7 grudnia 2017

Blogmas #1: co znalazłam w kalendarzu, lampki, ananasy

Kalendarz Douglas

Hejka!

Zapraszam Was do obejrzenia zawartości kalendarza z dni 1-6.



Tak jak obiecałam pokażę Wam dzisiaj jakie produkty kryły się w 6 pierwszych okienkach kalendarza z Douglasa.

Dzień 1

Matowa pomadka w płynie IsaDora

IsaDora Ultra Matt Liquid Lipstick

01 Nude Attitude
  • matowa pomadka do ust w płynie 
  • odcień: 01 Nude Attitude
  • miniaturka: 2ml


Nude Attitude, Douglas





Dzień 2

Gąbeczka do makijażu

 

Douglas Blender Sponge

Douglas Blender Sponge

 

  • różowa gąbeczka do nakładania podkładu
  • produkt pełnowymiarowy




Dzień 3

Nawilżające rękawiczki do rąk


 Douglas Essential Hydrating Gloves

Douglas

  • nawilżające rękawiczki do rąk
  • produkt pełnowymiarowy



Dzień 4

Krem do twarzy, Douglas

 

 Hej Organic Face Fluid

Hej Organic Face Fluid

  • wbrew pozorom i tłumaczeniu nie jest to fluid, tylko krem do twarzy
  • ma taki ziołowy zapach
  • miniaturka: 10ml

Dzień 5

Bezbarwny lakier do paznokci

 

Douglas 2-in-1 Nail Polish/ Base&Topcoat

Douglas 2-in-1 Nail Polish/ Base&Topcoat

  • bezbarwny lakier do paznokci
  • produkt pełnowymiarowy: 10ml
  • baza i top coat w jednym


Dzień 6

Świąteczna maska w płachcie



 Face Love Santa Claus Bio-Cellulose Fleece Mask

Face Love Santa Claus Bio-Cellulose Fleece Mask

  • maska do twarzy w płachcie- mikołaj
  • produkt pełnowymiarowy


Tak prezentują się moje zdobycze z pierwszych sześciu okienek:
 
Zdobycze z kalendarza adwentowego Douglas



*** 

Zaful

Pewnie zauważyliście piękne lampki w kształcie śnieżynek w tle. Pochodzą one z Zaful. Prezentują się bardzo ładne, jednak są jednocześnie niezwykle delikatne. Płatek przy jednej śnieżynce był odłamany. Później, już w domu, odłamały mi się jeszcze dwa od innych śnieżynek. Na szczęście na pierwszy rzut oka tego nie widać, poza tym zawsze mogę je skleić i po kłopocie. Myślę, że te lampki są świetnym uzupełnieniem zdjęć na bloga. Oczywiście można je też powiesić na oknie czy gdziekolwiek dusza zapragnie.

Snowflakes LED Lights are from Zaful.  They look amazing but they are also very delicate. One flake was broken off. Later, in my home, the next two falkes broke off. Fortunatelly, at first glance, you don't see this. What's more I can fix this using glue. I think that Snowflakes Lights are great addition to my blog's photos. You can also hang the lights on the window or whereever you want.

Zaful

Lampki podłącza się do kontaktu, a steruje nimi za pomocą pilota. W zestawie była dołączona dodatkowa wtyczka (przejściówka umożliwiająca podłączenie lampek do amerykańskiego kontaktu).

You should connect the lights to the contact and control them using remote control. In set there was US adapter.

 Nagrałam też krótki filmik, na którym możecie zobaczyć różne tryby, w których świecą lampki. Bardzo Was przepraszam za nie najlepszą jakość.


Druga rzecz, już nie świąteczna, którą chcę Wam pokazać to naprasowanki ananasy. W zestawie znajdowało się 10 sztuk.

Second, not Christmas, thing is a set consist of 10pineapple iron-on patches. They are cool.

Zaful

 Ananasy bardzo ładnie się prezentują i połyskują, dzięki złotym cekinom. 

They look great and shine thanks to sequins.

Naprasowanki z Zaful i złoty ananas z Rossmana

 ***

Co sądzicie o pierwszych 6 produktach z kalendarza?

Lubicie lampki LED/motyw ananasa?

Jak spędziliście Mikołajki?

76 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Masz rację, są już niedostępne. :( Chyba też się innym spodobały i wykupili je.

      Usuń
  2. Fajny taki kalendarz, niektóre produkty by mnie uszczęśliwiły :)
    Lampki-gwiazdki są fantastyczne, szkoda tylko, że takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero początek, zobaczymy co będzie schowane w innych okienkach. :D Muszę bardzo uważać na lampki, gdy je przenoszę. Byłam ostrożna, a i tak nie wiem kiedy odpadły kawałki tych dwóch innych płatków. Ale świecą genialnie. :)

      Usuń
  3. Świetne te rzeczy z kalendarza :) Jestem ciekawa do kryje się w pozostałych dniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiesz się tego już niedługo, gdy pojawi się kolejny post dotyczący kalendarza. :)

      Usuń
  4. Świetny kalendarz, jak na razie same cuda :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/szare-futerko-i-czerwony-plecak.html

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale fajny ten kalendarz, ja miałam tylko takie z czekoladkami:D
    Te lampki są przepiękne, szkoda że już wyprzedane:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Te z czekoladkami też dają radość, ale ja wolałam zaopatrzyć się w taki bardziej nietypowy kalendarz. :) Szkoda, mi na szczęście udało się je upolować. ;)

      Usuń
  6. Nie wiedziałam, że taki kalendarz adwentowy się pojawił :) kupiłabym! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się, czy nie zrobić postu na temat takich kalendarzy, ale ostatecznie zrezygnowałam, bo trochę takich wpisów znalazłam w Internecie.

      Usuń
  7. Kalendarz Douglasa jest fajny :) widziałam całą zawartość :P natomiast Sephora w tym roku poległa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dozuję sobie przyjemność. :D Otwieranie kalendarza z Sephory oglądam we Vlogmasach, nie jest tak źle, chociaż z tymi patyczkami to przegięli.

      Usuń
  8. Śliczny kolor pomadki :) Ja akurat nie mam żadnego kalendarza. Jakoś mnie nie jara otwieranie okienek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. taki kalendarz to świetna sprawa, pomadka ma piękny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A widziałam produkty już na YouTube u wielu osób i wedlug mnie to fajne urozmaicenie i sprawdzenie, czy produkty się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widziałam, że na YT powstało wiele filmików, gdzie dziewczyny otwierają na raz całe kalendarze, ale ja wolę codziennie mieć niespodziankę. :D Zamiast kupować w ciemno jakiś produkt, można sobie przetestować miniaturkę. :)

      Usuń
  11. Ten kalendarz jest super:)
    Ciekawe co tam jeszcze się w nim kryje. Spodobał mi się kolor tej pomadki. Taki jest w sam raz :).
    Światełka wyglądają pięknie. Szkoda tylko, że się delikatnie uszkodziły. Proponuję pokleić, bo w końcu pogubią się odłamane elementy (ja zawsze gubię, jak nie naprawię od razu ;p).
    Na filmiku dopiero widać cały urok tych światełek. Pięknie i ta świąteczna muzyczka w tle :).
    Co się robi z tymi ananasami, bo kompletnie nie wiem ;D.
    Hoł hoł hoł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryje się w nim jeszcze trochę małych przyjemności. Zdradzę Ci, że wczoraj znalazłam w nim konturówkę do ust. :) Fajnie, że kolorek pomadki jest wg Ciebie ok. :) Będę musiała się zabrać za te światełka, na razie złożyłam je wraz z odłamkami w jednym miejscu, więc mam nadzieję, że nic się nie zagubi w akcji. :D Stwierdziłam, że filmik trochę lepiej odda to jak prezentują się lampki niż zdjęcia. :) Ananasy przyprasowuje się żelazkiem do jakiejś części garderoby, np. T-shirtu. :D
      Ho, ho, ho! :D

      Usuń
    2. Będę miał do Ciebie prośbę. Napisz mi jeśli mozesz, czy takie "przyprasowane" elementy dobrze się trzymają i czy długo :) dziękuję i miłego wieczoru :)

      Usuń
    3. Na razie nie użyłam jeszcze tych ananasków, więc ciężko mi to stwierdzić. Dam znać, gdy ich użyje. :)

      Usuń
  12. if you pick up dresses,glamchase wedding dresses uk sale coco reviews gives you amazing choices.
    http://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, szkoda, że te śnieżynki są takie delikatne, bo wyglądają naprawdę przepięknie i sama mam obsesję na punkcie lampek! Chętnie chciałabym zobaczyć takie w swoim pokoju :) Jejku, te kalendarze adwentowe są super rzeczą. A te ananaski kochane! Pozdrawiam i obserwuję♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie w takim razie! Lampki rządzą. :D Cieszę się, że kalendarz i ananasy też Ci się spodobały. :) Ale super, bardzo mi miło, że dołączyłaś do grona moich obserwatorów. :* Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  14. Ta pomadka trochę inaczej wygląda w opakowaniu i na ręce, ale podoba mi się :) Te twoje nowe lampki są po prostu śliczne! U mnie wisiałyby tylko z tym trybem gdy nie migają, tylko po prostu sobie świecą, bo bardzo by mnie to irytowało hah :D Naszywki wyglądają świetnie! Jednak ja bym zamówiła kilka wzorków :) Fajnie, że zaczęłaś świąteczną serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kwestia oświetlenia. Ostatnimi czasy nawet rano było szaro buro i dosyć trudno było mi zrobić fajne zdjęcia. Tego swatcha robiłam wieczorem, stąd ta różnica. Zgadzam się, że dłuższy czas nie da się patrzeć jak lampki tak szybko migają, bo oczopląsu można dostać. :D W zestawie były tylko ananasy, a że lubię ten motyw to się skusiłam. :) Też się cieszę. :)

      Usuń
  15. Żałuję, że sama nie mam takie kalendarza! MAGA :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny taki kalendarz :) Bardzo podobają mi się ananasy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie to kalendarz wypada na razie dobrze aż mi szkoda,że żadnego nie kupiłam. :(

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne rzeczy w tym kalendarzu! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sprawa z tym kalendarzem! Ananasy świetne i jeszcze ten kolor :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Cieszę się, że ananaski przypadły Ci do gustu. :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  20. Te ananasy to takie naszywki, które można naszyć na ubrania, tak? Chyba podobne kiedyś miałam... Ogólnie z kalendarza bym nie skorzystała, nie kręcą mnie kosmetyki. Ale takie lampki to bym sobie sprawiła :) Mam takie pytanie - czy mogłabyś tak po świętach, lecz przed Nowym Rokiem napisać posta o swoich ulubionych blogach i się rozpisać na temat każdego? Wiem że będzie ten post dość długi, lecz warto pokazać światu osoby, które sprawiają Ci wielką radość poprzez komentarze i obserwacje :)
    Pozdrawiam, życzę miłego weekendu i śnieżnych świąt! Zapraszam do mnie :)
    Emma ♥

    P.S. Zacznę tańczyć taniec "Spadnij śniegu, spadnij". Może Bogowie wysłuchają moich modłów? Ale jeśli sobie zażyczą ofiary, to zaproszę ich do studia Burtona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardziej naprasowanki, które przyprasowujesz żelazkiem do ubrania, ale jeśli wolisz, to możesz je sobie przyszyć. :) Co do pomysłu z blogami, które lubię, to mam mieszane uczucia. Z jednej strony to całkiem fajne, ale z drugiej, myślę, że komuś, kogo bym nie wymieniła w tym zestawieniu mogłoby być przykro. Nie chcę różnicować, każdy blog ma w sobie coś unikalnego, czego nie ma inny, każdy prowadzi go w trochę inny sposób, nawet poruszając ten sam temat osoby czynią to troszkę inaczej, nadając mu swój indywidualny rys. Swoją sympatię do osób i ich blogów wyrażam odwiedzając i komentując wpisy. :) I obserwując oczywiście. :)
      Bardzo Ci dziękuję, że do mnie wpadłaś.
      Również życzę Ci wszystkiego dobrego! :*

      Usuń
  21. Bardzo fajny kalendarz, pełen niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny ten kalendarz, wow, nie spodziewałam się,że stworzyli coś takiego dla kosmetykomaniaczek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firmy robią postępy i rozszerzają swą ofertę. Teraz nie tylko zwolennicy czekoladek znajdą coś dla siebie. ;)

      Usuń
  23. Jejuu, zawszę chcę sobie kupić kalendarz adwentowy z kosmetykami, a jak przychodzi co do czego to okazuje się, że jestem bez pieniążków. Z drugiej strony może to i lepiej, bo pewnie bym tych kosmetyków przez rok nie zużyła, taki ze mnie fan makijażu :D
    Jak dobrze, że przynajmniej mogę popatrzeć :D
    A lampki są cudowne, szkoda, że tak delikatne. Przy mojej DELIKATNOŚCI pewnie już by ich nie było :D

    https://szopit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część kosmetyków z kalendarza jest dla mojej mamy, a część dla mnie, także damy radę! :) Lampki w końcu udało mi się zawiesić na oknie, a konkretnie na karniszu i wyglądają cudownie! <3 Na szczęście więcej płatków już się nie ułamało. :D

      Usuń
  24. Chciałam ten kalendarz, ale cena mnie odstraszyła :D I w sumie to może lepiej, bo szczerze powiedziawszy to tylko ta pomadka mnie zainteresowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena była dość wysoka, ale i wartość produktów przewyższa wyjściową cenę, więc nie jest źle. :) Poza tym kupiłam go z 20% rabatem. :) Jestem zadowolona z zawartości, ale rozumiem, że nie każdemu musi ona przypaść do gustu. W takim razie dobrze zrobiłaś nie kupując kalendarza. :)

      Usuń
  25. Kurde zazdroszczę Ci tego kalendarza! Ja już kolejny rok zabieram się do kupna i mi znowu nie wyszło! :< W przyszłym roku muszę to już koniecznie zrobić!
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  26. Kalendarze adwentowe to świetny pomysł.

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się zawartość okienek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czaiłam się na ten kalendarz, ale ten trochę większy! No i ostatecznie nie kupiłam z tego powodu, że trochę mnie odwiodło to, że znajdują się tam produkty w b=nietypowych kolorach i bałam się, że nie będę ich używać ;) Jednak generalnie kalendarz tego typu marzy mi się już ponad rok i chyba ostatecznie za rok kupię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z samymi kosmetykami do makijażu, tak? Ja stawiam bardziej na pielęgnację. Nie maluję się, tylko usta od czasu do czasu. :D Racja, też nie używałabym fioletowych szminek (to tylko przykład). :D Super, taki kalendarz to fajna rzecz. :)

      Usuń
  29. Kalendarz z Douglas to prawdziwy rarytas dla miłośniczek kosmetyków.Przyznam,że niektóre produkty nawet mnie zainteresowały, choć nie należę do kosmetykomaniaczek.Gwiazdki prezentują się doskonale wraz z efektami świetlnymi.Ananasy wyglądają znacznie lepiej niż smakują w rzeczywistości(nie przepadam za ich zapachem zwłaszcza tych z puszek).Pozdrawiam i czekam na dalsze odsłony kalendarzowych okienek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niezła gratka, nie tylko dla miłośniczek kosmetyków. To fajna odmiana od czekoladek, alternatywa dla tych, którzy nie jedzą kakao. :D To prawda, te ananaski są o wiele fajniejsze od tych prawdziwych. :D Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  30. Bardzo mi się podobają te kalendarze z Douglasa :) Świetne produkty, przypadła mi do gustu szczególnie maseczka w płachcie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę, że ananaski już wyprzedane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak, widocznie nie tylko ja się na nie skusiłam. :D Dziękuję za kliknięcie. :)

      Usuń
  32. Zawartość kalendarza bardzo fajna, a ananasy wyglądają super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Coraz bardziej podobają mi się te produkty. :D

      Usuń
  33. Ale masz świetną doniczkę z Mikołajem :) Podoba mi się bardzo zawartość tego kalendarza jak i jego szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń