22 grudnia 2018

Blogmas #6: świąteczne DIY, playlista i życzenia


Blogmas 2018, świeczka, szyszki, lightbox

Hejka!

Blogmas nr 6, a w nim pomysły na proste DIY oraz świąteczna playlista. Zapraszam.

Dzisiejsze zrób to sam  będzie bardzo łatwe i szybkie w wykonaniu. Można powiedzieć świąteczne (nawet bardziej zimowe) DIY last minute. ✀ Przygotowałam dwie propozycje. Tak się złożyło, że akurat obie wpisały się w tegoroczny trend, a mianowicie błysk i blask. 😀 


Diamentowa osłonka na świeczkę

Świeczka w szklanej osłonce, samoprzylepne kryształki

Materiały:
  • szklana osłonka na świeczkę (gdy występuje solo, wtedy do środka można włożyć podgrzewacz; ja natomiast mam świeczkę w środku),
  • samoprzylepne mini kryształki.


Inspiracją do tego DIY była świeczka w osłonce z diamencikami, którą zobaczyłam w Pepco. Przyozdobienie szkła jest banalnie proste.

Świeczka z diamencikami

Naklejamy kryształki na osłonkę wg uznania. Można stworzyć z nich jakieś świąteczne kształty lub ułożyć je w kilka linii, tak jak ja to zrobiłam. Bez zbędnej filozofii nasza ozdoba jest gotowa!


Brokatowe szyszki

Brokat, lakier do paznokci, szyszki

Materiały:
  • szyszki (szyszki, które zebrałam jesienią wreszcie na coś mi się przydały 😉),
  • bezbarwny lakier do paznokci,
  • sypki brokat (ja mam taki do paznokci).

Brokatowe szyszki

  1. Smarujemy wewnętrzną część szyszki lakierem do paznokci.
  2. Posypujemy szyszkę brokatem (trzeba zrobić to w miarę szybko, żeby lakier nie zdążył wyschnąć).
  3. Gotowe! Teraz wystarczy poczekać chwilę, aż całość wyschnie i możemy cieszyć się mieniącymi ozdobami.


Tak prezentują się szyszki w towarzystwie świeczki w ozdobionej kryształkami osłonce:

Szyszki ze srebrnym brokatem, świeczka z diamencikami

Jeśli chodzi o moje pomysły na szybkie DIY to tyle. Teraz przejdźmy do drugiej części wpisu, czyli świątecznej playlisty. Tak jak w zeszłym roku pominęłam nieśmiertelne przeboje często puszczane w radio, a starałam się skupić na piosenkach mniej znanych, ale równie pięknych.

 The Living Tombstone- Carol of the Bells



O tym utworze przypomniałam sobie podczas oglądania Zamiany z księżniczką. Mam wrażenie, że muzyka jest trochę mroczna, pełna napięcia, jednak tekst jest radosny. Uwielbiam tę piosenkę i męczę jej godzinną wersję (samych wersji jest wiele, mi jednak najbardziej spodobała się ta).
Train- Shake Up Christmas


Bardzo optymistyczna piosenka.



Arka Noego- Świeć gwiazdeczko, świeć


Śliczna, polska piosenka. Wpada w ucho. Kolęda ta powstała prawdopodobnie w drugiej połowie XVIIIw. Autor tekstu jak i muzyki jest nieznany. Najpopularniejszym wykonaniem tego utworu jest wersja dziecięcego zespołu Arka Noego.


 Billy Mack - Christmas Is All Around

Jest to przeróbka piosenki zespołu Wet Wet Wet, pt. Love Is All Around. Pochodzi z filmu To właśnie miłość (Love Actually), który swoją drogą jest świąteczną komedią romantyczną.

 TGD i Kuba Badach - Mario, czy już wiesz? (Mary Did You Know?)


Moja Mama uwielbia tę piosenkę. Mnie kojarzy się ona z jasełkami, które moja klasa wystawiała w liceum, podczas których jedna z koleżanek wykonywała ten utwór.

*

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia zechciejcie przyjąć ode mnie najserdeczniejsze życzenia:


Życzenia Bożonarodzeniowe 2018

***

Co sądzicie o moich propozycjach szybkiego DIY?

Jakie piosenki znalazły się na Waszej świątecznej playliście?

