25 lipca 2018

Zieleń w mieście- stylizacja z Dresslily

Zielona stylizacja

 Hejka!

 Zapraszam na zielono- słomkową stylizację z fotograficznym akcentem.

 
 Zielony powszechnie występuje w naturze. Posiada właściwości relaksujące i odprężające. Jest to kolor nadziei. Z jaką barwą stworzy zgrany duet? Army green będzie dobrze wyglądał w towarzystwie borda, ale też koloru słomkowego czy bieli. Dzisiejszą stylizację stworzyłam z ubraniami ze sklepu Dresslily.

Green looks good with burgundy, straw or white. Today's outfit I created with clothes from Dresslily.
 

Zielony zestaw top i spodenki.  Kolor army green ostatnio bardzo mi się podoba i przywodzi na myśl liście monstery. Materiałowe spodenki coraz częściej zastępują jeansowe szorty, bo są eleganckie i przewiewne, co latem jest dość istotne. Natomiast dołączona bluzka sprawi, że nie musimy się martwić, co dobrać do spodni.

Strapless crop top and elastic waist shorts. Army green looks great and material shorts increasingly replaces those made of denim. They are elegant and airy. Thanks to the attached blouse you don't have to worry about what to choose to shorts.

Strapless crop top and shorts, Dresslily




Słomkowy kapelusz z bordową wstążką. Ochrona przed słońcem jest ważna przez cały rok, a latem w szczególności. Kapelusz nie tylko nam to zapewnia, ale przy tym stanowi stylowy dodatek.

Straw hat with burgundy ribbon looks stylish and protects you from UVA/UVB rays. 

 
Straw hat with burgundy ribbon, Dresslily





Zielone sandałki dobrałam pod kolor zestawu.

Green sandals match the colour of the set.

 
Green sandals, Dresslily





 Torebka koszyk. Jak niedawno wspominałam to must-have na lato. Dzięki niemu stylizacja nabiera wakacyjnego charakteru.
 
Straw bag is must-have for summer. It makes outfit holiday- looking.

 
Straw bag, Dresslily





 Naszyjnik z aparatem jest wisienką na torcie. Z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom fotografii. W końcu trzeba mieć czym uchwycić piękne wspomnienia z wakacji, prawda? 😉

Camera necklace is ideal for photography lovers.
 
Camera necklace, Dresslily

 ***

 Sięgacie latem po kapelusze?

Czy zielony gości w Waszych szafach?

74 komentarze:

  1. Ta torebka po prostu skradła moje serce! A miałam już butki chwalić ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor ma ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna propozycja!Kapelusz latem-jak najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Kapelusz jest przydatny, zwłaszcza podczas takich upałów jak są teraz. ;)

      Usuń
  4. Sandały są świetne, akurat szuka teraz takich na niższych i grubszych słupkach na bieganie po mieście ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że takie sandały na niższych, grubszych słupkach cieszą się coraz większą popularnością. ;)

      Usuń
  5. Świetny zestaw w moim ulubionym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością ubrałabym taki zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw świetny :) Ja w swojej szafie mam tylko kurtkę w podobnym kolorze.
    Pozdrawiam!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Ja mam bluzkę z baskinką w tym kolorze, pokazywałam ją już na blogu. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Świetny zestaw! Uwielbiam torebki-koszyki, przymierzam się do zakupu podobnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) W mojej szafie dopiero co zawitała torebka koszyk. Już niedługo pojawi się na blogu. ;)

      Usuń
  9. Absolutnie zachwyt am się ta stylizacja. Buty są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie to ten naszyjnik powinien być w innej barwie, ponieważ od nadmiaru zieleni aż głową boli. Nie mówię, że ta wojskowa zieleń jest nieładna, bardzo mi się podoba, lecz stawianie na jeden kolor rzeczą do końca dobrą nie jest.
    Ja kapelusze uwielbiam nosić, lecz nie mam żadnego i za każdym razem podkradam o wiele za duże na mnie kapelusze mojej Mamy 😍
    A zielony kolor jest naprawdę ładny! 🍃
    Pozdrawiam Cię i życzę pięknego dnia! U mnie dwa nowe posty! 😉
    Emma ❤️

    P.S. Na temat tego posta o filmowych stylizacjach: chodziło mo o takie szykowne, wyróżniające się kreacje, których nie da się zastąpić 💋👏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszyjnik nie jest zielony, tylko czarny w obwódce ze starego złota. Rozumiem jednak, że chodziło Ci o to, że niezbyt się wyróżnia. :D Rozumiem Twój punkt widzenia. He, he, fajnie, e masz od kogo podkradać kapelusze. :D Super, że mimo wszystko zieleń Ci się podoba. ;) Dziękuję Ci i także pozdrawiam życząc tym razem miłego wieczoru! :) O, już 2 posty? Widzę, że mam zaległości. Muszę to nadrobić. ;) Ok, dzięki, że doprecyzowałaś. Taki post jak najbardziej się pojawi, ale najpierw muszę zebrać materiały. :D

      Usuń
  11. A ja za kolorem zielonym nie przepadam ;) Kojarzy mi się z przegniłymi liśćmi... Brr :D Ale sam pomysł na stylizację super ;) Gdyby ten two piece i sandałki były w innym odcieniu to czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać każdy ma inne skojarzenia. :D Dziękuję jednak, że doceniłaś moje starania. :)

      Usuń
  12. Piekne buciki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/jeansowa-spodnica-z-guzikami.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Te zielone sandałki są śliczne:):*

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się taka zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  15. omg, the dress and shoes is super cute.
    anyway, if you want to follow each other. just let me know. thanks :)

    www.itsjulieann.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię intensywnej i krzykliwej zieleni, ten jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przyjemny zestaw. W lecie nie korzystam z kapeluszu. Jakoś nie mogę znaleźć odpowiedniego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Rozumiem, znalezienie kapelusza, w którym będziemy dobrze wyglądać, a do tego nie stracimy oszczędności życia może być wyzwaniem. ;)

      Usuń
  18. cudna torebka :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/sesja-w-zbozu-i-zielona-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się spodobała. :) Twój najnowszy post miałam okazję już podziwiać. :D

      Usuń
  19. Ostatnio bardzo polubiłam stylizacje w tym kolorze :D Naszyjnik genialny, dodaję go do ulubionych i zamówię następnym razem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :) Co do naszyjnika, to uchylę Ci rąbka tajemnicy. Wkrótce będzie można taki zdobyć u mnie w konkursie. ;)

      Usuń
  20. Zakochałam się w tych butach! :) Są rewelacyjne i dokładnie w moim stylu, a ten kolor ach *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś w stylizacji coś dla siebie. Buciki bardzo fajne, stają się coraz popularniejsze. :)

      Usuń
  21. Love those sandals and the bag. This outfit idea is so prety I love it.

    OdpowiedzUsuń
  22. Very nice articles. My favorite is this lovely bag. It looks so beautiful <3!

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka koszyk super modna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten kolor, w połączeniu ze słomkowymi dodatkami wygląda super!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że takie połączenie przypadło Ci do gustu. :)
      Dziękuję i także pozdrawiam! :)

      Usuń
  25. świetny blog, zapraszam do mnie :)
    https://beautybyoliv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo lubię ten odcień zieleni, choć wielu ubrać w barwie army green nie posiadam :P
    sandałki świetnie wyglądają :3
    kapelusze bardzo mi się podobają jednak nie noszę, bo po prostu nie lubię nosić czegoś na głowie
    pozdrawiam i zapraszam na nowy blog
    https://nasurka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że u mnie w szafie też nie znajdziesz dużo ubrań w tym kolorze, choć uważam, że jest ładny. :D Rozumiem, ja powoli przekonuję się do kapelusza. ;)
      Dziękuję. Na pewno Cię odwiedzę. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  27. Jeden z moich ulubionych kolorów ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię takie barwy. Super zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zestaw wyśmienity,chętnie bym w niego wskoczyła.Lubię zieleń i gości ona w mojej garderobie.Co do kapeluszy to muszę powiedzieć ,że podobają mi się,ale sama w nich nie chadzam.Myślę,że przyjdzie taka pora i po nie sięgnę.Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy ze sobą wiele wspólnego. ;) Super! Dziękuję za komentarz i także przesyłam wakacyjne pozdrowienia! <3

      Usuń
  30. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń