21 sierpnia 2018

Back to school: haul 2018


Back to school 2018

Hejka!

 Jeśli jesteście ciekawi jakie artykuły papiernicze kupiłam w tym roku- zapraszam.


 Sierpień powoli dobiega końca, więc nadszedł już czas na powrót serii Back to school. W zeszłym roku na blogu opublikowałam dwa wpisy: Back to school: haul + niespodzianka oraz Back to school: pamięć i uczenie się, w którym podzieliłam się wskazówkami ułatwiającymi skuteczne uczenie się. W dzisiejszym wpisie przygotowałam haul zakupowy.

 Zeszyty

Zeszyty 60k, kratka, Biedronka

Oba zeszyty są w kratkę i mają po 60 kartek. Kupiłam je w Biedronce. Nie szaleję na punkcie jednorożców, ale lamy bardzo lubię, więc nie mogło zabraknąć zeszytu z tym zwierzątkiem.

Back to school

 Z tyłu zeszytów widoczne są napisy, a także urocza lama.

Zeszyty 60k, kratka, hurtownia papiernicza

Liczyłam, że podobnie jak w zeszłym roku w Biedronce znajdę jakieś cudeńka, ale niestety się przeliczyłam. W innych sklepach nic mi się nie podobało albo zeszyty były już przebrane. Na szczęście w hurtowni papierniczej znalazłam zeszyty, które przypadły mi do gustu.

Zeszyty 60k, kratka, hurtownia papiernicza

Oba są w kratkę i mają po 60 kartek.

Zeszyty 60k, kratka, Biedronka

Powyższe zeszyty są z Biedronki, z tym, że ten z surferami kupiłam dużo wcześniej (miał być na semestr letni, ale go nie zużyłam i przyda się w semestrze zimowym). Zeszyt do j. angielskiego będzie mi potrzebny, gdyż w tym semestrze będę miała lektorat z angielskiego zawodowego.


Back to school

 Oba zeszyty mają po 60 kartek i są w kratkę.

Zeszyt 60k, kratka, hurtownia papiernicza

 Zeszyt z pięknymi liśćmi i napisem pochodzi z hurtowni papierniczej.  Jest w kratkę i ma 60 kartek.

Back to school


 Kalendarz
Kalendarz akademicki, Dealz

W tym roku okładki kalendarzy z Biedronki mnie nie zachwyciły. Ten który widzicie powyżej- różowy ze złotym napisem i ananasem- dorwałam w sklepie Dealz za ... 4zł! Jest to kalendarz akademicki. Jak możecie zobaczyć napisy są w j. angielskim, ale nie stanowi to dla mnie problemu.


Back to school


 Piórnik i zakreślacze

Piórnik- Biedronka, Zakreślacze- Dealz

Zakreślacze również są z Dealz. Myślałam, że być może mają pastelowe kolory (sądząc po zakrętkach, bo na opakowaniu nie było to napisane), jednak tak nie jest. Piórnik z ananasem pochodzi z Biedronki, ale nie z obecnej oferty. Był dostępny w marcu.

 Teczki A4 na zatrzask

Back to school

 Takich teczek używam odkąd zaczęłam studia i dobrze mi się sprawdzają. Przechowuję w nich kserówki literatury, notatki i inne materiały na zajęcia. Pochodzą z Carrefoura lub Auchan (już nie pamiętam dokładnie, bo dawno się w nie zaopatrzyłam).

 Okładki na dokumenty

Okładki na dokumenty Biedronka

Etui na dokumenty w kwiaty oraz flamingi znalazłam w Biedronce. W trakcie roku akademickiego intensywnie używam takich rzeczy, więc w razie gdyby mi się przerwało, wzięłam dwie sztuki.


To  już koniec przeglądu tego, co kupiłam na powrót na studia. Jestem ciekawa, czy Wy macie już zakupy artykułów papierniczych za sobą.

***
Korzystacie z okładek na dokumenty?

O czym chcielibyście jeszcze przeczytać w Serii BTS?

