17 lipca 2018

DIY: Bransoletka z podwójną kokardką

Zrób to sam: bransoletka z wstążki

Hejka!

Zapraszam na wakacyjne DIY. Tym razem będzie to bransoletka z wstążki.


Jakiś czas temu zamarzyła mi się bransoletka z podwójną kokardką, ale jak na złość nie mogłam takiej znaleźć. W końcu w Textil Market upolowałam bransoletkę zbliżoną do ideału. Pokazywałam ją w postach Miętowo mi oraz Kołnierzyk, paseczki i baby blue, ale to jeszcze nie było to. Nie pozostało mi nic innego, jak zrobić ją własnoręcznie.


Co będzie potrzebne?

Potrzebne materiały: wstążka, igła i nitka, nożyczki



🎀 wstążka w dowolnym kolorze 
🎀 igła z nitką 
🎀 nożyczki 
 
 

 Wykonanie bransoletki

 
Krok 1. Wstążkę składam na pół i zszywam w wybranym przez siebie miejscu, w zależności od tego, jakiej wielkości chcę mieć mniejszą kokardkę.

DIY: bransoletka z wstążki




Krok 2. Powstałą pętelkę składam na pół i zszywam przez środek. Mam teraz dwa skrzydełka kokardki.

DIY: bransoletka z wstążki




Krok 3. Pora stworzyć większą kokardkę. W tym celu wybieram sobie dłuższy odcinek na kokardce i ponownie zszywam.

DIY: bransoletka z wstążki




Krok 4. Większą pętelkę składam na pół  i doszywam do mniejszej kokardki.

DIY: bransoletka z wstążki



Krok 5. Bransoletka jest już prawie gotowa. Teraz odcinam kawałek wstążki, owijam nim środek kokardek i przyszywam do całości.

DIY: bransoletka z wstążki



Krok 6. Bransoletkę można już zawiązać na ręce. Jeśli nie chcecie wiązać jej za każdym razem, możecie przyszyć na jej końcach zatrzaski lub maleńkie rzepy. Innym pomysłem jest wykonanie części bransoletki z gumki, a kokardki ze wstążki.

DIY: bransoletka z wstążki


Tak się stało, że pętelki większej kokardki wyszły mi zdecydowanie za duże (nie podobały mi się), więc musiałam je skrócić. Całość można wykonać z jednego kawałka wstążki. Niestety nie wiem, co mnie podkusiło, ale pod koniec, gdy owijałam środek kokardek odcięłam pozostałe fragmenty wstążki (zostały same kokardki), przez co musiałam później doszyć część bransoletkową. Także uważajcie co odcinacie! ✂


Bransoletka z wstążki z podwójną kokardką


Bransoletka czasami może wydawać się wręcz biała, ale jest w kolorze bardzo jasnego fioletu. 💜


DIY: bransoletka z wstążki


Opisanie procesu powstawania bransoletki było niełatwym zadaniem. Mam nadzieję, że zdjęcia pomogą Wam lepiej zrozumieć to, co chciałam przekazać.

***

Podobają się Wam takie bransoletki?

Lubicie DIY?

56 komentarzy:

  1. Super bransoletka!
    Bardzo ładnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że zupełnie nie mój styl i gust, ale wykonanie jest łatwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli pod drodze nie obetnie się niepotrzebnie jakiegoś kawałka wstążki, to bransoletka będzie szybko gotowa. :D Lubię takie proste DIY i takie pokazuję na blogu. ;)

      Usuń
  3. Świetne bransoletki ^^ Trochę przypominają mi kokardki weselne, ale to również fajny pomysł żeby takie coś zastosować dla gości :) Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Masz rację, fajne zastosowanie. :)
      Także przesyłam Ci pozdrowienia! :*

      Usuń
  4. Ale ekstra! Muszę koniecznie spróbować :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaka ładna. Taka delikatna. Urocza. Moja koleżanka ma podobną, a dużo za nią dała, a to takie proste...

