6 kwietnia 2018

Króliczki na drzewie


Na pniu drzewa

Hejka!

Zapraszam Was na nieco szaloną sesję zdjęciową. 


Nadeszły długo wyczekiwane, przez większość z nas, ciepłe dni. To idealny czas, by wyjść z domu i pstryknąć zdjęcia w plenerze (trzeba korzystać, póki jest piękna pogoda). Dzisiejsza sesja jest moją interpretacją prośby jednej z Czytelniczek (tak, chodzi o Ciebie Emmo), bym zrobiła ją... na drzewie. 🌳

Szara kurtka, którą później zdjęłam, ponieważ słonko mocno przygrzewało, gościła na blogu już dwa razy (tu oraz tu).

Butik, Chiński Sklep, trampki Oh My Bunny
 
Poniżej imitacja wchodzenia na drzewo. 😀

Na drzewie
Wchodzę na drzewo

 Do stworzenia stylizacji natchnęła mnie krótka wzmianka o kardiganach, na którą natknęłam się w pewnym magazynie. Stąd jasnoróżowy sweter zapinany na guziczki, który spełnia funkcję bluzki.

New Yorker, Chiński Sklep, Oh My Bunny,

 Przejdźmy do biżuterii. Postawiłam na naszyjnik z dwoma gwiazdkami (był już w stylizacji na ściance).

New Yorker, Sinsay, Chiński

 Aby nic się ze sobą nie gryzło, dobrałam do naszyjnika pierścionek z tym samym motywem, który miał swoją blogową premierę w stylizacji z włochatym swetrem.


H&M


By przełamać rutynę, czyli granatowe spodnie lub jegginsy, tym razem pokusiłam się o bordowe (burgundowe) jeansy. Zestawiałam je już dwa razy z bluzkami w paski (tu oraz tu), a nawet pokusiłam się o stylizację monochromatyczną z ich wykorzystaniem.

Trampki z uszami i ogonkiem królika

 Na koniec zostawiłam wisienkę na torcie- szare trampki z króliczymi uszami oraz ogonkiem. 🐰 Mam je już od ponad  roku, noszę często i nie wiem jakim cudem pojawiły się na blogu tylko raz w stylizacji (tam możecie przyjrzeć im się bliżej), i raz w poście dotyczącym Hygge!

Trampki z króliczymi ogonkami

Dzięki temu, że są szare pasują do wielu ubrań, a w szczególności do mojej kurtki. Różowe ogonki z tyłu są bardzo miękkie, delikatne i przemiłe w dotyku. 🐇

Różowy sweter, bordowe jeansy, szare trampki

 Optymistycznym akcentem w postaci (niby) jaskółki żegnam się z Wami. 🐦 Do zobaczenia w komentarzach! 🖉

Wiosenna radość

 ***

Poczuliście wiosnę?

W jakim najdziwniejszym miejscu robiliście sesję zdjęciową?

70 komentarzy:

  1. Te króliczki są świetne, chciałam ostatnio kupić, ale uznałam, że jestem już za stara na takie buty :D

    Zapraszam!
    Będzie mi miło, jeśli wspomożesz bloga i klikniesz w reklamę ;)
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Oj tam, oj tam, nie jesteś za stara. :D
      Tobie również życzę udanego dnia! :)

      Usuń
  2. Super, że spełniłaś jedną z próśb czytelniczek, haha :D I wyszło Ci to naprawdę genialnie! Poprawiłaś mi humor tym tytułem, ot co! Poza tym, te buty są tak słodkie, że jejku. No i Twój uśmiech na ostatnim zdjęciu - czuć wiosnę! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz sprawił mi dużo radości. :) Bardzo Ci dziękuję. :)
      Początkowo nie byłam przekonana do tego pomysłu- sesja na drzewie?! Ale nadarzyła się sposobność i odpowiednie miejsce i tak oto powstały zdjęcia. :D Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! :)

      Usuń
  3. Uwielbiam takie buciki <3 Sama bym sobie takie urocze sprawiła, ale chyba już za stara jestem na takie dziewczęce elementy. A szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że króliczki Ci się spodobały. <3 Coś Ty! Nie jesteś za stara! Czasem można zaszaleć. :D

      Usuń
  4. Buty bardzo fajne, idealnie nadają się na okres tuż przed i po świtach Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Buty faktycznie kojarzą się z Wielkanocą, ale króliczki można nosić zawsze. :D

      Usuń
  5. Buciki oryginalne i urocze! A Twój uśmiech bardzo ładny, więc pokazuj go tu częściej :) Przyznam, że sesji na drzewie się nie spodziewałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie spodziewałam, że taka sesja w końcu powstanie. :D Cieszę się, że udało mi się Ciebie zaskoczyć. Mam nadzieję, że pozytywnie. :D Dziękuję. :) Dobrze, postaram się wprowadzić więcej uśmiechu na bloga. ;)

      Usuń
  6. Mam te buciki, dałam je siostrze, bo bardzo się jej spodobały :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ale fajnie! Widzę, że króliczki skradły nie tylko moje serce. <3
      Pozdrowionka! ;)

      Usuń
  7. Niezwykła sesja, kochana jesteś bardzo pomysłowa no nie spodziewałabym się stylizacji na drzewie! Ja w sumie nie pamiętam gdzie robiłam zdjęcia, zazwyczaj na murach, pod murami, w parku, w lesie... takie tam standardy :) śliczna stylizacja, taka urocza, wiosenna no po prostu cudo! a te buciki- króliczki spaniałe :) wyglądają pięknie na nodze! :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie bardzo, że Cię zaskoczyłam. :) Tak naprawdę, to moja mama wpadła na ten pomysł, gdy przechodziłyśmy obok tego pnia. Ja bardzo chciałam sesję na jakimś pięknym, soczysto-zielonym tle, ale na razie takich brak. Muszę jeszcze chwilę poczekać. Przyroda dopiero budzi się do życia. :)Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa. :)
      Pozdrawiam Cię wiosennie! :*

      Usuń
  8. Bardzo fajne spodnie :) w sezonie zimowym chodziłam w takich barwach no stop :) hm.. najdziwniejsze miejsce.. może najbardziej oryginalne to na diabelskim młynie :) ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Bordo kojarzy się właśnie z sezonem jesienno-zimowym, ale w sumie na wiosnę też pasuje. :D O, super miejsce! :)

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się Twoja biżuteria <3 Uwielbiam taką delikatną :) Do tego te buciki - przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam już te buty :) świetne są!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Love this look so cute and simple!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Te buciki są urocze! Piękne zdjęcia, bardzo wiosenne :)
    Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna, wiosenna stylówka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tym razem najbardziej podobają mi się spodnie :D Sama ostatnio "mam ochotę" na jakieś kolorowe jeansy :D Zdjęcia świetne!
    Ja wiosnę już zdecydowanie czuję, szczególnie dzisiaj, gdy termometr pokazuje 22 stopni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, bardzo mi miło, że zwróciłaś uwagę na spodnie. :) Kolorowe jeansy dodają radości stylizacjom. :) To prawda, temperatura ciągle wzrasta. Wiosna bardziej przypomina lato niż samą siebie. :D

      Usuń
  15. Bardzo fajna stylizacja, a buty genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo oryginalne buty ^^ Jednym słowem świetna stylizacja :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam identyczną kurtkę ale w różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Twoja kurtka musi wyglądać pięknie. Lubię róż. :)