79 komentarzy:

  1. Boskie robią teraz te zeszyty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiałam takie kolorowe zeszyty! Świetne zakupy ;*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zeszytów, które nam się podobają przyjemniej się uczyć. :D Dzięki. :*

      Usuń
  3. Ten zeszyt różowy z pwprotkami jest prześwietny ;)
    Teczki zawsze planuje kupić ale jakoś nigdy nic mi z tego nie wychodzi ...
    Fajny wpis <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że na początku ten zeszyt mi się tak średnio podobał, ale jak zrobiłam mu zdjęcia i zaczęłam przeglądać na komputerze, to dostrzegłam jego urok. ;) Dziękuję. <3

      Usuń
  4. Jak jeszcze chodziłem do szkoły to uwielbiam Okres kiedy trzeba było kupować wyprawkę :) szczególnie kiedy sama mogłam sobie coś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Wybór zeszytów i innych akcesoriów to super sprawa. ;)

      Usuń
  5. Jak ja się cieszę,że ten okres szkolny mam za sobą- pamiętam,że jak rozpoczynałam edukacje moglismy tylko pomarzyc o kolorowych okładkach zeszytów a teraz - od koloru do wyboru :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz każdy znajdzie coś dla siebie, tyle jest wzorów i kolorów. ;)

      Usuń
  6. W ostatnim czasie w Biedronce pojawiły się całkiem fajne zeszyty, przynajmniej mi się bardzo spodobało :D Te które kupiłaś, były chyba na początku sierpnia i też wtedy prawie żadnych nie wybrałam :D Ten z lamą jest przesłodki :)
    Taki kalendarz bardzo by mi się przydał, a cena? Wow! Nigdzie nie mogę znaleźć tańszych niż 20 zł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te zeszyty upolowałam na początku sierpnia. :) Potem czekałam na drugą gazetkę, wypatrzyłam piękne zeszyty, w poniedziałek poszłam i chciałam kupić. Niestety okazało się, że większość tych, które mi się spodobały była w linię, a ja wolę kratkę, a poza tym miały po 80 kartek (chciałam 60). Nie zwróciłam na to uwagi w gazetce i się później rozczarowałam. :( Ale to moje niedopatrzenie. Też się zdziwiłam jak zobaczyłam cenę kalendarza, bo tak jak piszesz, ciężko znaleźć takie, które kosztują mniej niż 20zł. ;)

      Usuń
  7. Kalendarz piękny ;) szkoda że zakreślacze nie są jednak w pastelowych kolorach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ananasek musi być. :D Szkoda, bo liczyłam, że będę miała takie piękne pastelowe kolorki, ale zakreślacze się nie zmarnują- do notatek będą w sam raz. ;)

      Usuń
  8. Zeszyty w biedronce zawsze są cudowne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. ;) Szkoda tylko, że w tym roku było tak mało ładnych zeszytów 60-kartkowych.

      Usuń
  9. Świetne ma te rzeczy biedronka :) Aż chce się wracać do tej szkoły :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zeszyty ^^ Spodobały mi się te zakreślacze :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cuda. Zakochałam się w piórniku. <3 Odkąd pamiętam mam fioła na punkcie zeszytów! Zawsze stoję przez godzinę wybierając najpiękniejsze, a gdy dochodzi do decyzji, który będzie do danego przedniotu- wybieram te najbrzydsze z pięknych, bo szkoda mi tych najpiękniejszych... Taka dziwna logika, dziwnej nastolatki. :)
    Miłego dnia!
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o piórnik miałam dylemat ananas czy flaming, ale ostatecznie wygrał ananasek. <3 Ja uwielbiam piękne zeszyty. :) He, he, dziwna logika, chociaż faktycznie czasem to aż szkoda używać tych cudeniek. :D
      Dziękuję, a Tobie życzę miłego wieczorku! ;)

      Usuń
  12. Do szkoły już nie chadzam ale i tak je kupuję, ot na zwykłe notatki :) Śliczne są teraz grafiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co będzie jak skończę studia- jak oprę się tym pięknym zeszytom. :D

      Usuń
  13. Ten zeszyt z lamą i kalendarz są cudowne! Również czaję się na pastelowe zakreślacze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się spodobały. :) Widziałam, że Stabilo ma w swojej ofercie pastelowe zakreślacze, ale są bardzo drogie.

      Usuń
  14. Szukam właśnie takich koszulek na zatrzask :D I nigdzie nie mogę trafić w rozsądnej cenie ;) Chociaż szkołę skończyłam już ho ho lat temu to wciąż lubię śledzić takie wpisy, ale z drugiej strony to co robię na co dzień też wymaga takich zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za takie koszulki daję poniżej 2 zł, ale wiem, że zdarzają się też droższe. ;) Też uwielbiam oglądać takie haule czy to na YT czy na blogach. <3

      Usuń
  15. Wszystko ładne, ciężko mi się zdecydować co najabrdziej przypadło mi do gustu. Szkoda, że za moich szkolnych czasów nie było takich uroczych rzeczy:) A na studiach raczej kierowałam się wygodą i wybierała duże formaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja preferuje mniejsze zeszyty, bo nie przepadam za dużymi torebkami. :D Poza tym jestem już przyzwyczajona do takich formatów. ;)

      Usuń
  16. Dawno już skończyłam studia, a mimo to ciągle mam słabość do takich rzeczy i chętnie się nimi otaczam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obok papierniczych cudeniek ciężko przejść obojętnie. :D Trzeba mieć silną wolę. ;)

      Usuń
  17. Aw I love this type of thing! All so cute. :D
    www.thefancycats.pt

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podoba mi się zeszyt z lamą i ten w liście. Sama zazwyczaj biorę te zeszyty, które zostają po hurtowych zakupach dla młodszego rodzeństwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. :D Lama rozmiękcza serce, a zeszyt z liśćmi fajnie prezentuje się na zdjęciach. ;)

      Usuń
  19. Dwa pierwsze zeszyty mam takie same :) Zakreślacze bardzo mnie zaciekawiły.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super! Piąteczka! ;)
      Dziękuję za komentarz i także pozdrawiam! <3

      Usuń
  20. Jak widzę takie słodkie rzeczy to nie zastanawiam się tylko biorę :P dopiero po jakimś czasie dochodzi do mnie, że trochę za dużo kupiłam i jednak nie wykorzystam 20 zeszytów :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja w poniedziałek byłam na zakupach szkolnych w zaufanym sklepie papierniczym, w których jestem corocznym gościem w sierpniu. Ja nie patrzę na okładki - kupuję w miarę dobrej jakości, a później je oprawiam w szary papier i zdjęcia moich ulubionych aktorek. W tym roku dam posta właśnie z efektami tej pracy, jeśli masz jakiś notatnik o nieładnej okładce, bardzo prosto jest wykonać własną okładkę :)
    W nowy piórnik też się zaopatrzyłam - jest w kwiaty z jeansowym tłem. Przyszła mi myśl, iż to jest piórnik wypisz-wymaluj z lat 70. <3 Ja takich teczek nie używałam nigdy, jakoś wolę te tekturowe. Jednak po jakimś tam roku się rozwalają, a te plastikowe jeszcze trochę pożyją :)
    W tym roku postanowiłam się wygłupiać, kupując kalendarz i teczkę z myszką Minnie :) I jedna okładka będzie miała starszą wersję Minnie :)
    Oby przyszły rok szkolny jak najlepiej był wspominany, więcej sukcesów życzę!
    Pozdrawiam, obyś jak najlepiej wykorzystała ostatnie wakacyjne dni :)
    Zapraszam do siebie :)
    Emma ♥

    P.S. Jakoś tak wyszło, że im częściej dajesz posty, które są mi bliskie (nie mówię tylko o filmowych), to coraz bardziej uwielbiam Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O własnoręcznym ozdabianiu zeszytów zdjęciami ulubionych aktorów pisałaś, jeśli dobrze pamiętam, w zeszłym roku. ;) Tekturowe teczki też mam, kiedyś tylko takich używałam. :D Fajnie, że kupiłaś to, co Ci się podoba- chodzi mi o motyw myszki Minnie. :)Dziękuję za życzenia, Tobie również życzę pięknych wakacyjnych dni oraz sukcesów blogowych, ale też szkolnych. <3 Bardzo się cieszę, że ostatnio moje posty są Ci bliskie i przez to chętniej do mnie zaglądasz. :*
      Buziaki! :*

      Usuń
  22. Aż chce się chodzić do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Całe szczęście studia i szkołę mam już za sobą:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony fajnie, ale myślę, że każdy okres w życiu ma swoje plusy i minusy. ;)

      Usuń
  24. W tym roku pierwszy raz odkąd pamietam nie musze sie martwić o takie zakupy 😁 etap 5 letniego studenckiego błogostanu został zakończony 😁

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja na studiach zapisuję wszystko głownie na kartkach do segregatorów, a poźniej wkładam do skoroszytów ;) Ale takie piękne zeszyty uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z moich koleżanek też tak robi, ale ja wolę mieć wszystko w jednym miejscu. Mam większą pewność, że nie zgubię notatek. :D

      Usuń
  26. ten zeszyt z lamą super <3 wszystko jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zeszyty! Przyznam szczerze, że ja nawet nie zaczęłam zakupów do szkoły. W głowie mi jeszcze wakacje :D

    https://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Ja wzięłam się za takie zakupy wcześniej, żeby mieć szansę upolować coś ładnego. Później istnieje ryzyko, że większość zeszytów będzie przebrana. :D

      Usuń
  28. Z takim zestawem na pewno będzie się przyjemnie studiowało.Powodzenia w roku akademickim. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kalendarz jest śliczny :) Zeszyty mają fajne okładki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mimo, że ja już do szkoły nie wracam to chyba wybiorę się po zeszyty. Zawsze to się na coś przydadzą a okładki są takie urocze :D A okładek na dokumenty nie używam.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, zeszyty przydadzą się na jakieś notatki. ;) A okładki będą cieszyć oczy. <3

      Usuń
  31. I can't believe that school semester is almost here. Lovely selection of notebooks xx

    Much Love,
    Elegant Duchess xx
    https://www.elegantduchess.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne te rzeczy! aż żałuję, że zakupy do szkoły już mnie nie dotyczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Zawsze jakiś długopis możesz zakupić, przyda się. ;)

      Usuń
  33. Mega fajne przybory do szkoły :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/08/sukienka-w-paski.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Pamiętam, że kiedy chodziłam do szkoły to zakupy przed rozpoczęciem roku były niemal świętem. :D I mogłam wybierać i przebierać między okładkami zeszytów (doprowadzając moją Mamę do szału).
    Teraz byłoby jeszcze trudniej się zdecydować. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór jest ogromny, więc przydaje się zdrowy rozsądek i zadanie sobie pytania: "Czy naprawdę tego potrzebuje i będę używać?" :D

      Usuń
  35. Hej kochana! Na samym wstępie, wybacz że zwracam na to uwagę ale na początku wpisu jest literówka "artykuły papiernicze w kupiłam w tym roku" o jedno "w" za dużo :) Mam nadzieję że się nie gniewasz, ale wiesz dobrze że czytam twoje posty od deski do deski i po prostu rzuciło mi się to w oczy :) Chyba że to był test, kto pierwsze to zauważy :D Naprawdę przepraszam, ale ja lubię kiedy ktoś z komentujących zauważy jakiś mój mały błędzik, bo w tedy wiem że nie spogląda tylko na wpis a autentycznie go czyta. Trochę jestem zmieszana, ale to chyba dobrze że o tym wspomniałam? Błagam powiedz że tak... :3
    Świetne przedmioty. Bardzo żałuję, że nie chodzę już do szkoły. Głownie dlatego, że nie kupuję szkolnej wyprawki :D Niektóre zeszyty, piórniki i inne przybory są tak zaprojektowane że chcę je kupić chociaż wiem że mi się nie przydadzą. To jest dopiero magia marketingu :D Cały zestaw jest super, na pewno umili on czas nauki :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Ayunko- Klaudio! ;) Coś Ty! Jak bym mogła się na Ciebie pogniewać. Wręcz przeciwnie jestem Ci bardzo wdzięczna, że wyłapałaś tego chochlika, którego swoją drogą już poprawiłam. <3 Widać kto naprawdę czyta moje posty. :D Teścik (możemy przyjąć, że było to celowe :p) się udał, zdałaś go śpiewająco. ;) Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za to, że mi o tym napisałaś. :*
      Jakiś ładny długopis pewnie Ci się przyda. :D Prawda, teraz to wymyślają takie cudeńka, że ciężko nie zwrócić na nie uwagi. ;)
      Dziękuję i także przesyłam pozdrowionka! :*

      Usuń
  36. Wspaniałe zakupy! Ja też bardzo lubię lamy i alpaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lata szkolne i studenckie mam już dawno za sobą. Jednak byłam na zakupach dwa dni temu i obłowiłam się na wyprzedaży w cienkopisy, kredki, brush pen'y i inne przybory. Spodobała mi się ostatnio inicjatywa Bullet Journal i sobie taki właśnie organizer prowadzę. :) Dla mnie to świetna zabawa (chociaż dalej uważam, że jestem już na to za stara). ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że zakupy Ci się udały. :) Na bycie dobrze zorganizowaną nigdy nie jest się za starym. :D

      Usuń
  38. też kupiłam parę zeszytów. Piórnik mam z tej kolekcji, ale różowy :)

    OdpowiedzUsuń