19 lipca 2018

Podaruj mi trochę słońca- stylizacja z Rosegal

Stylizacja z Rosegal

Hejka!

 Zapraszam Was na biało- żółtą stylizację z hitem lata, czyli torebką koszykiem.


 Któż z nas nie lubi obchodzić urodzin? Rosegal świetuje właśnie 5 rocznicę. Z tej okazji znajdziecie na jego stronie dużo obniżek. Dzisiaj przygotowałam słoneczną stylizację, by odgonić deszczowe chmury i ponownie przywrócić lato. Biały i żółty tworzą zgrany duet, a stokrotki i chwościki dodają radosnego charatkeru. Wszystkie jej elementy pochodzą ze sklepu internetowego Rosegal

Rosegal celebrates 5th Anniversary, so you can find many discounts on it's website. Today I made sunny outfit. White and yellow- it's a perfect match. Daisies and tassels gives  a little joy. All clothes are from Rosegal.



Biała koronkowa bluzka z krótkim rękawem. Delikatna i dziewczęca. Nadaje się zarówno na większe okazje, jak i na co dzień. Wszystko zależy od dodatków.

White lace blouse with short sleeves. Delicate and girlish. You can wear it for special occasions and every day. It depends on what accesories you choose.

White lace blouse, Rosegal





Żółta spódniczka z falbanką na dole, która przywodzi na myśl syreni ogon. Urzekł mnie jej piękny kolor, którego brakuje w mojej szafie. 

Yellow skirt with a ruffle. It reminds of a marmaid's tail. I like her beautiful colour.

Yellow skirt with a ruffle, Rosegal



 Białe sandały ze stokrotkami. Łączą w sobie kolor bluzki i spódnicy, a także dzięki kwiatom stanowią wyróżniający akcent.

White sandals with daisies. They  combine blouse and skirt colours. Flowers are pretty.

Sandals with flowers, Rosegal



 Torebka koszyk to niekwestionowany hit letniego sezonu. Nadaje stylizacji wakacyjnego charakteru i lekkości, a chwościki- uroku.

Straw bag is a must-have for summer. It makes outfit holiday looking and tassels- charm.
Straw bag with tassels, Rosegal



 Całość wieńczą kolczyki kwiatki, które łączą w sobie kolory całej stylizacji, a kształtem nawiązują do stokrotek zdobiących sandały.

The last but not least element- flower earrings. They are girlish and combines colours from outfit. 
Flower earrings, Rosegal




 ***

 Co sądzicie o całości?

Torebka koszyk- hit czy kit?

 Czy u Was pogoda też nie dopisuje?


58 komentarzy:

  1. Śliczny krój spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie cały czas szaro i ponuro i codziennie prawie pada :/ Spódnica bardzo mi się spodobała ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli podobnie jak u mnie. Super, że spódnica przypadła Ci do gustu. Dziękuje za odwiedziny i pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Ale ładna ta koronkowa bluzeczka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię koronkowe ubrania, a biała bluzka wygląda bardzo delikatnie. Dzięki za wizytę. :*

      Usuń
  4. Świetne propozycje. Trochę lata przywołałaś, może szybko wróci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica nie mój styl a tak to wszystko ładne :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja!

    https://artidotum.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się te słomiane torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódniczka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/biaa-bluzka-z-zabotem.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Koronkowa bluzeczka bardzo mi się spodobała! <3
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ładna. :) Ślicznie Ci dziękuję za poklikanie. <3
      Także przesyłam słoneczne pozdrowienia! Wpadnę do Ciebie w wolnej chwili. :)

      Usuń
  10. Ta koronkowa bluzeczka jest super :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za żółtym, ale ten odcień bardzo mi się podoba. A i cała stylizacja jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też unikam żółtego, bo podobno przyciąga muchy. :D Ale ta spódniczka bardzo mi się spodobała. :) Dzięki. <3

      Usuń
  12. Mega!

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2018/07/blue-shirt-from-bonprix-l-ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka koszyk to absolutny must have w tym sezonie:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Ja wciąż nie znalazłam idealnej dla siebie. :D
      Także pozdrawiam! :)

      Usuń
  14. Dzięki. Starałam się wszystko dobrać tak, by do siebie pasowało. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tym koszyku! Cała stylizacja jest mega, ale ten koszyk!!! Świetny! <3

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i miły komentarz. Bardzo się cieszę, że dołączyłaś do grona obserwatorów! <3

      Usuń
  16. Ten koszyk to chyn chętnie przygarnela 😬

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie dobrana całość. Według mnie torebka jest hitem :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta spódniczka jest prześliczna ;) Kiedyś nie lubiłam żółtego koloru, a teraz mogłabym pół szafy w taki wyposażyć :D Bardzo ciekawe zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Ja jakoś unikam żółtych ubrań, ale ta spódniczka mnie urzekła. :)

      Usuń
  19. Lovely products!!

    https://julesonthemoon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor spódnicy bardzo do mnie przemawia :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna, słoneczna stylizacja :) Koszyk jest boski - choruje na taki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ja też szukam idealnego koszyka dla siebie. :)

      Usuń
  22. Ich mag den Blog, können wir kooperationen haben, mehr können Sie Hierklicken.

    OdpowiedzUsuń