4 stycznia 2019

Niespodzianka z okazji 2 urodzin bloga


Konkurs z okazji 2 urodzin bloga

Hejka!

Dzisiaj wszystko stało się jasne. Niespodzianką z okazji 2 urodzin bloga jest konkurs. 
Zapraszam do udziału!



Nadszedł ten wyczekiwany czas, kiedy zdradzę Wam co przygotowałam z okazji 2 urodzin bloga, które miały miejsce w listopadzie (trochę zajęło mi zebranie wszystkich fantów). Z okazji 1 rocznicy przygotowałam specjalny wpis, w którym podzieliłam się z Wami swoją historią, jak zaczęła się moja przygoda z blogowaniem. Teraz zdecydowałam się na konkurs, którym chcę podziękować za to, że ze mną jesteście. Z racji tego, że obecnie trwa karnawał, zadanie konkursowe będzie z nim powiązane. 🎉


ZADANIE

Zostałaś/eś zaproszona/y na imprezę karnawałową, na której obowiązują przebrania. Opisz strój, który wybierzesz. 👗


ZASADY

W konkursie może wziąć każda osoba, która jest publicznym obserwatorem mojego bloga Window of  Fashion by Moni. Wystarczy w komentarzu wyrazić taką chęć oraz udzielić odpowiedzi na zadanie konkursowe. Pomocne dla mnie będzie, jeśli podacie także e-mail, dzięki czemu będę mogła szybciej skontaktować się ze zwycięzcą.


WZÓR ZGŁOSZENIA

Obserwuję jako:

E-mail:

Odpowiedź na zadanie konkursowe:


*

Będzie mi miło, jeśli udostępnicie post konkursowy na Google + (jednak nie jest to warunek konieczny). 



Wiecie już co należy zrobić, aby wziąć udział w konkursie. Przejdźmy teraz do tego, co tygryski lubią najbardziej, czyli nagród. 🏆


CO MOŻNA WYGRAĆ?

lakiery do paznokci, biżuteria, notes, ołówek, kosmetyki
  • notesik zamykany na magnes
  • czerwony błyszczyk do ust
  • zestaw pomocny przy robieniu koszyka z włosów
  • różowy breloczek
  • różowy i czerwony mini lakier do paznokci
  • 4 pary kolczyków: seduszka, renifery (kolczyki sztyfty), kryształki, sówki (kolczyki magnetyczne)
  • krem BB do nóg
  • naszyjnik aparat
  • magnes z wesołą minką 
  • ołówek z gumką i miękką nakładką

REGULAMIN
1. Konkurs trwa od 4.01.19r.- 4.02.19r.  do godziny 23:59.
2. Organizatorką konkursu i fundatorką nagród jestem ja, Monika, właścicielka bloga Window of Fashion by Moni.
3. Zadaniem konkursowym jest opisanie stroju na imprezę karnawałową.
4. W wyniku losowania wyłonię jednego zwycięzcę.
5. Zwycięzca zostanie wyłoniony i powiadomiony drogą e-mailową o wygranej w terminie do 7 dni od zakończenia konkursu.
6. Na odpowiedź ze strony laureata czekam 3 dni. W przypadku jej braku, zostanie wyłoniony kolejny zwycięzca.
7. Koszty wysyłki pokrywa organizatorka.
8. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej.
9. Zgłaszając się do udziału w konkursie wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Przekazane w e-mailu dane adresowe będą wykorzystane tylko do wysłania paczki.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29. lipa 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm).

 ***

Życzę wszystkim powodzenia! 
🍀

50 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę co najmniej kolejnych tylu urodzin bloga! 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Iwetta Żelaznowska

    E-mail: styleiww12@onet.pl

    Odpowiedź na zadanie konkursowe:
    Wybierając się na imprezę karnawałową przebrałabym się za cukrową królewnę. Ubrałabym pudrową sukienkę z tiulowym, rozkloszowanym dołem, do tego białe futerko i beżowe szpilki. A iście królewskim dodatkiem byłaby opaska z mini diademem. W sumie to mam chyba coś z takiej królewny - kocham różowe ubrania dlatego myślę że taki słodki look byłby dla mnie idealny.

    PS. Gratuluję 2 lat w blogosferze! I życzę jeszcze więcej tych lat ! <3
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Kochana za życzenia i wzięcie udziału w konkursie. <3
      Potwierdzam przyjęcie zgłoszenia. ;)

      Usuń
  3. Gratuluję rocznicy :)
    Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Przyłączam się i także życzę wszystkim uczestnikom powodzenia. :)

      Usuń
  4. Gratuluję Ci bardzo! Ja z tymi konkursami to mam podobnie. U mnie też miał być na rocznicę, a był parę miesięcy później :D
    Trochę tych nagród się zebrało, wyglądają genialnie :)
    Spróbuję swoich sił choć ostatnio w wymyślaniu różnych rzeczy nie jestem zbyt dobra :D

    Obserwuję jako: Olimpia Sybidło
    E-mail: olimpiasybidlo@poczta.onet.eu

    Odpowiedź na zadanie konkursowe:
    Mój wybór pada na dwa stroje, bo na razie nie umiem się zdecydować, który lepszy:
    1. Coś w stylu Gejszy. Od zawsze kultura japońska była dla mnie intrygująca. Osobiście jestem otwartym człowiekiem, lubię sprawiać radość innym, a takie jest jej właśnie zadanie. Z drugiej strony - makijaż, a czasem nawet maska sprawia, że są one skryte, co również nawiązuje do mojej osobowości. Po za tym ich kimona mają niezwykłe wzory.
    2. Tancerką wyrwaną z Rio de Janeiro. Ten strój głównie kojarzy mi się z karnawałem. Jest niezwykle kolorowy i napełniony taką pozytywną energią. A tancerki zawsze bardzo serdecznie się uśmiechają, zarażając innych swoją radością:)

    Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć w sumie miałam opisać strój, a nie postać. To nieważne. Najwyżej niech się nie zalicza do konkursu :D

      Usuń
    2. Lepiej późno niż wcale, więc oto jest konkurs. :D Dobrze, że nie tylko ja tak mam. :D
      Zgłoszenie jest jak najbardziej ok, nie określiłam dokładnie jak ma wyglądać odpowiedź na pytanie. Chciałam, żebyście puścili wodzę wyobraźni. ;)
      Dziękuję, że zdecydowałaś się wziąć udział w konkursie i potwierdzam przyjęcie zgłoszenia. :)

      Usuń
    3. No to prawda. Ludzie uwielbiają konkursu nie zwracając zbytnio uwagi na termin, ważne, że jest :)
      To bardzo się cieszę, że moje zgłoszenie bierze udział:)
      A ja dziękuję za pomysłowy konkurs ^^

      Usuń
    4. Dziękuję za miłe słowa. :) Cieszę się, że konkurs Ci się podoba. <3

      Usuń
  5. Hello Moni! It's very nice of you to make such a nice giveaway, the prizes are great. I don't live in Poland so I can't take part, but I wish everyone good luck!

    Happy New Year!

    Inspired Strawberry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, dear! :)
      Thank you for nice words.
      Happy New Year 2019! :*

      Usuń
  6. Ciekawy konkurs :) Wszystkim biorącym udział życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagrody są niezwykle atrakcyjne! Gratuluję Ci tych dwóch lat na blogu i trzymam kciuki, żeby kolejnych rocznic było jak najwięcej:)
    e-mail: lisfinskochinski@gmail.com
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: A mnie ostatnio nosi na coś innego, coś, co pokazałoby trochę mnie i moją osobowość, dlatego pewnie na karnawał miałabym odwagę założyć dzwony, hawajską koszulę (szczególnie niebieską, o tak!), zakręcić papilotami porządnie włosy i nie zapomnieć o złotych półbutach. Wzięłabym pod pachę ukulele powyklejane naklejkami z kolorowymi papugami, na włosy przepaskę w stylu hippie. A żeby tego wszystkiego było mało to jeszcze jedno z moich małych marzeń, czyli żółte lenonki i mogłabym wyjść szaleć! :D

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! <3 Cieszę się, że bierzesz udział w konkursie i potwierdzam przyjęcie zgłoszenia. :)

      Usuń
  8. Gratulacje z okazji drugiego roku blogowania :) Wielu sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy! Musiałaś mieć w sobie sporo cierpliwości - widzę, jak trudne jest prowadzenie bloga, mimo krótkiego czasu tutaj (prawie 3 miesiące). Obyś nadal się w tym realizowała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. :) Masz rację, prowadzenie bloga wymaga wiele wytrwałości, ale sprawia też niezwykłą frajdę i daje mnóstwo satysfakcji. :)

      Usuń
  10. Gratuluję 2 rocznicy prowadzenia bloga! Życzę kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nim się obejrzysz to będzie 10 rocznica bloga ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Agnieszka Mycoffeetime

    E-mail:z lekkimprzymruzeniemoka@gmail.com

    Odpowiedź na zadanie konkursowe: A ja na tym balu byłabym szalonym kapelusznikiem z Alicji w Krainie czarów - ubrana w różnokolorowy frak i cylinder, w jednej ręce miałabym kafaterę a w drugiej filiżankę kawy. Jednak nazwa bloga zobowiązuje;))) Do tego mocny makijaż...tak....byłoby bosko:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że bierzesz udział, jest mi bardzo miło! :) Potwierdzam przyjęcie zgłoszenia. :)

      Usuń
  13. Gratuluję Ci 2 lat i wytrwałego dodawania wpisów na blogu :) Mam nadzieję, że doczekamy się kolejnych lat! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nagroda bardzo ciekawa, szczególnie ten breloczek z pomponem jest przeuroczy ;) Jednak dam szansę innym i tym razem nie spróbuję swoich sił ;) Ale życzę powodzenia wszystkim uczestnikom ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem fajne nagrody.
    Obserwuję jako: Sady Sana
    E-mail: roxana93@o2.pl
    Odpowiedź na zadanie konkursowe: Ubrałabym długą czarna sukienkę z paseczkiem do którego przypięłabym ogonek. Już można się domyśleć, że na głowę założyłabym opaskę z kocimi uszkami, mam rękawiczki wyglądające jak kocie łapki. Na bal wzięłabym swojego czarnego kota, którego próbowałbym przebrać za siebie. Skończyłby się na tym, że mój aspołeczny kot i tak zostałby w domu, a ja poszłabym z dodatkowym elementami charakteryzacji w postaci śladów pazurów. Czyli moje przebranie to: sexy kotka po walce o terytorium :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że zechciałaś wziąć udział. :) Potwierdzam przyjęcie zgłoszenia. ;)

      Usuń
  16. Gratuluję drugich urodzin bloga i życzę kolejnych takich rocznic oraz mnóstwa wiernych czytelników, a także samych sukcesów blogowych ;)
    Z chęcią wezmę udział w Twoim konkursie :D

    Obserwuję jako: Doris
    E-mail: prettygirls076@interia.pl
    Odpowiedź na zadanie: Gdybym została zaproszona na imprezę karnawałową to mój strój z całą pewnością wyróżniałby się spośród innych kreacji, gdyż przebrałabym się za pajacyka.
    Bluzka oraz spodnie byłyby w kolorze granatowym, a całość mieniłaby się brokatem.
    Z butami zapewne byłby problem, ale znając siebie z całą pewnością wybrałabym czarne baleriny. Jako dodatek na głowie dodałabym szpiczastą tekturową czapeczkę w kolorze niebieskim :D

    Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne życzenia, a także, że zdecydowałaś powalczyć o nagrody. :)
      Potwierdzam przyjęcie zgłoszenia. :)

      Usuń
  17. Gratuluje drugich urodzin bloga i życzę wielu czytelników i sukcesów w kolejnych latach :* :)

    Obserwuje bloga jako : ważkowa
    adres e- mail: ann1714@interia.pl
    Pytanie konkursowe: Bardzo lubię styl retro i film ,,Śniadanie u Tiffan'ego'', Więc na imprezę karnawałową przebrałabym się właśnie za główną bohaterkę tego filmu - Holly Golightly. Założyłabym czarną sukienkę z dużym dekoltem na plecach, czarne rękawiczki, perłową kolię a do koka przypięłabym perłową spinkę. Założyłabym też czarne zamszowe szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! :*
      Super, że się zgłosiłaś, potwierdzam przyjęcie zgłoszenia. :)

      Usuń
  18. Fajnie do Ciebie wpaść! Świetny konkurs i naprawdę fajne nagrody :* Powodzenia Wszystkim :* !!

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/12/christmas-wishes.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga! Super pomysł na konkurs!!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy i życzę wytrwałości w dlaszym prowadzeniu bloga :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę udział w konkursie!
    Mój e-mail: oniezwyklychmowa@gmail.com
    Moja odpowiedź: Na imprezę karnawałową przyszłabym w długiej, wykonanej z najlepszego materiału sukni, która odzwierciedla moje zamiłowanie do XVIII-wiecznej Anglii i przepięknych kreacji, które budzą miłość nie jednej kobiety. Suknia byłaby bladoróżowa z dodatkiem ciemnego beżu, który likwidowałby dokładną delikatność sukienki. Gorset ozdobiony byłby małymi perełkami, rękawy 3/4 powinny być skromne, zaakcentowane beżową koronką. Spódnica powinna opierać się na nie za dużym stelażu, ozdobiona falbankami u góry i u dołu.
    To nie wszystko - założyłabym złotą perukę rodem z Francji, która będzie się charakteryzować pięknymi lokami, które będą spływały po moich ramionach. Biała twarz zostanie ożywiona żywym mocnym makijażem, który zaakcentuje jasne kolory kreacji.

    Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy! Wielu czytelników, inspiracji, rewelacyjnych postów, radości oraz poczucia bycia docenioną! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Emmo za wspaniałe życzenia. <3 Cieszę się, że zechciałaś wziąć udział w konkursie. Potwierdzam przyjęcie zgłoszenia. ;)

      Usuń