17 października 2019

Stylizacja z jeansową kurtką i torebką aparatem


Jeansowa kurtka Sinsay, koszula Sinsay, jegginsy F&F, tenisówki Biedronka, torebka -aparat Zaful, biżuteria

Hejka!


Zapraszam Cię na stylizację w niejesiennych barwach!



Ostatnio pogoda, jak kobieta, zmienną jest. Jednego dnia świeci słońce i jest tak ciepło, że wydaje się, iż powróciło lato. Następnego zaś jest pochmurno i pada deszcz. Dzisiaj na szczęście było pięknie i udało mi się zrealizować sesję zdjęciową, która ujrzy światło dzienne już niebawem. 

Kurtka Sinsay, koszula Sinsay, jegginsy Tesco, tenisówki Biedronka, torebka Zaful


Natomiast teraz przychodzę ze stylizacją idealną na ciepłe jesienne dni. Mój strój co prawda nie jest utrzymany w barwach charakterystycznych dla tej pory roku, ale ja tak lubię pastelowe barwy, że królują u mnie cały rok. Co nie oznacza, że nie sięgam po jesienne kolory. 

Koszula w biało-niebieskie paski i kwiaty, jegginsy, jeansowe tenisówki, choker, bransoletka, pierścionek


Koszulę w biało-niebieskie paski i kwiatowe wzory upolowałam na tegorocznej wyprzedaży w Sinsay. Na wieszaku niby nie wyglądała zachwycająco, ale coś mnie do niej ciągnęło. Może te kwiaty? Gdy ją przymierzyłam, przekonałam się, że jednak do siebie pasujemy. 

Katana jeansowa różowa Sinsay, koszula w paski i kwiaty Sinsay

Teraz to jedna z moich ulubionych koszul, pasuje zarówno do eleganckich zestawień, jak i tych na co dzień. Warto przymierzyć rzecz i przekonać się, jak będzie na nas leżała, a nie od razu ją dyskwalifikować. Aby trochę podkręcić stylizację, zawiązałam koszulę w pasie i nie zapięłam jej pod szyję. Myślę, że wyszło całkiem dobrze. 

Medalik; choker Sinsay
 

Do koszuli dobrałam nic innego jak mój ulubiony typ spodni, czyli jegginsy. Nie będę się na ich temat rozpisywać, bo robiłam to już nie raz. Są super!

Bransoletka z kółkiem Sinsay


Na górę narzuciłam jeansową kurtkę w kolorze bardzo jasnego różu. To, podobnie jak koszula, zdobycz z wyprzedaży w Sinsay. Uwielbiam ten model kurtki do tego stopnia, że mam 3 takie same, tylko w innych kolorach: miętową, różową oraz żółtą. Taki element jest bardzo praktyczny. Potrafi ożywić nawet najzwyklejszą stylizację, dlatego często go wybieram. 

Pastelowa stylizacja z torebką - aparatem


Na stopach wylądowały jeansowetenisówki ze srebrnymi drobinkami, które dodają im odrobiny błysku i sprawiają, że nie są takie zwyczajne. Gdyby zmienić buty na szpilki, czy baleriny całość stałaby się bardziej elegancka. To jest właśnie magia szczegółów!

Jeansowe tenisówki z białymi sznurówkami Biedronka


Przechodząc do biżuterii, to jak zwykle jest ona minimalistyczna. Lubię, gdy dopełnia stylizację, a nie wysuwa się na pierwszy plan. Do złotego medalika dobrałam choker, który utrzymany jest w tym samym stylu, dzięki czemu ma się wrażenie, że to jeden naszyjnik.  Nie mogło zabraknąć bransoletki z kółeczkiem oraz pierścionka także z tym motywem (tylko z wypełnionym kółkiem). 

Koszula, jegginsy, tenisówki, torebka



Wisienką na torcie jest torebkaaparat, która nadaje całości luzu. Podczas sesji przyszedł mi do głowy pomysł, jak ciekawie wykorzystać to, co mam- torebkę w kształcie aparatu oraz element otoczenia i wcieliłam się w rolę... paparazzi. Myślę, że efekt jest całkiem fajny.

Dziewczyna z torebką- aparatem

Pasowałaby tu też rola fotografa, niekoniecznie paparazzi, ale poniższe zdjęcie bardziej kojarzy mi się z tym drugim, a także z piosenką Lady Gagi o tym samym tytule.
Pastelowa stylizacja, torebka jako aparat




***



Co sądzisz o stylizacji?



Jakie kolory dominują w Twoich jesiennych stylizacjach?



Podczas robienia zdjęć dajesz się ponieść nowym pomysłom, czy jednak trzymasz się ustalonej koncepcji?



18 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo ładna :-) Podoba mi się ta koszula, uwielbiam Sinsay za te wszystkie piękne ubranka :) Bardzo często to tam robię zakupy :) W moich jesiennych stylizacjach dominują beże, brązy, kolor fuksjowy i musztardowy oraz bordowy :) A jeśli chodzi o sesje zdjęciowe to jestem osobą spontaniczną :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Iwetto. <3 Sinsay to również jeden z moich ulubionych sklepów. Nie dość, że mają ubrania w moim stylu- dziewczęce, słodkie, pastelowe, to do tego w korzystnych cenach. <3 Musztardowy jest cudowny! <3 Mnie się podobają takie jesienne kolory w stylizacjach innych osób. Sama też bym się tak chciała ubierać, jednak ciągnie mnie do pasteli, zwłaszcza, gdy za oknem jest tak ciepło i słonecznie. <3 Powiem Ci, że podczas sesji też nie trzymam się sztywno planu. Czasem rzeczywistość okazuje się inna niż nasze wyobrażenia i trzeba sobie jakoś poradzić. :D

      Dziękuję i też przesyłam Ci pozdrowienia! :*

      Usuń
  2. Koszula jest śliczna i te paski, uwielbiam paski <3
    Ostatnio pokochałam Sinsay, maja fajne ciuchy i nie drogie :)
    Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, więc przybij piąteczkę! <3
      Zgadzam się z Tobą w 100%. Sinsay to jeden z moich ulubionych sklepów. <3
      Dzięki i też przesyłam Ci buziaki! :*

      Usuń
  3. Kolor kurtki cudo! I popatrz, taki prosty niby dodatek fikuśny w postaci torebki i już stylizacja jest inna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. <3 Masz całkowitą rację. Czasem naprawdę niewiele trzeba, by odmienić zwykłą stylizację. ;)

      Usuń
  4. A very nice and stylish look, dear! Love your bag! 

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jest ta koszula! A torebka już na Instagramie przykuła moją uwagę, o czym Ci napisałam :D Kurteczka pojawiała się już w jakiejś ze stylizacji, czy się mylę? Chyba kojarzę ją właśnie z Instagrama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Jesteś bardzo spostrzegawcza, Lauro. Zgadza się kurtka pojawiła się na moim IG. Byłam w niej w Warszawie. ;)
      Buziaki! :*

      Usuń
  6. Te zdjęcia z aparatem są totalnie w moim stylu :> #kreatywnezasłanianietwarzy
    W tym roku zaczęłam bardziej eksperymentować ze stylizacjami i wyszłam ze swojej strefy komfortu. Pojawiło się u mnie więcej kolorów i bardziej nietypowych połączeń. Chyba kolory były mi bardzo potrzebne ♥
    W takim pastelowym zestawieniu wyglądasz dziewczęco i ślicznie :) Kurtka dobrze sprawdzi się w cieplejsze dni, a koszula jest bardzo uniwersalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, nie dość, że zasłanianie twarzy, to jeszcze torebką-aparatem. ;)
      Zauważyłam, że coraz częściej pojawiają się w Twoich stylizacjach nowości, np. spodnie w kratę, czy czerwony sweter. ;) Super, że próbujesz czegoś innego, co jednocześnie dalej wspaniale wpisuje się w Twój styl. <3
      Dziękuję! ;)

      Usuń
  7. Ale oryginalna torebka :D minimalistyczna biżuteria jest bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę! Moja koszula :D uwielbiam ją, jest świetna ♥ stylizacja genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, czyli mamy tę samą koszulę. Ale czadowo! :D
      Dziękuję Ci za przemiłe słowa! <3

      Usuń