25 czerwca 2018

Strefa Kinomaniaczki: druhny, rodzinka i elitarny klub

Filmy

Hejka!

3 różne filmy (a nawet 5), 3 różne historie. Zapraszam.



Dzisiaj obiecana i wyczekiwana Strefa Kinomaniaczki. Poprzednie wpisy z serii znajdziecie tu: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.



W najbliższym czasie ukaże się też spóźniony (tak jak w zeszłym roku, to już chyba stanie się tradycją) urodzinowy post, więc trzymajcie rękę na plusie.😉
 
  

Podstępne druhny


"Revenge of the bridesmaids"

 Parker i Abigail wracają do rodzinnego miasteczka na rocznicę ślubu rodziców jednej z nich. Na miejscu okazuje się, że  zmora sprzed lat, rozpieszczona Caitlyn odbiła chłopaka ich przyjaciółce i zamierza wziąć z nim ślub. Dziewczyny postanawiają zjednoczyć siły, by nie dopuścić do ceremonii.

"Podstępne druhny"/"Revenge of the bridesmaids"

Przyjemny film, w sam raz, by się zrelaksować (oglądałam go, by odpocząć od nauki). Typowy schemat, ale pojawia się kilka zabawnych momentów.

"Podstępne druhny"/"Revenge of the bridesmaids"


 Poznaj mojego tatę 

Poznaj moich rodziców

Poznaj naszą rodzinkę


"Poznaj mojego tatę", "Poznaj moich rodziców", "Poznaj naszą rodzinkę"

Seria 3 filmów o rodzinach Byrnes i Focker. Greg, by zdobyć rękę Pam, będzie musiał zmierzyć się z jej despotycznym ojcem, który jak się okazało nie jest wcale ogrodnikiem, a byłym agentem CIA.

"Poznaj mojego tatę"/ "Meet the parents"

 Wykrywacz kłamstw w użyciu. 

W żadnej części nie zabrakło dawki dobrego humoru. To trzeba zobaczyć! 😂

"Poznaj moich rodziców"/ "Meet the Fockers"

 Na koniec remix wypowiedzi Grega o Jacku (końcówka Poznaj naszą rodzinkę). Uprzedzam- uzależnia. 😃




 Klub dla wybrańców

"The Riot Club"


 Pierwszoroczniacy, Miles i Alistair, zaczynający naukę w Oksfordzie, nie darzą się sympatią. Gdy zostają przyjęci do elitarnego stowarzyszenia The Riot Club konfrontacja wisi w powietrzu.

"The Riot Club"/ "Klub dla wybrańców"


Członkowie Riot Clubu to bogaci i dobrze urodzeni młodzieńcy w garniturach, wyglądający jak prawdziwi dżentelmeni. Kluczowe jest słowo wyglądający, bo ich zachowanie nie ma nic wspólnego z tym określeniem.

W filmie dobrze pokazano procesy grupowe, to jak spójność grupy, tak pożądana dla jej członków, bywa szkodliwa dla innych. 

Nie sądziłam, że chłopcy posuną się do takiego okropieństwa.

"The Riot Club"/ "Klub dla wybrańców"


W filmie wystąpił Sam Claflin, znany z Zanim się pojawiłeś, który pokazał się z zupełnie innej strony. 

Ciekawostką jest, że fikcyjny The Riot Club ma swój rzeczywisty odpowiednik- oksfordzki Bullingdon Club. Jak wieść niesie należał do niego Radosław Sikorski.

***
Obejrzeliście któryś z filmów?

65 komentarzy:

  1. Jeszcze nie, ale z tych propozycji z pewnością skorzystam:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba żadnego z tych filmów nie widziałam, ale zainteresowałaś mnie tym ostatnim ;) Chyba sobie dzisiaj wieczorem zrobię seans ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam, że "Klub dla wybrańców" będzie się cieszył takim powodzeniem. Myślałam, że seria 3 filmów z Gregiem Fockerem będzie większości znana, a tu takie zaskoczenie. ;)

      Usuń
  3. Ciekawe propozycje :)
    Muszę obejrzeć Podstępne druhny :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Miłego seansu! :)
      Wpadnę do Ciebie w wolnej chwili. :)

      Usuń
  4. Film "Podstępne druchny" oglądałam całkikem niedawno - leciał w telewizji, a ja nie miałam co robić. Nawet fajny i śmieszny. Film " Poznaj moich rodziców" i ta cała seria to tez fajne komedie, które oglądałam i chętnie za jakiś czas obejrzę ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też wtedy oglądałam "Podstępne druhny". :D O, w końcu znalazła się osoba, która zna Grega Fockera. :D Dzięki za odwiedziny. :)

      Usuń
  5. I will look for those movies on Netflix or on Internet. The lool goooood

    OdpowiedzUsuń
  6. Tą serię 3 filmów oglądałam. A "podstępne druchny" mam zamiar dopiero obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne propozycje :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/06/ogrod-peen-lawendy-cz1.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :)
      Już widziałam Twój post, lawenda wygląda cudownie! ;)

      Usuń
  8. Słyszałam tylko o serii "Poznaj moich rodziców". Słyszałam, że Robert De Niro lubi lekkie komediowe role, toteż właśnie ta seria na humorze zyskała :) Nie oglądałam żadnego, jednak aktora z ostatniego filmu, to jest Sama Claflina znam właśnie z "Zanim się pojawiłeś" - film mnie rozczarował, a jego gry osoby przykutej do wózka nawet nie zauważyłam... książka o wiele lepsze, szkoda, że dużo dobrych momentów pominięto :( Ale cóż, idealnego odwzorowania książki nikt nigdy nie znajdzie, a takie nie istnieje.
    Obyś w wakacje obejrzała więcej przyjemnych filmów, które pozwolą Ci się zrelaksować :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, życzę pięknych wakacji!
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczałam, że tę serię filmową większość będzie znała, ale okazało się inaczej. :D "Zanim się pojawiłeś"- film bardzo mi się podobał, ale muszę przyznać, że książki nie czytałam, więc nie mam porównania. Już udało mi się obejrzeć 2 fajne filmy, które znajdą się w kolejnej Strefie Kinomaniaczki. ;) Dziękuję i Tobie również życzę cudownych, słonecznych wakacji! ;)

      Usuń
  9. The Riot Club jest mocny idealnie pokazuje rozpieszczonych bogatych dzieciaków:)

    Buziaki:*
    Zapraszam cię kochana na dwa nowe posty:)
    -->Białe okulary serca i spódnica z perełkami
    -->Moje Must Have - lato 2018

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dlatego też wahałam się czy go tu umieścić, ale w końcu się zdecydowałam. Widzę, że był to dobry pomysł, bo kilka osób zaciekawiłam tym filmem. ;) Dzięki, że do mnie wpadłaś. Na pewno też Cię odwiedzę! :*

      Usuń
  10. Nigdy nie oglądałam żadnego z tych filmów w całości :D Te z serii "poznaj..." zaczynałam w telewizji, ale nigdy nie kończyłam :D Pozostałych nie widziałam, ale "Klub dla wybrańców" obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, czasem nie jest nam pisane obejrzeć cały film. :p Super, że ostatni film Cię zainteresował. :)

      Usuń
  11. "Poznaj moich rodziców" widziałam :P i pamiętam, ze wtedy mnie śmieszył :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten klub dla wybrańców myślę, że może być całkiem całkiem na wieczór :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam Poznaj moich rodziców, ale nigdy nie oglądałam od początku do końca. Zdecydowanie zaciekawiłaś mnie Klubem dla Wybrańców :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam tylko Podstępne druhny, ale zainteresował mnie też The Riot Club. Może dziś wieczorem sobie obejrzę :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post: BE YOURSELF

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę Ci przyjemnego seansu! :) Również pozdrawiam. ;)

      Usuń
  15. Pamiętam jak pierwszy raz widziałam "Poznaj moich rodziców" w wersji anglojęzycznej gdzie tytuł brzmi "Meet the Fockers" i byłam ciekawa jak przetłumaczyli nazwę na polski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he. :D Ja widziałam tylko polską wersję. Tłumaczenie wyszło zabawnie. :D

      Usuń
  16. Ciekawe propozycje, z chęcią obejrzałabym pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z żadnym filmem nie miałam styczności, ale z chęcią obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam rękę na pulsie! Staram się być na bieżąco z każdą nową informacją! :D Niestety, nie widziałam żadnego z podanych filmów, chodź tytuły kojarzę :) (ale skąd? tego nie wiem) w każdym bądź razie, jako typowa kinomaniaczka na pewno obejrzę. Teraz, jutro czy za rok nie ważne. Moim zadaniem, jest obejrzeć jak najwięcej filmów :) Filmy są naprawdę jedną z lepszych moich pasji, kiedyś chciałam bardzo być reżyserem, nawet wyreżyserowałam jedno przedstawienie jak byłam w gimnazjum, sama! zaczynając od postaci po scenografii kończąc :) tak więc wiesz, że jestem wielką fanką tych wpisów i więcej takich poproszę! <3
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo mnie cieszy, że starasz się być na bieżąco. Zapowiadany post właśnie się pojawił na blogu. ;) He, he, czasem tak jest, że kojarzymy coś, ale nawet nie wiem skąd. To dopiero zagadka! ;P Wow! Gratuluję, że udało Ci się samej wyreżyserować przedstawienie. Może uda Ci się związać Twoją przyszłość z filmami, kto wie? :) Wiem, wiem i w wakacje na 100% pojawią się kolejne wpisy z tej serii. Juz udało mi się obejrzeć 2 filmy. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  19. cała seria "Poznaj..." już mi się znudziła, co chwilę ją gdzieś puszczają :D
    Podstępne druhny chętnie zobaczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle w wakacje zamiast zaserwować jakieś nowości, raczą nas samymi powtórkami w TV. Super! Miłego oglądania! :D

      Usuń
  20. Widziałam wszystkie oprócz klubu, kocham te komedie! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tych wszystkich filmów widziałem tylko ''poznaj moich rodziców''. Taka komedia w klasycznym klimacie, którą przyjemnie i z uśmiechem na twarzy się ogląda. Pierwszy film, to zupełnie nie moje klimaty. Za to ostatni wydał się interesujący :)
    Miłego wieczoru!;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Twoją opinią o filmie "Poznaj moich rodziców". :) Rozumiem, nie wszystko musi się każdemu podobać. Tak, ostatni jest fajny, ale już nie do śmiechu. Dziękuję i Tobie również życzę miłego wieczoru! :*

      Usuń
  22. Serię z Fockersami znam , ogólnie bardzo lubię filmy z Robertem De Niro ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super.:) Z filmów z Robertem De Niro oglądałam jeszcze "Sylwester w Nowym Jorku", a mam zamiar zobaczyć "Co Ty wiesz o swoim dziadku?" :D

      Usuń
  23. nie pamiętam kiedy takie filmy oglądałam heh

    OdpowiedzUsuń
  24. Podstępne druhny mnie zaciekawiły, muszę obejrzeć :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam tą serię Poznaj mojego tatę, rodziców i rodzinkę, genialne komedie:D pozostałych filmów nie oglądałam, w weekend może uda mi się je zobaczyć:D buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, masa śmiechu. :D W takim razie życzę Ci miłego oglądania. Buziaki! :*

      Usuń
  26. Z chęcią obejrzałabym jakąś serię komedii z dobrym humorem i zrelaksowała się przy tym :) :)
    Ale przy mojej małej jakoś ostatnimi czasy jest to niemożliwe, bo zaczęła wstawać i teraz trzeba mieć oczy dookoła głowy aaaaaaaaa :O

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za polecenia :) Jeszcze żadnego z tych filmów nie oglądałam wiec pewnie kiedys sięgnę po którąś z tych komedii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy. :D Super! Zwykle jest tak, że jak przychodzi co do czego, to nagle nie wiemy co obejrzeć. :D

      Usuń
  28. Thank you so much sweetie!! I'm so happy that you likede my spring/summer new ins! I have to confess that I have a mad thing about Mickey, I've already got several tees and this earrings are sooo that I couldn't resist buying them :P I also can't wait to show you the coming outfits with all these things! hehe. Happy weekend! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. nie ogladalam zadnego z tych filmow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zaciekawił Cię któryś, cz to raczej nie Twoje klimaty? ;)

      Usuń
  30. Chyba widziałam kiedyś te z Sandlerem :) Ja ostatnio nadrabiam bardziej filmy i seriale dokumentalne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dokumentalnych filmów oglądałam niedawno "Barakę" i "Samsarę". ;)

      Usuń