27 sierpnia 2018

Chabrowy i pastelowy róż

Hiszpanka, jeansy 7/8, sandały, choker, bransoletka

Hejka!

 Wakacyjna stylizacja na chłodniejsze dni + co zrobić, by sandały nie obcierały stóp? Zapraszam.

 
Witam Was w tym pięknym imieninowym dniu. Wreszcie upały dały nam odetchnąć, więc dzisiaj chcę Wam zaprezentować stylizację na nieco chłodniejsze wakacyjne dni. Duet kolorystyczny, który wybrałam to jasny pastelowy róż oraz chabrowy. 

Bluzkę w kwiaty, wykończoną koronką pokazywałam Wam dokładnie rok temu w poście Chabrowa hiszpanka: ole! Jest to hiszpanka, ja jednak nie odkrywam ramion, bo nie czułabym sie wówczas komfortowo.

Tally Weijl

 Do bluzki dobrałam jasnoróżowe jeansy. By podkreślić letni charakter stylizacji podwinęłam nogawki.

Tally Weijl, Biedronka, Deichmann, H&M, Sinsay

 Przechodząc do biżuterii, to postawiłam na gwieździsty motyw. Moją szyję zdobi czarny choker z gwiazdką.

Choker, H&M

 Bransoletka to nic innego jak owinięty kilka razy naszyjnik. Również z gwiazdami.

Naszyjnik z gwiazdkami, Sinsay

 Ostatnim elementem są beżowe sandały, do których w końcu się przekonałam, a wszystko za sprawą mojej Mamy. Unikałam tego typu obuwia, ponieważ mnie obcierało, ale dzięki trikowi, który mi podpowiedziała zaczęłam częściej i chętniej sięgać po sandały.

Chabrowa hiszpanka w kwiaty, jasnoróżowe jeansy, beżowe sandały, choker z gwiazdką, bransoletka-nszyjnik z gwiazdkami

 Wystarczy przykleić plaster na wewnętrzną stronę paska od sandałów (tego z tyłu lub w innym miejscu, wg potrzeby) i po kłopocie! Oczywiście plaster co jakiś czas trzeba wymieniać, bo się brudzi i może się przesunąć (przed opatrunek), ale to nie jest wysoka cena za stopy bez otarć. Najlepiej użyć do tego celu plastra do cięcia. Ten trik sprawdza się dobrze w butach, które przylegają do stopy, natomiast gdy są trochę luźniejsze- lepiej przykleić plaster na stopę.

Hiszpanka, jeansy, sandały, choker
  
Włosy związałam w koński ogon.

***
Co sądzicie o stylizacji?

Jakie znacie triki, by buty nie obcierały?

74 komentarze:

  1. Oj muszę wykorzystać parę t z plasterkiem, bo ostatnio mam problemy. A bardzo lubię sandały i nie chce z nich rezygnować. Czasowa stylizacja. Rewelacyjne spodnie!
    Miłego dzionka ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *patent
      *czadowa
      Sorka za błędy, ostatnio zacina mi się telefon. Miłego dzionka

      Usuń
    2. Dziękuję. :) Mam nadzieję, że trik z plasterkiem sprawdzi się i u Ciebie. ;) Rozumiem, nic się nie stało. ;)
      Miłego wieczoru. :*

      Usuń
  2. I love the simplicity of this outfit. It is so chic and comfortable

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja fajna i przyjemna z biżuterii bransoletki mi się podobają natomiast chokerów nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne spodenki ;) Szukam takich, choć na mnie jasne kolory nie wyglądają tak dobrze ;) Świetnie prezentują się zestawione z tym topem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja bardzo mi się podoba! <3 Spodenki są przecudne! Ostatnio mam fazę na pudrowy róż, więc zastanawiam się nad kupnem podobnych do Twoich. Co do sandałek- nigdy mnie nie obcierały, jednak mam jedne buty po których mam aż blizny! Muszę spróbować Twojego triku.
    Miłego dnia!
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że stylizacja przypadła Ci do gustu. Bardzo się cieszę. <3 Spodnie kupiłam kiedyś w Biedronce. :D Polecam, może trik przyniesie ulgę Twoim stopom. :)
      Dziękuję i Tobie także życzę miłego wieczorku. :*

      Usuń
  6. Świetny kolor spodni :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne bluzka ;) Słyszałam o tym triku i sama go stosowała. Innych niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tego triku z plastrem :) natomiast słyszałam, że można stopy obsypać talkiem dla dzieci i również nie powinny się obcierać, ale sama nie stosowalam. Pozdrawiam ! :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź jak jeszcze można zapobiegać otarciom. ;)
      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  9. Bluzka bardzo mi się podoba - świetna! A żeby buty nie obcierały...niestety nie znam...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, super, że bluzka Ci się spodobała. :)
      Także pozdrawiam! :)

      Usuń
  10. Ten top jest super:* Oddaj mi go:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Wykończenie rękawów i dołu topu jest po prostu świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna bluzka i biżuteria - lubię gwiazdki. :-)

    Dobrze, że rozczesujesz włosy grzebieniem o szeroko rozstawionych zębach. Dzięki temu unikniesz zniszczeń, które mnie dopadły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Kiedyś czesałam włosy normalnym grzebieniem, ale już kilka ładnych lat korzystam z tego z szeroko rozstawionymi ząbkami. ;)

      Usuń
  13. Bluzka jest przepiękna! Uwielbiam hiszpanki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się to połączenie kolorystyczne jasnego koloru z takim mocniejszym akcentem

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny zestaw :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/08/koronkowa-sukienka-i-molo-w-koobrzegu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Już miałam przyjemność zobaczyć Twój najnowszy post. :D

      Usuń
  16. Ten chocker bardzo ładnie się komponuje z bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna stylizacja, odnośnie sandałów to ciekawy trik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam bluzki hiszpanki - mega są te spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Love your shirt!! :)

    https://julesonthemoon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna stylizacja! Bluzeczka najbardziej mi się spodobała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta bluzeczka jest po prostu PRZEŚLICZNA. Spodnie i cała reszta - klasa, wszystko świetnie pasuje. A figurę masz... no po prostu super... zresztą, sama wiesz :-)) Bardzo dobry ten patent na nieobcieranie sandałów, warto zastosować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za komplement odnośnie figury. To wiele dla mnie znaczy. <3 Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. :)

      Usuń
  22. Mnie nigdy sandałki nie obcierają! Piękna hiszpanka:)MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara z Ciebie. ;) Ja mam wrażliwe stópki. :D Dzięki. :)

      Usuń
  23. Ale śliczna stylizacja, podoba mi się jasnoróżowy pudrowy kolorek spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne spodnie i dobry patent na obtarcia, jednak ja nie noszę sandałów, bo podobają mi się tylko te wysokie, a że mam szczupłą stopę, to mi szybko zjeżdża :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysokie sandały wyglądają pięknie, ale jak dla mnie nie są wygodne. :D Nie dałabym rady przechodzić w takich całego dnia. Dziękuję. :)

      Usuń
  25. Ciekawie połączyłaś te wszystkie elementy. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne połączenie kolorystyczne 😍

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna bluzka idelnie pasuje do zestawu :) Zapraszam do mnie jeśli kochasz podróże tak jak ja travellerblonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak uważasz. :)
      Zajrzę do Ciebie w wolnej chwili. ;)

      Usuń
  28. Uwielbiam takie zestawy, zresztą teraz sama noszę się tak na co dzień, na spacery z moją małą :)
    Kochana pasteLOVE ciuchy i te wszystkie piekne, hiszpańskie dekolty <3
    Bransoletka jest super :)

    Buziaki :*
    Daria

    P.S. dzięki za odwiedzinki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam hiszpanki♥

    Zapraszam do mnie
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. W Twoim zestawie to własnie chabrowa bluzeczka najbardziej kojarzy mi się z wakacjami :D Chyba dlatego, że chabry to jedne z moich ulubionych polnych kwiatów i kojarzą mi się z dzieciństwem ;)
    Całośc bardzo dziewczęco i lekko, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3
      Także przesyłam Ci wakacyjne pozdrowienia! :)

      Usuń
  31. śliczna bluzeczka! <3 uwielbiam chokery :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń