30 sierpnia 2018

Brzoskwinia, beż i naszyjnik aparat

Brzoskwinia, beż i naszyjnik z aparatem

Hejka!

Zapraszam Was na stylizację z fotograficznym akcentem. 

 
 Dni stają się chłodniejsze, to znak, że lato powoli się kończy, by ustąpić miejsca jesieni. Niedługo odłożymy wakacyjne ubrania i wyciągniemy z szafy cięższy kaliber. Jednak wg przewidywań synoptyków wrzesień ma nas zaskoczyć wysokimi temperaturami. Zobaczymy jak to będzie. Dzisiaj chcę Wam zaprezentować zestaw utrzymany w dwóch kolorach- beżowym i brzoskwiniowym.

Beżowy sweter, brzoskwiniowy top, beżowe jeansy, brzoskwiniowe koturny, naszyjnik z aparatem, bransoletka-choker 
 
Ubrałam brzoskwiniowy top na ramiączkach, na który narzuciłam beżowy sweter, który przy rękawach oraz na dole ozdobiony jest złotą nitką (niestety na zdjęciach tego nie widać).

Biedronka, nn, House, Biedronka, DressLily, H&M 
 

 Elementem zwracającym uwagę, oprócz topu, jest niewątpliwie naszyjnik z zawieszką w kształcie aparatu fotograficznego. Pochodzi on ze sklepu DressLily. Kolor- stare złoto (w przeciwieństwie do pozłacanej biżuterii nie zmieni koloru i się nie zetrze) w połączeniu z czernią przywodzą na myśl klimat retro.  Naszyjnik jest dobrze wykonany. Znakomicie sprawdzi się jako dopełnienie stylizacji, ale również jako ozdoba zdjęć.

Naszyjnik aparat, retro, DressLily

 Na rękę założyłam czarną bransoletkę, która w rzeczywistości jest... chokerem, który mogliście zobaczyć w poprzednim poście. Ostatnio bardzo mi się spodobało takie wzajemne zastępowanie elementów biżuterii.

Bransoletka- choker, H&M

 W końcu zaczęłam się przekonywać do jasnych spodni (do tej pory miałam tylko miętowe i pudrowo różowe, a głównie stawiałam na granat). Do beżowych podeszłam początkowo z rezerwą, jednak dostrzegłam w nich potencjał i kupiłam na wyprzedaży w House'ie.

Brzoskwiniowy top i koturny, beżowe sweter i jeansy, anszyjnik aparat, czarna bransoletka

 Na stopy włożyłam brzoskwiniowe koturny. Myślę, że świetnie dopełniają stylizację.

Brzoskwiniowe sandały na koturnach, Biedronka

 Tak prezentuje się całość.

Beżowy sweter i spodnie, brzoskwiniowe buty

 A na koniec- uśmiech proszę!

Naszyjnik aparat, brzoskwiniowy top i beżowy sweter

***

Co sądzicie o duecie brzoskwinia&beż?

Lubicie naszyjniki z ciekawymi zawieszkami?

63 komentarze:

  1. suoer zestaw :D lubię kolor brzoskwiniowy, ale tylko na paznokciach :( jako bluzka wyglądam jak trup :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Rozumiem. Wesoły akcent kolorystyczny na paznokciach fajnie się prezentuje. ;)

      Usuń
  2. W mojej szafie jest naprawdę mało beżu. Jakoś nie jestem przekonana do tego koloru na sobie, jednak na innych wygląda bardzo ładnie. Podoba mi się ta kompozycja. :)
    Pozdrawiam cieplutko! ❤
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że u mnie też nie znajdziesz dużo beżu. :D Cieszę się, że mój zestaw Ci się spodobał. Dziękuję i także przesyłam pozdrowienia! <3

      Usuń
  3. Tutaj muszę cię pochwalić że bardzo ładnie skomponowany zestaw zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyczna stylizacja, ale jakże pięknie wszystko zestawione kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie dopasowane kolorystycznie ;) Naszyjnik bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki ten naszyjnik - bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam stylizacje w takich ciepłych odcieniach beżu i brzoskwini :)
    śliczne butki :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kolor brzoskwiniowy - z beżem prezentuje się niezwykle subtelnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś połączenie tych dwóch kolorów nie przemawia do mnie, ale każdy ma inne gusta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, nie każdemu musi się podobać. Dzięki za opinię. ;)

      Usuń
  10. Cudne zdjęcia <3

    Jestem nowa :( https://clickastris.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kolorystyczne zestawienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie do końca moje kolory, ale naszyjnik mi się bardzo podoba. Słodki i humorystyczny :)

    Pozdrawiam!
    BlondeKitsune

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że choć jeden element Ci się spodobał. :)
      Dziękuję i też pozdrawiam! ;)

      Usuń
  13. Cuda stylizacja, świetnie dobrane kolory. :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo miły zestaw :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń
  15. You look adorable in this outfit! I adore peach hue xx

    Much Love,
    Elegant Duchess xx
    https://www.elegantduchess.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To obecnie chyba jedna z moich ulubionych stylizacji na Twoim blogu <3 Połączenie beżu i brzoskwiniowego bardzo mi się spodobało, a naszyjnik z chęcią bym Ci skradła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że doceniłaś mój zamysł. To niezwykle miłe, co napisałaś. Dziękuję. <3

      Usuń
  17. Cudowny naszyjnik!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, jak powiem tak: Dziewczyno, Ty jesteś po prostu megalaska! A ten zestaw jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umiesz budować napięcie. :D Pewnie, że się nie obrażę! ;) Dziękuję ślicznie. <3

      Usuń
  19. Brzoskwiniowy akcent świetnie przełamuje neutralne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I love the color of the shirt and the shoes!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorystycznie wszystko do siebie super pasuje. Lubię takie naszyjniki z zawieszkami :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się kolorystyka tej stylizacji :D Ja mam zdecydowanie za mało ubrań w kolorze brzoskwinki <3
    Naszyjnik genialny, bliski mojemu sercu, bo uwielbiam fotografię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ten duet kolorystyczny Ci się spodobał. ;)

      Usuń
  23. Świetne połączenia! Brzoskwiniowy kolor jest cudowny ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy to buty z biedronki ? miałam kiedyś takie, były mega wygodne ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna stylizacja ;) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny ten naszyjnik, widziałam wiele miniaturek popularnych rzeczy w formie naszyjnika - jak już wiesz, takie drobiazgi u mnie się nie sprawdzają, wolę obszerne i bardzo wyróżniające się kolie. :)
    Ja po raz pierwszy dostałam koturny, chyba trochę niższe od Twoich, takie czarne, które naprawdę są przecudowne i aż prawie się popłakałam przy wybieraniu rozmiaru - za rok pewnie do nich nie wejdę, a 38 były za duże :c No cóż, może kiedy indziej znajdę takie same bądź innego wzoru, ale tego samego koloru. Te Twoje są ładne, jednak nie dla mnie.
    Wspaniałego roku na studiach, kochana (studia, tak? Dobrze trafiłam? ;))! Mnóstwa sukcesów!
    Emma ♥

    blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Swoje koturny znalazłam w Biedronce (ale to już dawno). ;) Tak, dobrze pamiętałaś. Serdecznie Ci dziękuję. <3 Tobie życzę cudownego roku szkolnego, który właśnie się rozpoczął. Powodzenia! ;)

      Usuń