15 sierpnia 2018

Granatowa sukienka i żółte kwiaty


Granatowa sukienka, torebka koszyk, beżowe sandały

Hejka!

 Zapraszam Was na stylizację z granatową sukienką.

 
Ostatnie wpisy na blogu dotyczyły sukni i dzisiaj też tak będzie, jednak pokażę Wam stylizację. Zdjęcia zostały zrobione pod koniec lipca.

Główną rolę gra tutaj granatowa sukienka. Pokazywałam ją w poście z walentynkowymi stylizacjami, jednak wówczas była to sesja domowa. Tym razem możecie ją zobaczyć na tle natury.

RoseGal, Mohito

 Sukienka jest zapinana z tyłu na 5 guzików i wiązana na kokardkę. Nietypową rzeczą jest rozcięcie na plecach, dzięki któremu powinno być trochę chłodniej. Niestety nie było. Sukienka niezbyt nadaje się na upały, gdyż składa się z samego polyestru, a jak wiadomo nie jest to oddychający materiał.

Sukienka z rozcięciem na plecach, torebka typu koszyk z kokardą, beżowe sandały na płaskiej podeszwie

Do sukienki dobrałam różową bransoletkę.

Bransoletka, House

 Nie zabrakło też torebki typu koszyk z kokardą, która gościła już w dwóch stylizacjach: z krótkimi spodenkami oraz z sukienką.

Torebka koszyk z czarną kokardą, Mohito; sandały Deichmann

 Ostatnim elementem są beżowe sandały, które dobrze zgrały się z torebką.

RoseGal, Deichmann, Mohito, House

W tle możecie zobaczyć piękne żółte kwiaty. Wiecie jak się nazywają? 🌻

Żółte kwiaty w ogrodzie


***

 Co sądzicie o stylizacji?

Jakie buty najczęściej nosicie latem?

72 komentarze:

  1. Bardzo fajna sukienka, szczególnie to rozcięcie na plecach :)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobała. :)
      Dziękuję i pozdrawiam! ;)

      Usuń
  2. Urocze ma rozcięcie. Podoba mi się też koszyk. Ładne włosy ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you so much Moni!! I'm so happy that you liked my outfit! :) Yes, straw bags are a must have ;) I also like the cut out detail on the back of your dress! I have a similar one in green that you can see in this oufit from 2012! here :P, but I still wear and like as the first day! Hope you're enjoying summer! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Yolanda! <3 I will gladly see your green dress. :)
      Yes, I'm enjoying summer. Thank you! :*
      xoxo

      Usuń
  4. Sukienka śliczna. Urzekła mnie krojem na plecach. Uwielbiam wszystkie sukienki bez pleców albo te, które mają 'wycięcia'. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka bardzo ładna :) i fajne ma wycięcie z tyłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukieneczka śliczna ;) Bardzo podoba mi się to wycięcie z tyłu ;) Dodaje jej charakteru i romantycznego wydźwięku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna sukienka, ma śliczny tył ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka ma świetny tył :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że większości spodobał się właśnie tył sukienki. :D

      Usuń
  9. Cute dress!

    http://www.anastasiaburmistrova.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta sukienka. Wygląda bardzo ładnie :)
    A ja latem najczęściej chodzę boso :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to ciekawie. Ja zwykle wybieram japonki, ale ostatnio przekonałam się do sandałów. :D

      Usuń
  11. całosc stylizacji bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sukienka. Bardzo podoba mi się rozcięcie z tyłu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukinka <3. Bardzo ładnie komponuje się z tymi kwiatkami.
    Buziaczki :*
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. <3
      Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam! :*

      Usuń
  14. Śliczna ♥ Uwielbiam sukienki, które mają pasek pod żebrami, a granatowy kolor to jeden z moich ulubionych na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam granatowe spodnie, bo pasują do wszystkiego. ;) Granatowy jest równie elegancki co czarny, ale nie postarza. :D Dzięki. ;)

      Usuń
  15. Bardzo ładna sukienka, tył ma genialny. Zdecydowanie mój krój, a do tego wpasowuje się w mój styl :D Stylizację odbieram bardzo pozytywnie, jest ładna i prosta, a właśnie takie lubię najbardziej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tak pozytywnie odebrałaś moją stylizację. :) Dziękuję, że do mnie wpadłaś. :)

      Usuń
  16. sukienka jest świetna i pasuje na wiele okazji :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. To rozcięcie nie podoba mi się. Z przodu jak najbardziej sukienka nadaje się na eleganckie, z kieliszkiem wina wieczory, a tył daje do namysłu imprezę. Nie lubię takich połączeń. I znowu ten koszyk na planie... Kochasz takie dodatki, prawda? :)
    Ja ostatnio zaczęłam nosić bransoletki, ale mi przeszkadzają... Wolę naszyjniki (chciałabym kiedyś kolię diamentową założyć) oraz kolczyki :)
    Pozdrawiam z życzeniami pięknej pogody!
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że szczerze napisałaś, co sądzisz o sukience. :) Tak, uwielbiam takie dodatki. Trochę Was pomęczyłam tą torebką, ale lubię ją, nadaje taki wakacyjny charakter stylizacji. :) A ja właśnie przez to, że zawsze mam medalik, to raczej rezygnuję z naszyjników, a wybieram właśnie bransoletki, do których się już przyzwyczaiłam. :D Życzę, aby udało Ci się kiedyś założyć taką cudowna kolię i kolczyki oraz świetnej pogody! :*

      Usuń
  18. Przyznaję, że tył sukienki jest bardzo ciekawy.
    A kwiatuszki znam! Z własnej działki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to świetnie. A wiesz może jak się nazywają? Szukałam w Internecie, ale ostatecznie nie udało mi się rozwiązać tej zagadki, a jestem ciekawa. ;)

      Usuń
  19. Sukienka jest ładna, trochę szkoda że z poliestru, ale generalnie jest ok. Te kwiaty są podobne do astrów, ale jakieś takie duże :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przez ten polyester sukienka nadaje się na takie odrobinkę chłodniejsze dni, żeby się w niej nie zagotować. :D Szukałam w Internecie jak nazywają się te kwiaty, ale niestety ostatecznie nie udało mi się tego ustalić.

      Usuń
  20. Zakochałam się w tej torebce, przepiękna sukienka 😍. Szkoda, że nie nadaje się na upały, ale z rajstopki w chłodniejsze dni też powinno być dobrze. Przepięknie się wszystko prezentuje, pozdrawiam cieplutko Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Racja, na chłodniejsze dni będzie w sam raz. ;) Także cieplutko Cię pozdrawiam! :*

      Usuń
  21. Sukienka jest bardzo urocza. Myślę, że mój styl :)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się spodobała. Dziękuję i też przesyłam pozdrowienia! :*

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Granatowy jest bardzo ładny- równie elegancki co czarny. ;)

      Usuń
  23. Piękna, zwłaszcza tył oryginalny ma :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietna jest ta sukienka. Chętnie bym taką przygarneła, odpowiada mi jej długość kolor no i ten tył<3

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Tego się nie spodziewałam. :o Bardzo Ci dziękuję za zaspokojenie mojej ciekawości. :*

      Usuń
  26. O masz tą słodką torebkę <3 jest mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. <3 Bardzo ją lubię, dlatego tak często przewija się na blogu. ;)

      Usuń
  27. Sukienka śliczna!!i piekna sceneria.

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful dress

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna sukienka,śliczna modelka i urocza sceneria, nic dodać, nic ująć po prostu rewelacyjnie.Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń