19 czerwca 2018

Sukienka z chwościkami

Stylizacja z sukienką z chwościkami

Hejka!

 Sukienka i sweterek. Zapraszam.


Witajcie po kilkudniowej przerwie, która była spowodowana koniecznością przyswojenia dużej dawki wiedzy na egzamin. 📚 Na szczęście to już za mną. Niedługo pojawi się Strefa Kinomaniaczki, jednak najpierw muszę nadrobić filmowe zaległości. 😉 Dzisiaj pragnę pokazać Wam stylizację, tym razem w tradycyjnym wydaniu.

Mam na sobie jasnoniebieski sweterek zapinany na guziczki.

Auchan, Cropp, Tesco

 Kolejnym elementem jest biała sukienka na ramiączkach, która kojarzy mi się z klimatami w stylu boho. 

Sweterek z guziczkami, biała sukienka z chwościkami, baleriny z kokardkami

 Jej dół ozdobiony jest kwiecistym motywem.


Sukienka, Cropp, boho

Ciekawym elementem są sznureczki kończące się chwościkami.


Sukienka z chwościkami, Cropp

 Zestaw uzupełniają beżowo-złote baleriny z kokardkami. Gumkę-sprężynkę do włosów dobrałam pod kolor sweterka. 😃

Cropp,Tesco
***

Co sądzicie o stylizacji?

Lubicie chwościki?

80 komentarzy:

  1. Kolejna prześliczna sukienka którą u Ciebie widzę *_* Takich boho perełek zdecydowanie brakuje w mojej szafie! :)
    Sweterek bardzo mi się podoba. Może dlatego, że sama miałam podobny i był moim ulubionym.

    Trzymam kciuki aby egzaminy poszły jak najlepiej :) Ja za to mam teraz maraton na studiach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiłaś mi ogromną radość swoim komentarzem. :* Świetnie, że stylizacja Ci się spodobała. :) Ja rozpoczęłam już wakacje, bo egzamin o którym wspomniałam już za mną, a inny napisałam wcześniej, więc mogę w końcu odpocząć. Dziękuję i Tobie również życzę powodzenia w zmaganiach z sesją. ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię styl boho, więc sukienka równiez mi się podoba:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć. ;)
      Też przesyłam Ci pozdrowienia! ;)

      Usuń
  3. Śliczna sukienka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/06/sukienka-w-kwiaty-i-zote-sanday.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sukienka, chociaż ja sama jakoś nie mogę się przekonać do takich wzorzystych ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Powiem Ci, że jeśli mam jakieś sukienki we wzorki, to takie małe i delikatne. ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam sukienki tego typu, są lekkie i romantyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, delikatna sukienka, idealna na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny sweterek ;) Nadaje całości bardzo dziewczęcego i delikatnego charakteru ;) Żałuję, że gdy byłam młodsza to się tak nie ubierałam :D W gimnazjum pomykałam w bluzie i adidasach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Powiem Ci, że miałam mały problem by dobrać sweterek, zastanawiałam się też nad jasnoróżowym, ale on zbyt zlewałby się z sukienką, więc postawiłam na ten. :) Ja miałam tak samo, bluza i adidasy obowiązkowo, ewentualnie jakieś tenisówki. :D Im jestem starsza, tym bardziej przekonuję się do sukienek i spódnic. ;)

      Usuń
  8. Bardzo ładna sukienka! Sama muszę sobie jakąś kupić na lato :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Zwiewna sukienka przyda się na te upały. :D

      Usuń
  9. Bardzo ładna ta sukienka. Te chwościki i wzór dodają mega uroku. :)

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja kompletnie nie w moim stylu, ale Ty wyglądasz bardzo ładnie.
    Pozdrawiam i obserwuję!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za szczerość. :) Jest mi niezmiernie miło, że dołączyłaś do grona obserwatorów! <3
      Również Cię pozdrawiam! :)

      Usuń
  11. Ładna, prosta sukienka. Na lato jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo delikatny i dziewczęcy styl, który bardzo lubię:* Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie bardzo, że podobają Ci się moje stylizacje. :* Buziaki! ;)

      Usuń
  13. Bardzo ładny sweterek...super na letnie wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wygląda sukienka w zestawieniu ze sweterkiem

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna taką delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię bardzo takie lekkie sukienki ;)
    https://missblaack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super. Takie sukienki dobrze sprawdzają się latem, bo są przewiewne. ;)

      Usuń
  17. Śliczna sukienka, która doskonale się komponuje z resztą :). Trzymam kciuki za egzaminy!
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. Cieszę się, że mnie odwiedziłeś. :) Wyniki będą prawdopodobnie pod koniec tygodnia. Pozdrowionka! :*

      Usuń
  18. Śliczna ta sukienka, te chwościki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że zainteresował Cię mój blog i dołączyłaś do grona obserwatorów. Dziękuję! <3

      Usuń
  20. Bardzo ładna stylizacja. Śliczna sukienka, idealna na lato ;*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna stylizacja, uwielbiam takie sukienki. Są z klimatem dawnych lat. Pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa. :) Super, że takie sukienki są bliskie Twojemu gustowi. ;)

      Usuń
  22. Śliczny kolor ma ten sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna sukienka, ostatnio pokochałam styl boho ale jeszcze nie za wiele mam go w swojej szafie :) wyglądasz super, uroczy look! Bardzo wakacyjny, kojarzy mi się z urlopem nad wodą :) Nie mogę doczekać się wpisu ze strefy kinomaniaczki, chętnie zainspirowałabym się do jakiegoś seansu :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja też jakoś dużo ubrań w tym stylu nie posiadam. :D Kinomaniaczka na pewno wkrótce się pojawi, ale sama jeszcze nie wiem, jakie filmy się do niej zakwalifikują. ;) Dziękuję za miłe słowa i też serdecznie Cię pozdrawiam! :*

      Usuń
  24. Śliczna sukienka uroczo w niej wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Thank you so much for your comment, sweetie!! :) I'm so happy that you liked my "Sun & rain" outfit! hehe. By the way, nice dress, it also looks great with those flats! I also have to say that I love Poland!! I went to Krakow and Warsaw a few years ago and I enjoyed them so much ;) Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi dear! :)
      I'm glad you came to my blog. :) Your outfit is cool. :) I also went to Krakow and I like it very much. <3
      Kisses! :*

      Usuń
  26. Nawet nie wiedziałam, że te zakończenia się tak nazywają! Czekam na strefę kinomaniaczki :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ty też czekasz na Kinomaniaczkę. Muszę się zebrać i obejrzeć w końcu coś fajnego, by w niej umieścić. :D

      Usuń
  27. Sweterek ma śliczny kolor, podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajna sukienka, sama bym w takiej śmigała, gdyby była np długości za kolano lub maxi :) Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja urocza, chwościki efektowne a modelka czarująca.Pozdrawiam gorąco. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww. <3 Dziękuję i również przesyłam cieplutkie pozdrowienia! :*

      Usuń
  30. Bardzo podobają mi się sukienki w stylu boho, pięknie podkreślają figurę a do tego są zwiewne i idealne na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że takie sukienki Ci się podobają. Dziękuję, że do mnie wpadłaś. :)

      Usuń
  31. Kolor tego sweterka jest boski, zresztą jak cała stylizacja, brawo! :)

    OdpowiedzUsuń