13 lipca 2018

Czy te oczy mogą kłamać? 👀

Biały T-shirt, czarny choker, jegginsy różowe espadryle i bransoletka

Hejka!

Dotarła do mnie druga część zamówienia z Zaful. Czy jestem z niej zadowolona? 
Zapraszam.
 
Dzisiaj przyszła pora na stylizację z ubraniami i dodatkami z Zaful.
 
Wyczekiwany biały T-shirt z oczami jest już u mnie. Wzięłam najmniejszy rozmiar, czyli S, który okazał się być na mnie za duży. Nie chcąc wyglądać w nim jak w worku, podwinęłam rękawy, a dół koszulki włożyłam częściowo w spodnie. Myślę, że to pomogło, a całość dzięki temu wygląda stylowo.

White T-shirt with eyes is at my place. I ordered S, but it turned out to be too big for me. I wanted to look good, so I rolled up sleeves and put part of T-shirt into my pants. Now, I think it looks good and stylish.


Zaful, Zaful, Tesco, Aldi, Zaful, House

T-shirt wykonany jest z mieszanki bawełny i polyestru, choć bardziej wyczuwalny jest ten drugi materiał. Trochę prześwituje. Rękawy są dłuższe niż w standardowych koszulkach, za to nadruk wygląda bardzo dobrze.

T-shirt is made of cotton and polyester, but  I think tere is more second material. It is a little bit translucent and sleeves are longer than in standard T-shirts. Print looks very good.


Zaful
 
Kolejną rzeczą z zamówienia jest czarny choker z rzemyka ze złotymi elementami na końcach. Taki naszyjnik marzył mi się skrycie jakiś czas. Można go zawiązać na wiele sposobów- tym razem jest to kokardka. Nie mam mu nic do zarzucenia.

Next thing is black choker. It is well made. I like it very much. There are variety ways to wear it.


Zaful, Zaful, Tesco, Zaful, Aldi, House


 Następnym biżuteryjnym detalem jest różowa bransoletka, którą dobrałam pod kolor butów.


House

 Torebka w kształcie aparatu również pochodzi z Zaful. Moją opinię o niej zamieściłam w poście Całusek i torebka w kształcie aparatu. Większości z Was też przypadła ona do gustu.

Camera bag is also form Zaful. My opinion about it I wrote in post named Całusek i torebka w kształcie aparatu.


T-shirt with eyes, jeggins, espadrilles, camera bag, choker, bracelet


 Dopasowane jegginsy i espadryle w kolorze różowego złota wieńczą mój strój.


Zaful, Tesco, Aldi

 Ostatnią rzeczą z paczki jest bransoletka z ananasem. Dobrze wykonana, będzie świetnym dopełnieniem wakacyjnych stylizacji. Jest na mnie trochę za luźna (jak większość bransoletek), przez co ananas lubi się odwracać. Z tego, co widziałam jest już wyprzedana.

The last thing I ordered is gold bracelet with pineapple. It's well made but a little bit loose for me. It will look amazing in summer outfits. It's out of stock now.


Bracelet with pineapple, Zaful


Podsumowując, mimo kilku mankamentów (za duża koszulka, zbyt luźna bransoletka) zamówienie uważam za udane i jestem z niego zadowolona.

Summing up, I'm pleased with the order.


***

Jak Wy wystylizowalibyście koszulkę z oczami?
 
Co sądzicie o stylizacji?

70 komentarzy:

  1. Ta bluzka z oczami jest rewelacyjna - super!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także podoba mi się bluzeczka! ❤
    Wygląda na tobie bardzo fajnie ,mimo że jest trochę za duża :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to. <3
      Dziękuję, czyli udało mi się sprawić, by bluzka dobrze się prezentowała. ;)
      Pozdrawiam! :)
      Z chęcią do Ciebie zajrzę. :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi sie ta bluzka! I też cała stylizacja wyglada świetnie ;)

    pozdrawiam ;) http://jyylii.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Love this tshirt is so cute!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy te oczy mogą kłamać... chyba nie :D bardzo fajna koszulka, lubię t-shirty od zaful :) Ja zawsze biorę M i jest ok, za to kupiłam kiedyś spodnie w rozmiarze L i się nie dopięłam :D a przecież nie jestem szeroka, może i mam w biodrach 38 ale wyglądam symetrycznie, nie wiem czemu według Zaful jestem plus size :D Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he. :D U mnie w linii ramion jest ok, ale poza tym widać, że koszulka jest sporo za duża. :D Z tymi rozmiarami to różnie bywa, zwłaszcza w sklepach internetowych. ;) Dziękuję Ci ślicznie! <3
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
    2. Wiesz że dziewczyny w za dużych koszulkach wyglądają uroczo? Kojarzą się z dziewczynami, które noszą ubrania swoich facetów. Kiedyś o tym czytałam tak więc nie musisz jej podwijać :D i tak będzie prześlicznie <3

      Usuń
  6. Bluzka genialna :D Uwielbiam takie motywy na ubraniach :) Bransoletka też bardzo mi się podoba, ostatnio mam fazę na biżuterię w złotym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :D Zwykła bluzka nabrała wyrazu przez te oczy. ;) Widziałam Twój najnowszy biżuteryjny nabytek- bardzo ładna bransoletka. ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajny t-shirt :) Ja akurat lubię ciuszki typu oversize ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) W przypadku tej koszulki to już nie oversize- tu widać ewidentnie, że jest za duża, bo wisi na mnie, ale jak się podwinie rękawy i wsadzi ją do spodni, to wygląda o wiele lepiej. ;)

      Usuń
  8. Świetna koszulka ;) Bardzo lubię takie nadruki ;) Takie proste, a z łatwością można je fajnie wystylizować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że też mi się wydawało, że łatwo będzie wystylizawać tę koszulkę, ale rzeczywistość mnie zaskoczyła. Może dlatego, że jest za duża, było mi trudniej. A może to nie był dzień, w którym kreatywność mi dopisywała? ;P Dzięki. :)

      Usuń
  9. Mega na plus, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna taka bluzeczka z przymrużeniem oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dosłownie i w przenośni. :D Świetnie to ujęłaś. ;)

      Usuń
  11. Całość wygląda super, wszystko mi się podoba. Lubię takie oryginalne koszulki, a torebką w kształcie aparatu dalej się zachwycam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że do mnie wpadłaś. :) Miło mi, że całość przypadła Ci do gustu. Ja też dalej się nią zachwycam. :D

      Usuń
  12. Nie przemowila do mnie ta stylizacja - biała bluzeczka i choker jakoś mi się nie podoba :) ale zamówienie fajne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za Twoją opinię. :) Z czym widziałabyś ten biały T-shirt? ;)

      Usuń
  13. Ja w szafie też mam kilka większych rzeczy, ale powiem Ci, że bardzo często można z nich wyczarować cuda. Tu podwiniesz, tam włożysz w spodnie, gdzieś zrobisz rozcięcie... Kombinacji jest sporo, a efekty świetne - tak jak u Cibie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację. ;) Lepsza za duża niż za mała bluzka. :D Dziękuję. <3

      Usuń
  14. Super koszulka, przyciąga uwagę :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  15. how cool is the shirt? I love the idea with the lashes and eyes.
    Perffect and so EYEcatchy.

    take a look at my BLOG and my INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Cutest shirt ive seen today.
    Love how simple yet chic you styled it.

    Much Love,
    Jane | The Bandwagon Chic

    OdpowiedzUsuń
  17. Kapitalna bluzka, w połączeniu z torebką i jeans'ami tworzą świetny zestaw z humorem, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna koszulka i wcale nie wygląda na zdjęciach na za dużą. Bransoletka też jest śliczna, taka delikatna :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widać udało mi się doprowadzić do ładu i użyteczności. :D Dziękuję. :)

      Usuń
  19. Latem nawet lepiej mieć troszkę większą i przewiewniejszą:D :* Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja piękna.Każdy jej element współgra z pozostałymi tworząc idealną całość.Zamówienie z Zaful to strzał w dziesiątkę plus oczywiście idealna modelka to sukces murowany.Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że do mnie wpadłaś. ;) Dziękuję, choć wcale taka idealna nie jestem. :D Także przesyłam słoneczne pozdrowienia! :*

      Usuń
  21. Koszulka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja w Twoim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny przyjemny t-shirt z lekka dawka humoru Wygodna i przyjemna stylizacja Wypad na miasto ze znajomymi udało się
    Podoba mi się bardzo w wolnej chwili zapraszam zostaw ślad modnybuziaczek177.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za opinię. :)
      Z chęcią Cię odwiedzę! :)

      Usuń
  24. Świetna bluzka, jednak na mnie też byłaby za duża. Naszyjnik genialny.

    OdpowiedzUsuń
  25. mam taki sam t-shirt :D bardzo podoba mi się to zestawienie ;) lubię takie proste zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super! :D Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. ;)

      Usuń
  26. nawet nie pomyślałam że bluzeczka jest za duża :)

    OdpowiedzUsuń