26 grudnia 2018

Blogmas #7: stylizacja z rogami renifera


Blogmas: stylizacja na tle choinki

Hejka!

Zapraszam Was na Blogmas nr 7, a znajdziecie w nim stylizację ze świątecznymi akcentami. 



Jak mijają Wam Święta? Odpoczywacie czy raczej spędzacie czas aktywnie? Ja pogrążyłam się w lekturze długo wyczekiwanej przez mnie książki- Wojennej burzy Victorii Aveyard. Jest to prawie 700 stron przyjemności. 😊 Czytaliście? 

Zdecydowałam, że i w tym roku przedłużę Blogmas i dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją. Nie jest ona do końca świąteczna, jednak takiego charakteru nadają jej dodatki oraz znajdująca się w tle choinka.

Ubrałam koszulę w granatowo-biało-czerwoną kratę z rękawami 3/4. Oprócz nieśmiertelnego wzoru, koszula zwraca uwagę guzikami, a właściwie zatrzaskami. Jeden z nich jest ozdobny. 

Lidl, Pepco, H&M, Action, Cropp

Przejdźmy do świątecznej biżuterii. Pokusiłam się o naszyjnik z laską candy cane, która ozdobiona jest złotą kokardką (a jakże, moim ulubionym akcentem). Sama laska składa się z czerwonych i zielonych kryształków.

Naszyjnik candy cane, H&M

Uwielbiam renifery! Wiedząc o tym nie zdziwi Was fakt, że zdecydowałam się włożyć na palec pierścionek z głową renifera. Myślę, że fajnie wygląda w towarzystwie pomalowanych złotym lakierem paznokci.

Pierścionek z reniferem, H&M

Ostatnim elementem biżuterii jest bransoletka z czterema kółeczkami.

Bransoletka z kółeczkami, Action

Spodnie to jak pewnie się domyślaliście- granatowe jegginsy. :D Na nogi włożyłam jasnoróżowe trapery. Jeśli jesteście ciekawi jak prezentują się w pełnej krasie (niestety podczas tej sesji miałam jakieś problemy ze światłem), to zapraszam Was do tego wpisu.

Koszula w kratkę, granatowe jegginsy, biżuteria- laska candy cane, renifer, jasnoróżowe trapery

Na koniec zostawiłam najlepszy dodatek, czyli przeurocze rogi renifera. Są brązowe z dodatkiem białego jakby futerka, czy czegoś w tym rodzaju.


Rogi renifera, Rossmann

***

Podobają się Wam renifery?

 Świętujecie jeszcze czy powoli wracacie do codziennych obowiązków?

38 komentarzy:

  1. Też się w tym roku w podobne zaopatrzyłem ;) Trochę czuję się rozczarowany, że tyle było przygotowań do świąt, a minęły szybciej niż mógłbym przypuszczać. Czas wracać do codzienności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Nie ma to jak rogi renifera. ;-) Mam rak samo, święta za szybko mi minęły. Trzeba czekać kolejny rok. :-D

      Usuń
  2. Masz piękną biżuterię. Szczególnie podoba mi się ten naszyjnik ;) Ostatnio szukam czegoś takiego dla siebie, ale nigdzie nie mogę znaleźć ideału :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Naszyjnik pochodzi z H&M, mają tam co roku fajną świąteczną biżuterię. Dzisiaj byłam w tym sklepie i widziałam pierścionek z identyczną laską candy cane. :-D

      Usuń
  3. Całkiem fajna stylizacja, podobaja mi się te rogi renifera :D Bardzo ładny masz pierścionek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem wielką fanką reniferków :) biżuteria, rogi i traperki są urocze :) a koszule w kratkę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u Ciebie na blogu, było mnóstwo reniferków. <3 Dzięki. ;-)

      Usuń
  5. Ja właśnie ostatnio bardzo polubiłam pierścionki - wyglądają bardzo elegancko i klasycznie, toteż w przyszłości sobie pewnie niemałą kolekcję sprawię :) W tej samej chwili mam na sobie koszulę w kratę, tylko że czerwono-czarną, gorącą w niej, a na polu jest mokro :c
    Szkoda, że przedłużając Blogmas, nie przedłużyłaś śniegu u mnie :D
    Wesołego wieczoru i przyjemnej lektury!
    Emma ♥

    blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, że pierścionki bardzo fajnie wyglądają i dopełniają strój. ;-) Koszule w czerwono-czarną kratę wyglądają mega, też bardzo mi się podobają. <3 Nie mam wpływu na pogodę, ale na pocieszenie Ci powiem, że u mnie śniegu nie było. Dziękuję i życzę Ci wspaniałej kolekcji pierścionków w przyszłości oraz cudownego dnia!;-)

      Usuń
  6. Super koszula <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/12/christmas-wishes.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam koszule w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie przypomina mi ta stylizacja ani trochę świąt niestety, koszula nie mój styl, ale te dodatki są swietne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspomniałam stylizacja nie jest jakoś specjalnie świąteczna, ale zawiera świąteczne akcenty w postaci biżuterii i rogów renifera. ;-)

      Usuń
  9. Rogi renifera to przebój! Doczekałam się wreszcie Twojej stylówki z nimi! Śliczna biżuteria, zwłaszcza naszyjniki. Ten wisiorek-laska candy cane jest uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w końcu nadszedł ten dzień. :D Mam przygotowane jeszcze jedno zdjęcie z rogami renifera, więc mam nadzieję, że wybaczysz mi, że tak długo musiałaś czekać. :D Dziękuję. :)

      Usuń
    2. Wybaczę, wybaczę! Jestem pełna dobrej woli :))

      Usuń
  10. Piękna biżuteria :) Renifery uwielbiam, chciałabym kiedyś zobaczyć jakiegoś na żywo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) O, fajnie byłoby zobaczyć świątecznego rogacza na żywo. ;)

      Usuń
  11. Reniferom mówimy TAAAK! :D
    Mój chrześniak w tym roku przyjechał do mnie z rogami reniferka i czerwonym noskiem (niczym Rudolf) i rozdawał wszystkim domownikom prezenty spod choinki :D
    Dobrego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww! <3 Jakie to urocze! <3 Dziękuję i Tobie również przesyłam życzenia wszelkiej pomyślności w Nowym Roku! :*

      Usuń