29 grudnia 2018

Blogmas #8: zdobycze z kalendarzy adwentowych cz.2


Otwieram okienka 13-24 z kalendarzy adwentowych

Hejka!

Blogmas nr 8: zawartość okienek 13-24 w kalendarzu adwentowym Douglas oraz SPA Exclusives. Zapraszam.



Jeśli jeszcze nie widzieliście pierwszej części z produktami z kalendarzy, które znalazłam w okienkach 1-12, zerknijcie do Blogmasa #4.

Dzień 13

Douglas Essentials Moisturising Capsule

 Douglas Essentials Moisturising Capsule
  • maska nawilżająca w kapsułce
  • produkt pełnowymiarowy
  • pojemność: 12 ml
  • pojawiła się w kalendarzu również w zeszłym roku, co prawda wolę maski w płachcie, ale mimo to z chęcią ponownie ją użyję  (chociaż mogli dać inną jej wersję)

Timeless Delight Relaxing Bath Salt

Timeless Delight Relaxing Bath Salt
  • sól do kąpieli 
  • pojemność: 40g

Dzień 14

Douglas Mini Eye Pencil

Douglas Mini Eye Pencil
  • czarna kredka do oczu
  • miniaturka: 0,6g
  • to również powtórka z zeszłego roku 

Shower Puff

 Shower Puff
  • różowa myjka do kąpieli 
  • nigdy takiej nie używałam i jakoś nie jestem do niej przekonana, ale ją wypróbuję

Dzień 15

Starskin 7-second Overnight Mask

 Starskin 7-second Overnight Mask
  •  7- sekundowa maska na noc
  • produkt pełnowymiarowy
  • pierwszy raz spotykam się z maską w formie płatka, którym należy masować skórę twarzy przez 7 sekund, zaintrygował mnie ten produkt

Timeless Delight Smoothing Body Scrub

Timeless Delight Smoothing Body Scrub
  • peeling do ciała 
  • pojemność: 50ml
  • jest to już drugi peeling w tym kalendarzu, ale z pewnością się przyda

Dzień 16 

Mercedes-Benz For Women Eau De Parfum Rollerball

Mercedes-Benz For Women Eau De Parfum Rollerball
  • perfumy w rollerze 
  • miniaturka
  • pojemność: 10ml

Limited Edition Soothing Hand Cream For The Night

Limited Edition Soothing Hand Cream For The Night
  • krem do rąk (na noc)
  • pojemność: 50ml
  • kremów do rąk nigdy za wiele, więc jest ok

Dzień 17

Hollywood Skin Under- Eye Patches

Hollywood Skin Under- Eye Patches
  • chłodzące płatki pod oczy z hydrolizowanym wyciągiem z pereł
  • produkt pełnowymiarowy
  • pojemność: 6ml
  • wyglądają, jakby były brokatowe
  • jestem z nich bardzo zadowolona i już nie mogę się doczekać, kiedy je przetestuje 

Marvelous Summer Refreshing Shower Gel

Marvelous Summer Refreshing Shower Gel
  • żel pod prysznic 
  • pojemność: 50ml

Dzień 18 

Douglas Hair Protein Repair

Douglas Hair Protein Repair
  • maska do włosów z wyciągiem ze słodkich migdałów i masłem shea
  • pojemność: 20ml

Nail File

Nail File

  • pilnik do paznokci 
  • brokatowo- złoty z jednej, a czarny z drugiej strony
  • jako jedyny wypadł ze swojego okienka, ale się odnalazł
  • wygląda bardzo ładnie, ale ja nie korzystam z pilników do paznokci, oddam go Mamie

Dzień 19 

Annayake Exfoliant Lumiere

Annayake Exfoliant Lumiere
  • rozświetlający peeling 
  • pojemność: 15ml


Marvelous Summer Foot Cream

Marvelous Summer Foot Cream
  • krem do stóp 
  • pojemność: 50ml
  • fajnie, że w kalendarzu pojawił się też produkt do pielęgnacji stóp


Dzień 20

Douglas Home Spa Sensual Shower Foam Beauty of Hawaii

Douglas Home Spa Sensual Shower Foam Beauty of Hawaii
  • orzeźwiająca pianka pod prysznic z olejem makadamia i olejem monoi
  • produkt pełnowymiarowy
  • pojemność: 75ml (można też kupić go o pojemności 200ml)
  • lubię używać pianek do mycia ciała, więc z produktu jestem jak najbardziej zadowolona

Bath Bomb

Bath Bomb
  • kula do kąpieli 
  • 30g
  • przepięknie pachnie, pudrowo, kokosowo

Dzień 21

Douglas Top Coat Nail Polish

Douglas Top Coat Nail Polish
  • lakier do paznokci
  • produkt pełnowymiarowy
  • pojemność:10ml 


Treasures of Asia Refreshing Face Wash

Treasures of Asia Refreshing Face Wash
  • żel do mycia twarzy 
  • pojemność: 30ml
  • w codziennej pielęgnacji używam żelu do mycia twarzy, więc z chęcią przetestuję ten produkt

Dzień 22

Annayake Ultratime Serum Restructurant Contours Affines

Annayake Ultratime Serum Restructurant Contours Affines
  • serum odbudowujące i modelujące kontur twarzy 
  • pojemność: 7ml
  • opakowanie jest takie samo jak produktu, który pojawił się w zeszłym roku, jednak wówczas było to serum przeciwzmarszczkowe


Limited Edition Smoothing Body Cream

Limited Edition Smoothing Body Cream
  • krem do ciała 
  • pojemność: 50ml
  • wszelkie mazidła do ciała są u mnie mile widziane

Dzień 23

Face Love Santa Claus Face Bio-Cellulose Fleece Mask

Face Love Santa Claus Face Bio-Cellulose Fleece Mask
  • biocelulozowa maska w płachcie- mikołaj
  • produkt pełnowymiarowy: 20g
  • czekałam na ten produkt, bo jak wiecie uwielbiam maski w płachcie
  • jest to powtórka z zeszłego roku, ale bardzo fajna 


Timeless Delight Refreshing Shower Gel

Timeless Delight Refreshing Shower Gel
  • żel pod prysznic 
  • pojemność: 50ml

Dzień 24

Abercrombie & Fitch First Instinct Woman Edp 

Abercrombie & Fitch First Instinct Woman Edp
  • woda perfumowana
  • miniaturka
  • pojemność: 15ml
  • bardzo się cieszę, że w końcu trafiła się buteleczka z atomizerem i to w najważniejszym, 24 okienku
  • zawarte tu nuty zapachowe to, m.in. magnolia, grejpfrut, marakuja, kwiat pomarańczy, orchidea, lilia wodna, ambra, bób tomka, piżmo

 

 

Limited Edition Body Mist

Limited Edition Body Mist
  • mgiełka do ciała
  • pojemność: 30ml
  • bardzo miły akcent na zakończenie 

Wszystkie okienka zostały otwarte, a ich zawartość ujawniona. Przyszedł więc czas na podsumowanie obu kalendarzy. Zacznijmy od kalendarza adwentowego z Douglasa.



Zawartość kalendarza była bardzo różnorodna. Znalazły się w nim produkty do pielęgnacji twarzy (maski, kremy, peeling), ciała, włosów, ust, kosmetyki do makijażu, lakiery do paznokci oraz aż 4 buteleczki perfum. Pojawiło się kilka powtórek z zeszłego roku. 

Szata graficzna oraz wykonanie kalendarza były na wysokim poziomie. Żaden produkt się nie przesunął. Na plus zasługują także opisy (w j. angielskim i  niemieckim) produktów znajdujące się po wewnętrznej stronie okienek.  Spis wszystkich kosmetyków z tyłu niezwykle ułatwił mi napisanie tego posta. 

Dzięki rącze znajdującej się u góry, łatwiej było mi przetransportować kalendarz do domu. Z kalendarza adwentowego z Douglasa jestem bardzo zadowolona.

Przejdźmy teraz do kalendarza adwentowego SPA Exclusives, który miałam pierwszy raz. 



Ten kalendarz zawierał tylko produkty typowo pielęgnacyjne (był dostępny jeszcze w wersji z produktami do makijażu, ale jako, że stawiam na pielęgnację, wybrałam tą pierwszą opcję), m.in. kremy do rąk i stóp, szampony, balsamy do ciała, żele pod prysznic, kulę i sól do kąpieli, peelingi, a także mgiełkę do ciała. Jedynym makijażowym akcentem był błyszczyk do ust. Znalazło się tu też kilka produktów niebędących kosmetykami- pilniczek do paznokci, myjka do kąpieli oraz separator do stóp. Nie są to najbardziej pożądane produkty, jednak ze względu na typowo pielęgnacyjną specyfikę kalendarza, ich umieszczenie jest uzasadnione (nie przeszkadzały mi). 

