27 kwietnia 2018

Sometimes I think, sometimes I don't


Marynarka, spodnie, bluzka, tenisówki, bransoletka

Hejka!

Wiosenne trio kolorystyczne. Zapraszam.


 Jak tam Wasze samopoczucie przed długim weekendem? Czas gna jak szalony i w następnym tygodniu rozpocznie się już maj, potem czerwiec i pół roku za nami! 😃 
Ostatnio była mała przerwa od mody, a dzisiaj przychodzę do Was z nową stylizacją. Są to jeszcze niepublikowane zdjęcia, które długo czekały, by ujrzeć światło dzienne (mam na nich dłuższe włosy).


Kolory szary, granatowy i miętowy to moim zdaniem zgrane trio. Ubrałam granatową marynarkę z dwoma kieszeniami oraz taką samą liczbą guzików.
Terranova, Auchan, New Yorker, Auchan

 Kolejnym elementem jest szara bluzka, która łączy w sobie aż 3 tegoroczne trendy: nadruk, kwiaty oraz napis Sometimes I think, sometimes I don't (he, he, coś w tym jest 😛).

Szara bluzka z napisem i kwiatami, bransoletka z imieniem

 Nie zabrakło mojej ulubionej bransoletki- serca z imieniem na granatowym sznureczku.

Terranova, Auchan, New Yorker, Auchan

 Przechodząc do spodni- tym razem sięgnęłam po miętowe jeansy. Gdy na dworze jest ciepło chętniej sięgam po spodnie w jakimś kolorze.

Miętowe spodnie, tenisówki

 Stylizację wieńczą granatowe tenisówki, które łagodzą poważniejszy charakter narzucony przez marynarkę.

Terranova, New Yorker, Auchan

***

Podoba się Wam połączenie  mięty, granatu i szarości?

78 komentarzy:

  1. mięta i granat to dla mnie idealne polączenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Najchętniej ubierałabym je do niemal każdej stylizacji. :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Mam jeszcze taką bordową. ;)

      Usuń
    2. Super,takie marynarki można dopasować na wiele okazji :)

      Usuń
  4. Fajne połączenie! Ja niestety mam w szafie tylko czarne i granatowe spodnie.
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Czyli stawiasz na klasykę (czerń i granat), ja staram się urozmaicić trochę swoją garderobę o jakieś inne kolorki, ale nie mam ich jakoś dużo. :D Udanego długiego weekendu! :)

      Usuń
  5. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne :D Cała stylizacja jak najbardziej na "TAK" :) Uwielbiam białe spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. :) 3 razy TAK? Czyli przechodzę do kolejnego etapu! :D Spodnie są bardzo jasne, ale do bieli im daleko, są miętowe. :D Pozdrowionka! :*

      Usuń
    2. Rzeczywiście teraz jak się przyjrzałam, to już widzę, że nie są białe :D Przepraszam, za nieuwagę :D

      Usuń
  6. Nie za ciepło Ci w tym? Mimo, że bez ciepła ja jestem trupem, to dzisiaj, przy 26 stopniach bym się ugotowała. Oby tak ciepło było w wakacje, jutro ma padać (uwielbiam deszcz i filmowe wieczory z kakaukiem! ♥). Takie marynarki często noszę, łatwo ją zdjąć, lecz jakoś nie miałabym ochotę jej nosić później... ale nikt jej nieść nie chce ;D
    Życzę Ci bardzo, ale to bardzo słonecznego i miłego weekendu!
    Zapraszam do kina, jest KONKURS - dobrze i miło by było, gdybyś się nim zainteresowała :) blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, spokojnie, zdjęcia były robione dosyć dawno. Poza tym u mnie termometr nie wskazuje aż takich wysokich temperatur (całe szczęście). :D Lubię, gdy latem jest ciepło, w końcu lato, to lato, ale nie przepadam za męczącymi upałami. Nie wiedziałam, że też lubisz marynarki. :) Cóż, zrobić! Opcje są dwie: zdejmujesz marynarkę i ją niesiesz, albo prażysz się w niej. Ja wybieram, pierwsze rozwiązanie. :D Bardzo Ci dziękuję i Tobie też życzę ciepłego, słonecznego i udanego długiego weekendu! :*
      Na pewno Cię odwiedzę na blogu. :)

      Usuń
  7. Ładnie prezentuje się marynarka gdy jest zapięta, podoba mi się jej krój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że marynarka przypadła Ci, tak samo jak mi, do gustu. :)

      Usuń
  8. Niezły napis na koszulce. Chyba też powinnam taką mieć. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki krój i materiał w marynarkach bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię dopasowane marynarki. Tylko takie mam w szafie. :)

      Usuń
  10. Świetnie wyglądasz w tym zestawie! Tak zwyczajnie, ale klasycznie :) Buty faktycznie są zwieńczeniem całego ubioru i podkreślają estetykę marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za docenienie. Niezwykle miło mi to czytać. :)

      Usuń
  11. Niebieski nie do końca jest moim kolorem, ale taki granat/kobalt już tak ;) Choć ostatnio zdecydowanie częściej sięgam po neutralne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granatowy ma w sobie taki majestat, jest równie elegancki co czarny, ale nie postarza. :D Neutralne odcienie są w sam raz na wiosnę. ;) Chociaż można zaszaleć z jakimś wyrazistym kolorem w dodatkach. :)

      Usuń
  12. Super curti o look, mais que legal esse tênis amei a cor é bom que fica fácil de combinar.
    Beijokas da Camila e Carol

    já tem post novo no blog

    Vamos Papear 

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. W rzeczy samej. Dzięki. :)
      Również przesyłam Ci pozdrowienia! :)

      Usuń
  14. Śliczna stylizacja!
    Bardzo ładna bluzka :)
    Pozdrawiam!

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Niezwykle mi miło, dziękuję za tak entuzjastyczną reakcję. :)

      Usuń
  16. Zestawienie bardzo fajne!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Codzienna stylizacja też może być świetna! :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się połczenie takich butów z żakietem :) taka luźna elegancja ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Very nice outfit! I like the jeans :)
    xoxo

    http://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Wow! Dziękuję. Stylizacje z marynarką jeszcze się pojawią. :)

      Usuń
  21. Nie tylko pół roku za nami, ale także szkoła! :D Bardzo fajna stylizacja, wygląda super!

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że Ci się spodobała. :)
      Szkołę mam już na szczęście od 3 lat za sobą. :D

      Usuń
  22. Śliczne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne połączenie kolorów :) Wszystkie trzy lubię, więc chętnie je noszę i łączę ze sobą :) Wyglądasz prześlicznie, inspirujesz bardzo! Ja lubię właśnie takie chłodne stylizacje, sama często takie noszę lub ewentualnie przełamuję je jednym intensywnym, ciepłym kolorem, ale to od niedawna :) Raczej w chłodnych odcieniach czuję się najlepiej :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie. <3 Bardzo się cieszę, że kolory Ci się podobają i je lubisz. :) Podsunęłaś mi fajne pomysły na dalsze stylizacje. Dzięki. :)
      Przesyłam Ci gorące pozdrowienia! :*

      Usuń
  24. Bluzka bardzo mi się podoba, bo sama takie lubię :) Motyw kwiatów i napis to zawsze dobre połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Marynarka podobna ostatnio znalazła się w szafie mojej siostry :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń