18 sierpnia 2018

Słoneczna spódnica i koszula w kropeczki


Niebieska koszula w kropki, żółta spódnica z flabanką, beżowe sandały, tulipany

Hejka!

 Wakacyjna stylizacja w kolorze słońca i nieba z dodatkiem tulipanów. Zapraszam.


W mojej szafie ciężko znaleźć coś żółtego, ale w końcu postanowiłam to zmienić, a wszystko za sprawą sklepu RoseGal, w którym znalazłam śliczną spódnicę. Nie przedłużając przejdźmy do stylizacji.

Today I want to show you my summer outfit and what I ordered from RoseGal.
 

Chłodną górę połączyłam z ciepłym dołem, tworząc wakacyjny duet.

Cropp, RoseGal, Deichmann, Mohito, RoseGal, DressLily


 Niebieską koszulę w kropeczki, bez rękawów zawiązałam, żeby nadać jej charakteru i by dobrze komponowała się ze spódnicą z wysokim stanem. 


Koszula bez rękawów w kropeczki, spódnica z flabanką


Spódnica w słonecznym kolorze pochodzi ze sklepu Rosegal. W rzeczywistości jej kolor jest bardziej intensywny niż na stronie. Jest dobrze wykonana, a falbanka u dołu dodaje jej uroku. Gdy pierwszy raz ją zobaczyłam niemiłym zaskoczeniem był dla mnie materiał (polyester, spandex), z którego ją uszyto, bo wydał mi się taki bazarowy, a w dodatku trochę prześwituje (bez cielistej bielizny się nie obejdzie). Mimo to spódnicę dobrze mi się nosi, a do materiału zdążyłam się już przyzwyczaić i przestał mi przeszkadzać. Wzięłam rozmiar S - pasuje idealnie.

Yellow skirt with a ruffle is from RoseGal. It's colour is more intense than you can see on the website. Skirt is well-made and ruffle is so cute. Material is a little see-trough. I like the skirt, it' s comfortable and fits well. I ordered size S.


Żółta spódnica z falbanką, RoseGal


 Kolejny element stylizacji to bransoletka z blaszką, a także torebka koszyk, którą pokazuję Wam już po raz kolejny. Do środka włożyłam kwiaty.


Cropp, RoseGal, Deichmann, Mohito, RoseGal


 Brzoskwiniowe (6 sztuk) oraz różowe tulipany (6 sztuk)  to kolejne rzeczy z paczki od RoseGal. Wyglądają jak prawdziwe, a wykonane są z tworzywa, które skutecznie imituje strukturę prawdziwych kwiatów. Świetnie sprawdzają się jako dopełnienie stylizacji czy też zdjęć produktów na bloga, a także wsadzone do flakonu- jako ozdoba pokoju.

Peach and deep pink tulips are also from RoseGal and look like real one. You can use them in fashion photo sessions, photos of products on the blog or like a room decoration if you put them in a vase. I like them so much!


Brzoskwiniowe i różowe tulipany, RoseGal


Są to już moje kolejne kwiaty z tego sklepu. Wcześniej zamówiłam już brzoskwiniowe tulipany (nie była to współpraca) i byłam z nich bardzo zadowolona, więc postanowiłam domówić  kolejne.


Na stopach ponownie możecie zobaczyć beżowe sandały.


Niebieska koszula w kropki, żółta spódnica, beżowe sandały, torebka koszyk, tulipany


 Z RoseGal mam jeszcze naklejkę z motywem rzęs, który tak bardzo lubię. Nakleiłam ją na tylną ścianę łóżka (najpierw namęczyłam się usuwając starą naklejkę i klej, który po niej pozostał, ale udało się). Efekt wygląda moim zdaniem super!

Form RoseGal I have also vinyl sticker with eye lashes. It looks amazing!


Naklejka z napisem "Shh..." i rzęsami, RoseGal


Ostatnią rzeczą, którą zamówiłam jest czarna bluzka z rozszerzanymi rękawami 
i dekoltem w literę V, w rozmiarze S. Wykonana jest z mieszanki polyestru ze spandexem (materiał wygląda tak samo jak ten, z którego jest wykonana moja granatowa sukienka, którą ostatnio pokazywałam we wpisie). Jest to prezent dla Mamy.

The last but not least is black  V neck flare sleeve blouse. I ordered size S. It's mix of polyester and spandex.


Bluzka z rozszerzanymi rękawami, RoseGal


***

Co sądzicie o stylizacji i takim połączeniu kolorystycznym?

Spodobało się Wam coś z mojego zamówienia? 

85 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą twoją torebkę. Wlasnie w mojej szafie nie ma nic żółtego. Postanowiłam sobie, w tym roku, że muszę odbierać się kolorowo. Ostatnio widziałam wlasnie żółty kombinezon i chyba się po niego wrócę. Jak zawsze świetnie dopasowałaś cały komplet. Świetne zdjęcia!
    Miłego dzionka
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że jest jeszcze ktoś, komu podoba się moja koszykowa torebka. ;) Jestem ciekawa jak będziesz się prezentować w żółtym kombinezonie. Dziękuję bardzo, że doceniłaś i stylizację, i zdjęcia. :*
      Udanego weekendu! :)

      Usuń
  2. Koszula jest przepiękna i kwiatki również. <3 Jedynie spódniczka mi średnio przypadła do gustu, ponieważ nie jestem fanką żółtego, jednak mimo to wszystko ładnie się ze sobą komponuje.
    Buziaczki! :*
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulę dorwałam w Croppie na wyprzedaży. ;) Dziękuję. :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Super stylizacja! Podoba mi się spódnica :*
    A co do zamówień to bardzo fajna naklejka! ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś coś dla siebie. :)
      Naklejka mnie też urzekła. <3

      Usuń
  4. Połączenie kolorystyczne odważne, ale piękne ;* Świetna stylizacja, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto nie ryzykuje, nie pije szampana. W końcu odważyłam się na coś nieoczywistego. ;) Dziękuję i pozdrawiam! :*

      Usuń
  5. Śliczna, letnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Myślałam, że będzie bardziej pastelowy, ale ten też wygląda fajnie. :)

      Usuń
  7. Fajne połączenie kolorów - takie wakacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Super, że udało mi się oddać wakacyjny klimat. :)

      Usuń
  8. Letnia, kontrastowa stylizacja! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. przeurocze połączenie, takie nieoczywiste ale bardzo wakacyjne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu odważyłam się na coś nieoczywistego i wnioskując po komentarzach wyszło fajnie. Dziękuję. ;)

      Usuń
  10. Bardzo ładna koszula i śliczna spódnica ^^ Spodobał mi się jej krój ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna spódniczka ;) Bardzo dziewczęca ;) No i śliczny ma kolorek ;) Podoba mi się jej krój, ale moja figura nie wyglądałaby w niej korzystnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spódnica Ci się spodobała. ;) Musiałabyś ją przymierzyć. ;)

      Usuń
  12. Bardzo podoba mi się takie połączenie kolorystyczne :) Krój spódniczki bardzo mi się podoba, chociaż nie wiem czy sama czułabym się w niej dobrze :D Musiałabym przymierzyć i wtedy stwierdzić czy mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się trochę obawiałam czy wejdę w spódnicę i czy będzie wygodna, ale moje obawy się nie potwierdziły. :D Jedyne do czego mogę się przyczepić, to to, że sukienka mocno idzie do góry przy siadaniu, więc lepiej ubierać ją na spacery. ;)

      Usuń
  13. Świetne jest to połączenie, takie retro :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwie letnia stylizacja. Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaka urocza stylizacja, świetne połączenie <3!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się taki letni color blocking :-) Kwiaty wyglądają bardzo naturalnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomysł na stylizację Ci się spodobał. ;) To prawda, kwiaty są prawie jak żywe. :D

      Usuń
  17. spódnica faktycznie słoneczna-rzuca się w oczy

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba takie lekkie i słoneczne zestawienie <3

    blog

    blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale wakacyjna stylizacja!! <3 :)
    Pięknie, kolorowo, spódnicowo! :) Aż mam ochotę poszukać czegoś podobnego dla siebie ;) I te tulipany tak pięknie wyglądają! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że stylizacja i tulipany Ci się spodobały. :) Dziękuję i także pozdrawiam! <3

      Usuń
  20. Cudowna jest ta spódniczka! Fajny ma kolorek. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna stylizacja. Spódnica wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja :) podoba mi się połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna, letnia stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten pierwszy kontrast jest świetny - baaaardzo mi się podoba takie połączenie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wygląda połączenie ciepłego i zimnego :) Boska stylizacja
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. This is a pretty outfit.

    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę wakacyjna stylizacja, spódnica jest świetna! Sama miałam żółtą, może nadal mam, ale robi wrażenie zużytej i takiej z gumy - może na imieniny zainwestuję w podobny krój, jaki Ty masz?
    To miło, że swojej Mamie robisz taki ładny prezent :) Moją Mamę trzeba było by zaciągać do sklepu bądź dać namiary internetowe na jakiś sklep odzieżowy, bowiem nie ubiera się byle jak. Gdybym ja miała jej coś kupić (chodzi o ubrania) bez konsultacji z Nią, byłby problem... Niedługo ma imieniny, jestem ciekawa, o co poprosi... :)
    Pozdrawiam wakacyjnie, obyś widziała takie kwiaty, lecz prawdziwe, w terenie!
    Zapraszam do mnie :)
    Emma ♥

    P.S. Jeśli podoba Ci się motyw tulipanów, ciekawy wątek znajdziesz w filmie "Tulipanowa gorączka" :) Może znajdzie się w kolejnej odsłonie kinomaniaczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Też musiałam trochę Mamę zachęcić, by coś sobie wybrała, ale udało się. Wiem, co podoba się mojej Mamie, jednak wolałam zamówić coś w konsultacji z nią. :D Tak się składa, że moja też niedługo będzie obchodziła imieniny. :D
      Kiedyś czytałam nawet coś o tulipanach i ich historii w "Skarbie". :D Pamiętam, że zrobiłaś wpis o tym filmie na swoim blogu. Najbliższa Strefa Kinomaniaczki jest już gotowa, a co będzie w kolejnej tego jeszcze nie wiem.
      Także przesyłam Ci wakacyjne pozdrowienia! :*

      Usuń
  28. I love the combination of blue and yellow!

    OdpowiedzUsuń
  29. Idealny zestaw na lato,super kolorki ❤

    OdpowiedzUsuń
  30. Taki zestaw to świetny pomysł na słoneczne dni!podoba mi się ta koszula,buziaki!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że znalazłaś coś, co przypadło Ci do gustu. :) Może być na słoneczne albo te trochę bardziej pochmurne dni, wtedy je rozjaśni. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  31. Stylizacja jest bardzo wakacyjna:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mój plan stworzenia wakacyjnej stylizacji się powiódł. :D

      Usuń
  32. Spódnica ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspomniana spódnica: przykuwa uwagę! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojej, uwielbiam połączenie niebieskiego koloru z białymi groszkami! Od zawsze podobał mi się ten motyw :) Żółta spódniczka natomiast dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps: zapraszam do mnie na małe rozdanie! :)

      Usuń
    2. Tę koszulę udało mi się upolować na tegorocznych wyprzedażach i bardzo ją polubiłam. Wygodnie się ją nosi i pasuje do wielu rzeczy. Jedynym minusem jest to, że bardzo się gniecie, ale da się to przeżyć. :D A do żółtego się przekonałam, w końcu. ;) Dziękuję za zaproszenie, na pewno do Ciebie wpadnę! :)

      Usuń
  35. Śliczny kontrast, więcej żółtego, jasnego i przyjaznego!
    Zapraszam wszystkich z całego serca do odwiedzenia mojej strony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za docenienie. :)
      W wolnej chwili do Ciebie zajrzę. ;)

      Usuń
  36. Mam podobną koszulę. Wszystko wygląda perfekcyjnie, jednak spódnica nie jest w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo piekny letni zestawik i ten żółty kolor spódnicy <3:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Całą stylizacja jest przepiękna - bardzo podobają mi się kolory - szczególnie w przypadku tej żółtej spódnicy <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystko jak zwykle dopięte na ostatni guzik.Połączenie kolorystyczne wyśmienite.Zamówienie udane.A tak prywatnie to poproszę o przepis na taką idealną figurę jak Twoja.Pozdrawiam gorąco. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do idealnej figury jeszcze mi daleko. :D Przepis jest prosty- regularne ćwiczenia. ;) Dziękuję. Też uważam zamówienie za udane, choć bluzka dla Mamy mogłaby być trochę mniejsza. ;)
      Pozdrawiam cieplutko! <3

      Usuń
  40. Ładne wakacyjne kolory i wspaniały efekt!

    OdpowiedzUsuń
  41. Obejrzałam już kilka Twoich stylizacji i wszystkie są świetne. To połączenie niebieskiej bluzki z żółtą spódnicą - super. Żółty to kolor, na który rzadko się odważamy, a potrafi być naprawdę piękny i "robić stylizację", tak jak tutaj u Ciebie. Obserwuję Cię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa bardzo mnie uradowały! <3 Dziękuję za docenienie! :)

      Usuń