29 stycznia 2019

Haul z RoseGal


Zamówienie z RoseGal

Hejka!

Zapraszam Was na haul zakupowy z RoseGal.



W ostatnim wpisie pokazałam Wam śliczny szary plecaczek z RoseGal. Dzisiaj przyszła pora na resztę zamówienia. 

Butelka na perfumy z atomizerem to coś, na co czaiłam się od dawna. Poszukiwałam jej początkowo stacjonarnie, ale nic nie spełniło moich oczekiwań, a asortyment był naprawdę niewielki. Gdy natknęłam się na flakon na perfumy na stronie RoseGal wiedziałam, że musi być mój. Wahałam się jaki kolor atomizera wybrać: srebrny czy złoty. Jak widzicie na poniższym zdjęciu zdecydowałam się na ten pierwszy. 

Empty Perfume Bottle is all I wanted. I ordered it from RoseGal. I't looks so elegant. I chose silver one. Bottle is made form solid glass. The upper part is made of plastic. The capacity of the bottle is 50ml. 

Szklana butelka (flakonik) na perfumy Rosegal

Butelka w kształcie prostopadłościanu z grubego szkła jest naprawdę solidnie wykonana. Atomizer z łatwością daje się odkręcić, by móc wlać do środka perfumy. Poza tym dobrze chodzi i rozpyla przyjemną mgiełkę. Nasadka wykonana jest z plastiku. Całość prezentuje się naprawdę elegancko. W końcu mam gdzie przelać moje perfumy z kalendarza adwentowego, które były w buteleczce zakończonej rollerem. Pojemność flakonika to 50ml, więc całkiem sporo.

Buteleczka  na perfumy Rosegal

Osoby, które robią zdjęcia doskonale wiedzą, że aby uzyskać upragnione ujęcie czasem trzeba się mocno nagimnastykować. Ile to razy brakowało nam trzeciej ręki? :D Chcąc ułatwić sobie pracę pokusiłam się o trójnożny statyw do telefonu. Składa się on z dwóch części- elastycznych nóg, które można wyginać w każdą stronę oraz uchwytu na telefon, który możliwości rozszerzenia będzie pasował na każdy telefon. 

Sometimes is is hard to take perfect photo, because you have only two hands.  I wanted to make my work easily so I ordered Tripod for Smartphone.  It consistc of two parts- flexible legs and phone holder, that will match every phone. I'm satisfied with this Tripod but I have to write about one fault. One of the legs dropped out of my tripod, when I was unwrapping it.  My father helped me and fixed it, but this leg doesn't rotate in every direction anymore. Fortunately, the tripod is stable and all legs are flexible.

Statyw do smartfona Rosegal

Ze statywu jestem zadowolona, jednak muszę wspomnieć o jednej jego wadzie. Mojemu egzemplarzowi odpadła jedna z nóg, gdy go wypakowywałam. Stwierdziłam, że to nic, w końcu da się ja łatwo włożyć, ponieważ nic się nie odłamało. Przeliczyłam się. Niezbędna okazała się pomoc Mojego Taty, któremu udało się włożyć ją z powrotem, jednak jej głowica nie obraca się już w każdym kierunku, tak jak pozostałe (ale noga wygina się normalnie). Na szczęście mimo tej skazy statyw jest stabilny.




Ostatnią rzeczą, którą chcę Wam pokazać jest breloczek z jednorożcem. Jest to prezent dla miłośniczki tych stworzeń. Breloczek składa się z zielonych cekinów, które opalizują na granatowo. Jak przystało na jednorożca jest magiczny, bo po przeczesaniu go palcami zmienia kolor na matową czerń. Dobrze nada się jako ozdoba do kluczy lub torebki czy plecaka.

Breloczek jednorożec Rosegal

Trzeba jednak na niego uważać, bo jednorożec to bardzo delikatne stworzenie. W wyniku zmian kolorystycznych stracił  dwa cekiny, ale na szczęście ubytków nie widać. Wolę więcej go nie męczyć, bo chcę, żeby w całości dotarł do nowej właścicielki.

Cekinowy breleoczek jednorożec Rosegal


Na koniec chciałam Wam jeszcze przypomnieć o wyprzedażach trwających w sklepie Rosegal (Deals sale) oraz o specjalnym kodzie, upoważniającym do zniżki podczas zakupów. Szczegóły znajdziecie poniżej:

Use code: RGBF1 with 25% discount:



Over 10usd, save 2.5usd; Over 20usd, save 5usd; Over 30usd, save 7.5usd; Over 40usd ,save 10usd; Over 50usd, save 12.5usd; Over 60usd, save 15usd; Over 70usd, save 17.5usd; Over 80usd, save 20usd; Over 90usd, save 22.5usd; Over 100usd, save 25usd;Over 110usd, save 27.5usd; Over 120usd, save 30usd; Over 130usd, save 32.5usd; Over 140usd, save 35usd.

***

Korzystacie z pomocy statywu podczas robienia zdjęć?

Posiadacie buteleczkę na perfumy wielokrotnego użytku?

31 komentarzy:

  1. Thank you so much Moni!! :D This coat is been one of my favorites this season so you'll see more looks in this light pink shades soon, hehe ;) Happy days! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Statyw do telefonu rzecz niezbędna 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka buteleczka na perfumy by mi się przydała, bo mam kilka bez atomizerów i strasznie mnie taka forma aplikacji denerwuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczałam, że buteleczka może Cię zainteresować, bo wiem, że jesteś prawdziwą miłośniczką perfum. ;D

      Usuń
  4. Statyw dobra rzecz, mam go i jestem zadowolona, choć dużo lepiej sprawdza się duży statyw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że jesteś zadowolona ze statywu. Dużego statywu nie posiadam, ale mała wersja to już pierwszy krok ku lepszemu. :D

      Usuń
  5. Mam oczywiście statyw do robienia zdjęć :) Super ten flakonik przydał by mi się, 50 ml to pojemność w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu i ja posiadam statyw, co prawda mały, ale to już coś. :D Też uważam, że pojemność buteleczki jest optymalna. ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Super, że breloczek Ci się spodobał. Mam nadzieję, że miłośniczce jednorożców też przypadnie do gustu. ;)

      Usuń
  7. Dobrze że tato Ci naprawił ten statyw, bo to na prawdę przydatna rzecz :) Odkąd używam statywu do aparatu, nie wyobrażam sobie pracy bez niego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej zaciekawił mnie ten breloczek z jednorożcem, wygląda przecudownie. Fajne rzeczy zamówiłaś, szkoda że statyw zrobił ci takiego psikusa.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanką jednorożców nie jestem, ale faktycznie muszę przyznać, że breloczek wygląda całkiem fajnie, najlepsze, że zmienia kolory. ;)
      Szkoda, ale na szczęście wszystko już gra. ;)

      Usuń
  9. Thanks. :)
    If you like my blog feel free to follow me. I follow only blogs I like and I don't exchange follow for follow.
    Have a nice day! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego wszystkiego ten brelok jest najsłodszy;) Chociaż ta buteleczka z atomizerem znowu najpraktyczniejsza. Szkoda że ten statyw przyszedł trochę uszkodzony...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny. ;) Całe szczęście, że mimo wszystko statyw nadaje się do użytku. :D Pozdrawiam! :)

      Usuń
  11. Bardzo fajne zamówienie. Buteleczkę na perfumy chętnie bym przygarnęła :-) Podoba mi się też breloczek, jest mega uroczy. Jednak najbardziej podoba mi się box tych przepięknych róż! <3
    pozdrawiam serdecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Gdy tylko zobaczyłam to pudełko z kwiatami byłam nim zachwycona. Początkowo jednak nie zamierzałam go kupić, ale przemyślałam sprawę i doszłam do wniosku, że przyda mi się do zdjęć, a poza tym będzie stanowił ładną ozdobę w pokoju, więc go kupiłam. Były jeszcze 2 inne warianty: ciemniejsze róże oraz czerwone w czarnym pudełku. Takie cudeńko znalazłam w Kiku. ;)
      Pozdrawiam! <3

      Usuń
  12. Świetne rzeczy :D Najbardziej mnie zaciekawiła buteleczka na perfumy :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Ta buteleczka to bardzo przydatna rzecz. ;)
      Pozdrawiam! <3

      Usuń
  13. Jaki słodki breloczek jednorożca <3 buteleczka też wygląda świetnie jednak jednorożec wymiata! :D Pozdrawiam, zapraszam do siebie
    https://modnenewsy.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozbawił mnie ten breloczek z jednorożcem, lubię takie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń