17 sierpnia 2017

Espadryle i plecako-worek

 Hejka!

Zapraszam Was do zobaczenia kolejnej wakacyjnej stylizacji.

 
W ostatniej stylizacji miałam na sobie sukienkę. Dzisiaj dla odmiany postawiłam na bluzkę i krótkie spodenki. 

Wiązana koszulka, jeansowe szorty, espadryle

Koszulka z krótkim rękawem jest w odcieniu bardzo jasnego różu. Na dole znajduje się wiązanie, dzięki któremu bluzka prezentuje się ciekawiej. Zdobi ją biały napis Sinsay ( już wiecie z jakiego sklepu pochodzi 😀) oraz serduszko.

Różowa wiązana koszulka, jeansowe krótkie spodenki, złoty medalik

Dobrałam do niej moje ulubione jeansowe krótkie spodenki z wywiniętymi nogawkami.

Jeansowe krótkie spodenki, espadryle w kolorze różowego złota

Espadryle to niekwestionowany wakacyjny hit. Są wygodne oraz lekkie. Występują w przeróżnych wzorach i kolorach, na płaskiej podeszwie czy też na koturnie. Znaleźć można również modele wiązane wokół kostki. Ich historia sięga XIV wieku! Stworzył je pewien ubogi, ale zaradny chłop z Katalonii. W XX w. hiszpańscy żołnierze szli w nich do boju podczas wojny domowej. W końcu buty trafiły na wybiegi. Musiały przejść długą drogę, by zdobyć taką popularność, jaką cieszą się teraz.

Różowa koszulka, jeansowe szorty, espadryle

Moje espadryle są w kolorze różowego złota (rose gold). ❤ Co zaskakujące, jeszcze nie obtarły mi stóp, z czego się niesamowicie cieszę. Pasują zarówno do szortów jak i spódnic oraz sukienek.

Różowa wiązana koszulka, jeansowe krótkie spodenki, espadryle, plecako-worek

Całość uzupełniłam plecako-workiem w szaro-białe paski. Stanowi świetną alternatywę dla torebek i tradycyjnych plecaków.

Różowa wiązana koszulka, jeansowe krótkie spodenki, espadryle, plecako-worek

 ***

Co sądzicie o stylizacji?

Lubicie espadryle?

54 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ja dopiero podczas tegorocznych wakacji je polubiłam. :D

      Usuń
  2. Ooo kolejny raz widzę te buty <3 twoje mają piękny kolor! Fajna koszulka, bardzo lubię te z sinsay i mam ich sporo :) całość bardzo ładnie się prezentuje ! Fajna fryzurka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę wiedzieć w jakim województwie mieszkasz:)?

      Usuń
    2. Dziękuję za wszystkie komplementy. :* Miło mi je czytać. :) Myślę, że mogę Ci zdradzić- w dolnośląskim. :)

      Usuń
    3. Ooo ja też :D Daleko od Wrocławia?

      Usuń
    4. O, super! W pobliżu Wrocławia. :D

      Usuń
    5. Ja około godz od niego :D

      Usuń
  3. Espadryle są piękne. Bardzo ładna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodenki są super :)
    Cała stylizacja jest genialna!
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Cieszę się, że stylizacja przypadła Ci do gustu. :)

      Usuń
  5. Fajnie :) Idealnie na letnie wycieczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Racja, zwłaszcza plecako-worek nadaje się na wycieczki. :D

      Usuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, luźna i wygodna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja!!
    Zapraszam również do mnie:
    https://anastyle14.blogspot.com/

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny zestaw ;) uwielbiam espadryle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Ja dopiero niedawno przekonałam się do espadryli. :)

      Usuń
  9. Zamówiłam sobie właśnie swoje dwie pierwsze pary espandryli, zobaczymy na ile przypadną mi do gustu :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :) Pokażesz je na swoim blogu, gdy już do Ciebie przyjdą?
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  10. Za espadrylami nie przepadam i denerwuje mnie, że teraz już innych butów nigdzie znaleźć nie można :D Ale te Twoje są bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję Ci. :* To prawda, espadryle opanowały rynek obuwniczy, chociaż powiem Ci, że w stacjonarnych obuwniczych zdecydowaną większość stanowią sandały (przynajmniej w CCC). :D

      Usuń
  11. Bluzka bardzo mi się podoba, lubię te wiązania :D Jeżeli chodzi o espadryle, to nie przepadam za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że bluzka przypadła Ci do gustu. Tez bardzo lubię takie wiązania. :) Espadryle należą do typu obuwia, które nie wszystkim musi się spodobać.

      Usuń
  12. Muszę w końcu kupić sobie jakieś espadryle, bo większość butów mnie obciera i mam potem straszne odciski. Twoje są cudowne <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :* Mam tak samo, prawie wszystkie buty mnie obcierają, z wyjątkiem japonek i jak się teraz okazało- espadryli. :D

      Usuń
  13. Great post!
    Do you want to follow each other, if you want, follow me and leave the comment on my blog so I can follow you back!

    https://darijadujovic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! ;) A to wiązanie u dołu bluzki nadaje jej fajnego wakacyjnego wyglądu. Nie pomyślałabym, że te buty znajdują takie zakorzenienie w historii, przez to stają się jeszcze ciekawsze.
    Pozdrawiam! :D
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Ja też byłam zaskoczona, że espadryle mają taką długą historię. :D
      Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  15. Prosto i na luzie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam espadryle na lato wspaniała sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja :)
    Te buciki esparadyle nie podobają mi się ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ja długo nie mogłam się przekonać do espadryli, zanim kupiłam te, chodziłam i oglądałam je kilka razy. Cieszę się, że jednak się na nie skusiłam. :)

      Usuń
  18. Idealna stylizacja na co dzień :) Super buty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O idealna stylizacja na wakacje

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny luzak- wlaśnie takie zestawy są teraz najbliższe mojemu sercu :)
    w takie upały, to tylko i wyłącznie luz i wygoda przede wszystkim :)

    A espadrylki świetne <3

    OdpowiedzUsuń