesz jak mi poprawić humor swoimi komplementami. Bardzo Ci dziękuję. :* Tak, to nie lada wyzwanie, by znaleźć miejsce w miarę dobrze oświetlone i takie w którym nie kręci się dużo ludzi. Dziękuję, Tobie również życzę miłego wieczorku! :*

      Usuń
    2. Nie masz za co dziękować :)

      Usuń
  21. Marynarka wygląda bardzo ładnie. Świetnie pasuje do takiej casualowej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie się to prezentuje :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/winter-look-parka-w-kolorze-baby-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna stylizacja, kolor spodni bardzo mi się podoba. Ja dziś kupiłam na wyprzedaży koloru musztardowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, że mój strój Ci się spodobał. :) Gratuluję zakupu spodni, mam nadzieję, że pochwalisz się nimi na swoim blogu. :)

      Usuń
  24. Śliczne, klasyczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. :))

    OdpowiedzUsuń
  26. również z powodu zimna korzystam ostatnio z takich miejsc :) bardzo ładna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cała stylizacja bardzo mi się podoba i jest dokładnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładnie wyglądasz razem z tym żakietem, stylizacja traci "uporządkowanie", gdy go zdejmiesz. Uważam, że jest bardzo uniwersalna, prawie wszędzie można się w niej wybrać. Biorąc pod uwagę dzisiejsze "wspaniałe i piękne" czasy, to gdybyś przyszła w takim stroju na ściankę (gdzie królują największe gwiazdy, np. wielka Kylie Jenner ;D), to by Cię skrytykowano, bo przecież jak ścianka, to w szmatach (wybacz za określenie, lecz nie znoszę tych zasad kierujących się modą, stąd moja złośliwość) się pokazać nie możesz! Musisz błyszczeć!
    Kiedyś aktor prezentował klasę i kulturę, teraz na palcach jednej ręki można takie osoby policzyć... :/
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę dobrej pogody na kolejne zdjęcia! :) Zapraszam do mnie :*
    A tak na serio, to bardzo ładnie wyglądasz. :) Ta złośliwość Ciebie się nie tyczy.
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Na ściankę czy czerwony dywan nie wybrałabym się w takim stroju, postawiłabym na coś specjalnego- jakąś piękną suknię. :D Mam nadzieję, że szybko się ociepli i będę mogła robić sesje na zewnątrz. :)Jeszcze raz Ci dziękuje i pozdrawiam! :*

      Usuń