40 komentarzy:

  1. Twoje propozycje DIY są rzeczywiście łatwe do wykonania.Jak to się zwykle mówi mała rzecz a cieszy.Jestem na tak.Wszystkie piosenki są piękne i wpadające w ucho, ale rzeczywiście i moje serce skradła ostatnia propozycja.Pozdrawiam przedświątecznie i życzę Ci rodzinnych i błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia. :*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, tak niewiele potrzeba, by dom stał się piękniejszy. Jak to mówią, diabeł tkwi w szczegółach. :D Cieszę się, że moje muzyczne propozycje przypadły Ci do gustu. :) Dziękuję Ci Kochana za piękne życzenia i także przesyłam mnóstwo pozytywnej energii na tegoroczne Święta! :*

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł na udekorowanie swieczki!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you so much Moni! It's great that you likd my "Forever young" look :) I also love your Christmas DIYs! They're so great! :D Happy sunday! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you also for commenting on my "New ins" post! About the necklaces, I specially love the one with the dinosaur, hehe :P Happy weekend! Kss

      ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

      Usuń
  4. Świetny pomysł na ozdobienie świecy 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie proste pomysły DIY, a tak efektowne ;) Ja w tym roku jeszcze zdecydowanie za mało świątecznych piosenek słuchałam, więc zaraz zapoznam się z Twoimi propozycjami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że doceniłaś moje pomysły. ;) Czasem niewiele potrzeba, by nadać wnętrzu innego charakteru. Przyjemnego słuchania! :*

      Usuń
  6. Wesołych Świąt :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/12/wesoych-swiat-i-szczesliwego-nowego-roku.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tobie także życzę radosnych Świąt Bożego Narodzenia! :*

      Usuń
  7. Szybkie, ale proste i efektowne, więc DIY czemu nie :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego co najlepsze!
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pozytywnie odebrałaś moje pomysły. Dziękuję za życzenia i także życzę Ci radosnych Świąt Bożego Narodzenia! :*

      Usuń
  8. Świeczka prezentuje się bardzo ładne. :D
    Ja mam w domu szyszki pomalowane farbami w sprayu. Wyglądają ładnie zawieszone na choince.


    swiatwedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. ;)
      O, też super pomysł, aby pomalować szyszki sprayem i przyozdobić nimi choinkę. ;)

      Usuń
  9. Ślicznie Ci wyszła ta świeczka. Brokatowe szyszki to też superpomysł.
    O, co do piosenek, to "Christmas Is All Around" Billy'ego Macka też słuchałam w tym roku chyba przez tydzień! :-)) I drugiej piosenki z tego filmu, "All I Want For Christmas Is You". Poza tym angielskie kolędy...
    Na wypadek, gdyby to był nasz ostatni kontakt przed Świętami, życzę Ci, Moniko, aby te Święta były dla Ciebie w tym roku piękne i wspaniałe, pełne ciepła i radości! :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, że doceniłaś moje starania, a także za piękne życzenia. ;) Tobie, droga Emmo, życzę radosnych i błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia, aby udało Ci się spędzić je tak, jak tego pragniesz! :*

      Usuń
  10. Cudownie to wygląda! Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ozdoba świeczki jest genialna a brokatowe szyszki wyglądają cudnie.
    Na mojej playliście nie może zabraknąć "Last Christmas" !
    Życzę zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) "Last Christmas" to klasyk. :D
      Radosnego Bożego Narodzenia! :*

      Usuń
  12. Tobie również wesołych, ciepłych i rodzinnych świąt, spędzonych z bliskimi z dala od mediów i szarej codzienności. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak, dobrze wykorzystać w ten sposób szyszki, które zebrało się jesienią. Pięknie to wygląda i na pewno dodaje "tego czegoś" do świątecznego klimatu. Pamiętam jak w tamtym roku z koleżanką ozdabiałyśmy właśnie szklane osłonki na świeczki i w sumie w tym roku powtórzyłabym to:) Playlista jest genialna! Dodałabym tylko do niej Queen - Thank God It's Christmas i mogę słuchać tych utworów w kółko do końca roku:)
    A jakie cudowne i pełne serca życzenia! Kochana, dla Ciebie również dużo spokoju, miłości, ciepła i samych pięknych osobowościowo ludzi, mam nadzieję, że każdy krok jaki podejmiesz w spełnianiu swoich marzeń, będzie dla Ciebie udany. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam szyszki ozdobione brokatem w sklepach, ale po co przepłacać, gdy można wykonać je samemu? :D Właśnie puściłam sobie piosenkę, którą wymieniłaś. Dzięki za polecenie mi jej. :) Cieszę się, że życzenia Ci się spodobały, pisałam je od serca. <3 Bardzo Ci dziękuję za cudowne życzenia! :*

      Usuń
  14. Co za przepiękne życzenia! Muszę się jeszcze raz dopisać, bo właśnie je przeczytałam! <3 Jeszcze raz dziękuję i buziaki! :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzenia dodałam trochę później, bo nie mogłam się zdecydować, czy wstawić je w oddzielnym poście, cz w tym. :D Dziękuję! :* Wszystkiego, najwspanialszego dla Ciebie! ;)

      Usuń
  15. Lubie takie domowe sposoby ozdabiania nie tylko gotowce ze sklepu :)

    Zapraszam również do siebie https://ispossiblee.blogspot.com/2018/12/christmas-wishes.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Dekoracja wyszła Ci super - taka prosta, a taka śliczna. Bardzo w moim stylu. :)
    Piosenki też wybrałaś takie, które sama ogromnie lubię. "Carol of the Bells" to chyba moja ulubiona piosenka świąteczna, ale w tym wykonaniu jej jeszcze nie słyszałam. :D
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że dekoracja Ci się spodobała. :) Widzę, że mamy podobny gust do świątecznych piosenek. "Carol of the Bells" jest najlepsza! <3 Wesołych Świąt! ;)

      Usuń
  17. Ja to spóźniona we wszystkim - miałam inne typowe świąteczne roboty do wykonana, ale to już minęło - jest drugi dzień świąt! Życzę radości, szczęścia oraz powodzenia we wszystkim, co sobie zamarzysz! Byś z pisania czerpała więcej pozytywnej energii i była zawsze uśmiechnięta :*
    O, ja znam i bardzo lubię tę piosenkę z "To właśnie miłość"; sam film naprawdę jest śmieszny i warto go obejrzeć w świątecznym klimacie. Ja w tym roku obejrzałam "Kevina...".
    Te pomysły sprawdzą się też na inne okazje, ja to dwa prezenty w tym roku zrobiłam metodą "zrób to sam". I bardzo się podobały! :D
    Jeszcze raz pięknych świąt!
    Emma ♥

    blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emmo, serdecznie Ci dziękuję za płynące z serca przepiękne życzenia. :* Tobie życzę, by uśmiech często gościł na Twojej twarzy, byś rozwijała się w dziedzinach, które Cię fascynują, abyś miała możliwość oglądania filmów z dawnych lat, które uwielbiasz oraz sukcesów blogowych! <3 U mnie "Kevin..." też w tym roku obowiązkowo był. :D Masz rację, pomysły są uniwersalne. Super, że inni docenili prezenty, które samodzielnie dla nich wykonałaś. :)
      Wesołych Świąt! :)

      Usuń
  18. Uwielbiam piosenkę Carol of the Bells :) Sliczne DIY wykonałaś, niby takie proste a wygląda bajecznie! :) Na świąteczne życzenia już za późno ( niestety nie zaglądałam na blogi podczas świąt- starałam się czerpać garściami z chwil spędzonych z rodziną) to mam szansę złożyć Ci życzonka noworoczne- dużo zdrowia, radości, miłości, jeszcze więcej sukcesów związanych z blogiem. A także tego by Narodzone podczas tych świąt Bożego Narodzenia Dzieciątko miało Cię w swojej opiece przez cały 2019 rok ale i zawsze, na zawsze <3
    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, to widać mamy podobny gust muzyczny. ;) Dziękuję. Czasem najprostsze rozwiązania okazują ie być strzałem w 10! ;) Bardzo dobrze, że odpoczęłaś od wirtualnego świata. Ja też starałam się to zrobić, ale wieczorem drugiego dnia świąt po prostu chciałam dodać nowy post. ;) Jakie cudowne życzenia, Kochana! :* Bardzo Ci dziękuję i życzę ogromu szczęścia, wszelkiej pomyślności, miłości i przyjaznych ludzi wokół, sukcesów blogowych i prywatnych i opieki Bożej! <3
      Buziaki! :*

      Usuń