      Usuń
  18. Jeju, jak pięknie się uśmiechasz! 😀 Nie spodziewałam się takiego zakończenia, dodaję tego posta do moich ulubionych 😘 Dziękuję za wspaniałą interpretację mojej prośby, naprawdę ładnie wyglądasz, a te buty... cud-miód! Przypominają mi te zajęcze ogonki te zajączki, które pokazywałaś w poście o dekoracjach wielkanocnych 🐇 Klimat wiosenny można już poczuć, nawet przez Twoje posty ❤️ Naprawdę, NAPRAWDĘ pięknie wyglądasz 💋
    Życzę Ci pięknego i słonecznego dnia, oraz wspaniałego tygodnia!
    Zapraszam do kina 🎬 blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com
    Emma 💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że czekałam na Twój komentarz i się doczekałam. :) Bardzo Ci dziękuję za tyle pięknych słów! <3 Tak się cieszę, że post Ci się spodobał! Miło mi, że udało mi się czymś Cię zaskoczyć. :* He, he, zajączki są wszędzie. :D Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję, nawet nie wiesz ile radości sprawił mi Twój komentarz. <3 Tobie również życzę słonecznego i ciepłego dnia, a nawet całego tygodnia! :) Wpadnę na pewno! :)

      Usuń
  19. Słodko to wygląda :) Świetny kolor spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna ta Twoja kurtka. Buty też :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeurocze a jednocześnie zabawne buty, ale do tej stylizacji w kolorku pomponu pasuje jak ulał :) świetne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. pogoda sprzyja zdjęciom w plenerze :) super kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wreszcie można zrobić zdjęcia na dworze. :) Dziękuję. :)

      Usuń
  23. Świetna stylizacja mam gdzieś takie spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow!! Wyglądasz cudownie <33 Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Co za buty! Ale fajne:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cała stylizacja przypadła mi do gustu! :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ajj te spodnie mają po prostu cudny kolor :D Tak, zdecydowanie poczułam wiosnę -teraz rano jest w końcu ciepło i ciuchy na zimę poszły w całkowitą odstawkę - kocham to! Bardzo fajna sesja, fajnie czasem urozmaicić trochę zdjęcia! Świetnie wyglądasz :)

    To ja, Ola z Diamentowych myśli ;) Założyłam nowego bloga i powracam do blogowania :)
    Buziaki!
    Miłego wieczoru ! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że powróciłaś! Bardzo się cieszę! :)Gratuluję, że zdecydowałaś się zacząć jeszcze raz. :) Dziękuję Ci za odwiedziny i opinie o mojej stylizacji. Ekstra, że pomysł Ci się spodobał. :) Mam nadzieję, że zimowe ciuchy nie będą już potrzebne. Powiem Ci, że teraz jest tak ciepło, że wiosna bardziej przypomina lato. :D Buziaki! :* Tobie również życzę miłego wieczoru! :)

      Usuń
  28. króliczkowe buty są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja uwaga od razu skupiła się na Twoich butach :D.
    Skąd Ty je wzięłaś?;> Sesja oczywiście podoba mi się :)
    Najfajniejsze ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z butami było tak, że zobaczyłam trampki z uszami i ogonkiem królika na pewnej stronie zagranicznej stronie, ale były bardzo drogie (cena była w $). Jakiś czas później przeglądałam Fb i natrafiłam na zdjęcie podobnych butów, był podany nawet link. Myślałam, że to tylko podpucha, bo często podają pokazują ładne zdjęcie, a link wcale nie prowadzi do tego konkretnego produktu. Tym razem jednak było inaczej. :)Trafiłam na polską stronę (Deezee). :) Tak w skrócie stałam się posiadaczką moich króliczków. Mam nadzieję, że nie zanudziłam Cię jakoś bardzo moją historią. :D Bardzo się cieszę, że sesja i ostatnie zdjęcie Ci się podobają. :)

      Usuń
  30. Uroczo wyglądasz.Cała stylizacja od A do Z bardzo mi się podoba.Sceneria wręcz idealna zwłaszcza dla króliczych butów.No i ten anielski uśmiech na ostatnim zdjęciu to prawdziwy balsam dla duszy.Pozdrawiam wiosennie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co powiedzieć. Ślicznie Ci dziękuję za mnóstwo miłych słów. :) Buziaki! :*

      Usuń
  31. Bardzo podoba mi się kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Te buciki są przeurocze ! <3

    OdpowiedzUsuń