22 czerwca 2018

Emocje zamknięte w fotoksiążce

Prezent z okazji rocznicy ślubu Rodziców

Hejka! 

 W jaki sposób zatrzymać emocje i sprawić radość bliskim? Zapraszam.

Co roku staram się wymyślić coś oryginalnego, co mogłabym podarować Rodzicom z okazji kolejnej rocznicy ich ślubu. W zeszłych latach były to przeważnie prezenty wykonane własnoręcznie. W tym roku z pomocą przyszła mi firma Printu ze swoim bestsellerem, czyli fotoksiążką, która sprawdzi się też jako forma podziękowania dla rodziców, które zwykle składa się podczas wesela.

Fotoksiążka Printu

 Jest to drugi album, który mogłam zaprojektować. Ponownie wybrałam twardą oprawę, ale tym razem w rozmiarze 25x20 cm. Papier, na którym zostały wydrukowane zdjęcia jest matowy. Chcąc ułatwić sobie zadanie wybrałam szablon... komunijny, ale i tak wprowadziłam w nim mnóstwo zmian, by dostosować go do moich oczekiwań i ogólnego zamysłu.

Printu

 Na pierwszej stronie zamieściłam dedykację wraz z życzeniami, natomiast na kolejnych- zdjęcia  naszej rodzinki z różnych okresów. Przeglądając foldery ze zdjęciami mogłam powrócić wspomnieniami wstecz, zobaczyć jak wszyscy zmieniliśmy się przez te lata. Było to naprawdę niesamowite przeżycie, bo rzadko oglądam dawne fotografie.

Printu

Książka jest bardzo dobrze wykonana. Podczas transportu nic się jej nie stało, ponieważ była zapakowana w folię bąbelkową i kartonowe opakowanie. Zdjęcia są wyraźne, a kolory żywe i wiernie odwzorowane. Fotoksiążka trafiła już w ręce moich Rodziców, którym bardzo się spodobała. 

Świetna robota Printu, dziękuję. 
🎕

57 komentarzy:

  1. Świetny prezent i super pamiątka, ja również czekam na swoją fotoksiążkę właśnie od Printu i nie mogę się doczekać efektu końcowego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie. Myślę, że też będziesz zadowolona z efektu końcowego. :)

      Usuń
  2. Fotoksiążki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki prezent zadowoliłby każdego rodzica :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, chociaż bardziej niż sam prezent liczy się to, że pamiętamy o danej rocznicy/wydarzeniu. :) Prezent to miłe dopełnienie. :)

      Usuń
    2. Najważniejsza jest pamięć :)

      Usuń
  4. Fotoksiazki są super! Muszę też następną zaprojektować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci dobrej zabawy podczas projektowania. :) Dziękuję i też przesyłam Ci pozdrowienia! :)

      Usuń
  5. Taka fotoksiążka jest idealnym pomysłem na prezent, ale i na pamiątkę :D Sama z wielką chęcią zrobiłabym rodzicom taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. :D Dobrze zebrać wspomnienia w jednym miejscu. ;)

      Usuń
  6. Świetna jest taka fotoksiążka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka fotoksiążka to świetna pamiątka ;) Mam wrażenie, że stały się one bardzo popularne i coraz częściej wypierają tradycyjne albumy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, fotoksiążki są coraz bardziej popularne i faktycznie zastępują albumy. Pamiętam jak kiedyś tradycyjne zdjęcia wkładało się do albumów, a potem przeglądało. Czasy się zmieniają i formy przechowywania wspomnień też. ;)

      Usuń
  8. Uwielbiam fotoksiązki!! Wspaniała sprawa, nie trzeba wywoływać zdjęć a podając taką książkę gościom nie zanudzasz ich 1000 zdjeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że uwielbiasz fotoksiążki. Tak, jest to wygodna opcja, nie trzeba nawet wychodzić z domu, by ją przygotować. ;)

      Usuń
  9. Fotoksiążki to świetny pomysł na prezent ! Twoja jest śliczna, ma przepiękne kolory !
    Pozdrawiam serdecznie
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moja fotoksiążka przypadła Ci do gustu. :)
      Też pozdrawiam serdecznie! ;)

      Usuń
  10. Uwielbiam fotoksiążki :) Jest to najlepsza forma do przechowywania najważniejszych dla naszego życia fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja polubiłam taką formę uchwycenia wspomnień. :)

      Usuń
  11. Jest piękna <3 uwielbiam takie prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Printu wykonuje naprawdę świetne fotoksiążki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się takie prezenty, ale jeszcze nigdy żadnego nie zamawiałam podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  14. To świetny prezent i super pamiątka, tez taki dostałam od córki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! Pewnie byłaś bardzo zadowolona. :) Również przesyłam pozdrowienia! :)

      Usuń
  15. Jest to prezent/pamiątka, która zdecydowanie wzrusza i daje możliwość ponownego odtworzenia pewnych momentów, uwiecznienia wspomnień. Świetne u urocze!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ujęłaś istotę fotoksiążki. :) Dziękuję za odwiedziny też przesyłam pozdrowienia! :)

      Usuń
  16. Ostatnio też zamówiłam taką książkę i teraz z niecierpliwością na nią oczekuję :) To świetna pamiątka.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że książka szybko do Ciebie przybędzie i będziesz zadowolona z efektu końcowego. :) Dziękuję i też pozdrawiam! :)

      Usuń
  17. Ta fotoksiążka do mnie nie przemawia. Mimo, że naprawdę można przenieść się dzięki niej w czasie, to nie jest dla mnie wystaraczająca. Za bardzo kojarzy mi się z takimi typowymi albumami ze zdjęciami, a takie mamy bardzo dużo w domach - ja w zeszłym roku na papierze toaletowym przyklejonym do kolorowego papieru napisałam około 50 powodów, dlaczego Mamusię kocham 💕 Jestem ciekawa, jaki prezent dostanę, gdy zostanę mamą...
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, życzę pięknych wakacji i zapraszam do siebie 😍
    Twoja Emma 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, nie każdemu musi się podobać idea fotoksiążki. Dziękuję, że szczerze napisałaś, co sądzisz na ten temat. :) Hmm... oryginalny pomysł, ale ja wybrałabym innym materiał niż papier toaletowy. Myślę, że tradycyjna kartka papieru dobrze by się sprawdziła. Dziękuję za życzenia. Również przesyłam pozdrowienia i życzę Ci pięknych wakacji! :)

      Usuń
  18. Emocje zamknięte w książce, a uwalniają się przy jej przekazywaniu i czytaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Printu robi rewelacyjne fotoksiążki, są naprawdę dobrej jakości.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy podobne zdanie. ;)
      Też przesyłam pozdrowienia! :)

      Usuń
  20. Ekskluzywny,efektowny i zarazem trafiający w samo serce prezent w ,którym zamknięte są najpiękniejsze wspomnienia.Gratuluję pomysłu myślę ,że Twoi rodzice byli mega szczęśliwi otrzymując taki wyjątkowy dar serca.Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Myślę, że byli zadowoleni, w końcu był to, jak napisałaś, dar od serca dla serca. <3 Pozdrawiam! :*

      Usuń
  21. Fotoksiążki to jest cos pięknego! Moim zdaniem lepsze niż albumy, bo ładniej się prezentują i mozna je podarować bliskim na prezent :)
    https://mrsmysterious00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wraz z postępem tradycyjne albumy zmieniły formę na fotoksiążki. ;) Dziękuję za odwiedziny. :)

      Usuń
  22. Taki prezent to każdorazowo świetny i oryginalny pomysł :) Ja również zamierzam taki album podarować rodzicom, ale jeszcze nie teraz :) Twoi się pewni ucieszyli!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna forma uwiecznienia takich magicznych chwil w życiu i cudowny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam fotoksiążki :) produkty ze zdjęciami są zawsze najlepszym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fotoksiązki od Printu to wspaniała sprawa :) Pięknie zrobione i na prawdę pełne emocji i tego co dobre ;)

    OdpowiedzUsuń