Kosmetyki można podzielić na 4 linie- czerwoną (Limited Edition), czarną (Timeless Delight), różową (Marvelous Summer) oraz miętową (Treasures of Asia). Myślę, że jest to ciekawe rozwiązanie.

Szata graficzna kalendarza wyglądała bardzo elegancko, mogę powiedzieć, że nawet ekskluzywnie. Wykonanie oceniam jako bardzo dobre (jedynie pilniczek się przesunął, ale pozostałe produkty czekały cierpliwie w swoich okienkach). Podobnie jak w kalendarzu z Douglasa, znajdujący się z tyłu spis kosmetyków wraz z ich pojemnościami i składami ułatwił mi życie. 

Spodobał mi się też pomysł z rozkładanymi skrzydłami, które po otwarciu tworzą tryptyk (można je też łatwo odczepić). Również z tego kalendarza jestem bardzo zadowolona i nie mogę się doczekać aż użyję znalezionych w nim kosmetyków.


*

Jedyne czego zabrakło mi w obu kalendarzach, a na co czekałam to pomadka do ust. Może za rok się pojawi. 

W związku z nadejściem Nowego 2019 Roku, pragnę Wam złożyć, Moi Drodzy Czytelnicy, najserdeczniejsze życzenia: 

Życzenia dla Czytelników- Nowy Rok 2019

Dziękuję, że ze mną jesteście! 
💜

***

Jak Wam się podoba 2 część niespodzianek z  kalendarzy adwentowych?


23 komentarze:

  1. Najbardziej cieszyłabym się z zapachów 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach bardzo mnie ucieszyły i to jeszcze w takiej ilości. ;)

      Usuń
  2. Ciekawi mnie ta woda perfumowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba. Bardzo ciekawe i ekscytujące rzeczy. Wiele z nich chętnie bym sobie wypróbowała.
    Jeszcze muszę dodać coś odnośnie Twojego wyglądu. Niesamowite masz te włosy, takie gęste i falujące. Wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję za tak miłe słowa. <3 Dodajesz mi skrzydeł! ;)

      Usuń
  4. Och, jestem bardzo ciekawa tych perfum :D I to właśnie one ucieszyłyby mnie najbardziej ;) Choć żele pod prysznic i kremy do rąk zawsze się przydadzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwi mnie to, bo wiem, że uwielbiasz perfumy i masz sporą kolekcję pachnących cudeniek. ;D Pewnie, żel pod prysznic i krem do rąk są jak najbardziej przydatne. :)

      Usuń
    2. Ach, to prawda ;) Jestem ogromnym perfumowym freakiem :D

      Usuń
  5. Najbardziej zainteresowała mnie maska na noc i płatki pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tej drugiej wersji kolorowej tego kalendarza, ten akurat nie przypadł do mojego gustu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Niestety nie orientuję się jak wypadła makijażowa wersja kalendarza.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. Jakie fajne rymowane życzenia! Urocze i rozbrajające! Jeszcze raz dzięki. A czego ja Ci życzę, to napisałam u mnie na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że przyjęłaś moje życzenia tak optymistycznie. :) Życzenia bożonarodzeniowe napisałam prozą, więc chciałam, żeby noworoczne się rymowały. :D Z przyjemnością zerknę, by dowiedzieć tego dowiedzieć. ;)

      Usuń
  8. Dużo ciekawych produktów :-) na pewno. Znalazłabym wiele dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile cudności :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za piękne życzenia! Ja Tobie życzę przede wszystkim zdrowia, radości i wszelkiej pomyślności oraz jeszcze więcej sukcesów w blogosferze! <3
    Co do wpisu to bardzo ucieszyłabym się z takiej zawartości adwentowego kalendarza :) Może w tym roku oprócz tego z czekoladkami kupię sobie podobny ? :) Warto rozważyć taką opcję :)
    Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok! <3
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana! :* Pewnie, kalendarz z kosmetykami to fajne urozmaicenie. ;) Buziaki! :*

      Usuń