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosty i tani sposób. :D W dodatku możesz wykonać sobie dokładnie taką bransoletkę, jaką sobie wymarzyłaś. ;)

      Usuń
  6. Bardzo ładne ! ❤
    Aż pomyślę czy sobie nie zrobić jakieś, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3
      Jeśli masz chwilkę, to czemu nie?
      Też przesyłam pozdrowienia! :)

      Usuń
  7. This is a pretty nice DIY bracelet perfect to wear on occasion
    Very creative!

    Much Love,
    Jane | The Bandwagon Chic

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł. Jest śliczna i urocza :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda przepięknie! Od dłuższego czasu podobają mi się bransoletki z kokardkami, a jeszcze takiej nie mam... Więc chyba muszę zrobić ją sama, skoro mam już instrukcję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Polecam, bransoletka będzie dokładnie taka, jaką chcesz. ;)

      Usuń
  10. bardzo ładna delikatna - tak nie wiele potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Niewiele potrzeba,a tyle szczęścia. ;) Dziękuję. <3

      Usuń
  11. Śliczna ta bransoletka taka delikatna i dziewczęca, będzie idealna do sukienki:)
    buziaki Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Gdy pogoda będzie ładniejsza muszę wskoczyć w sukienkę i ubrać tę bransoletkę. ;) Buziaki! :*

      Usuń
  12. Fajna ta bransoletka! Lubię DIY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Super, że lubisz wykonywać rzeczy własnoręcznie. ;)

      Usuń
  13. Ale ślicznie to wygląda :) nie miałam pojęcia, że tak łatwo można zrobić taką śliczną kokardę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię DIY, dlatego możesz częściej takie posty pisać:) Bransoletka w okazałości uroczo wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że lubisz posty typu zrób to sam. ;) DIY na pewno pojawią się jeszcze na blogu. Dziękuję. :)

      Usuń
  15. Bardzo elegancko się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł, szczególnie na bardziej oficjalne imprezy:*:*Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie też kojarzy mi się to z kokardą ślubną, aż dziwne, że na żadnym ślubie nie byłam. 😂 Według mnie takim sposobem można tez chyba zrobić kokardkę do rożnego ubrania, na przykład taką w pasie. Ładnie wyglada, tylko jakoś nie umiem się przyzwyczaić do noszenia wstążki na nadgarstku 😕 Za bardzo mi przypomina wstążkę, którą się wiąże, gdy się o czymś zapomniało 😘
    Te tulipany w tle bardzo pasują do bransoletki 🌷
    Pozdrawiam Cię bardzo wakacyjnie z życzeniami udanych i słonecznych wakacji; ja dzisiaj wybieram się wreszcie na basen 🌊
    Emma 💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takich skojarzeń nie miałam, ale faktycznie kokardka i delikatny kolor mogą przywodzić na myśl ślub czy wesele. ;) Pewnie, można zrobić kokardkę do paska czy opaski... Ogranicza nas tylko wyobraźnia. :) Dziękuję. <3 Tobie również przesyłam wakacyjne pozdrowienia. Udanego wypadu na basen! :*

      Usuń
  18. Pięknie wygląda :) Lubię takie DIY!
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się spodobała. ;)
      Dziękuję i też pozdrawiam! :)

      Usuń
  19. Zawsze podobały mi się takie własnoręcznie wykonane dodatki :) Wyglądają oryginalnie i są przepiękne! Tak niewiele trzeba, by zrobić uroczą bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, okazuje się, że aby mieć coś ładnego wcale nie trzeba wydać majątku. :D

      Usuń
  20. Szybkie, proste rozwiązanie. Bardzo ładna :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybkie i proste, bo takie lubię najbardziej. ;) Dziękuję. <3

      Usuń
  21. Super bransoletka! :) Easy but sweetie and so cool.

    By the way like your posts and follow your blog on blogger. And i am waiting your visit too. :)

    www.birsenle.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! / Thank you a lot! :)
      It's great to hear it. I will visit your blog soon! :)

      Usuń