6 lipca 2020

Graficzny T-shirt z palmami, tiulowa spódniczka

Koralowy T-shirt z palmami, szara, tiulowa spódniczka, espadryle

Hejka!

Zapraszam Cię na wakacyjną stylizację z graficznym T-shirtem.



Zapraszam Cię dzisiaj na stylizację. Wszystkie czynniki na niebie i ziemi mi sprzyjały, i tak oto powstała propozycja letniego outfitu.

Koralowy T-shirt z palmami Femme Luxe, szara, tiulowa spódniczka TXM Textil Market


Z czym nosić graficzny T-shirt?


Pierwszy element garderoby, który przychodzi mi do głowy, gdy chcę stworzyć stylizację z T-shirtem to jeansowe spodnie. Długie, gdy jest chłodniej lub krótkie latem.  Początkowo taki właśnie miałam plan, zestawić koralową koszulkę z palmami z szortami (ależ mi się zrymowało) i stworzyć sportową stylizację, ale później wpadł mi do głowy inny pomysł. Postanowiłam połączyć T-shirt z ze spódniczką, ale nie taką zwyczajną, bo tiulową. 

Serce utworzone z dłoni

T-shirt z palmami i tiulowa spódniczka


Graficzną koszulkę z palmami pokazywałam już w haulu ubraniowym. Kojarzy mi się ona z amerykańskim klimatem dawnych lat, a także z wakacjami. Szara tiulowa spódniczka to synonim elegancji i dziewczęcego uroku. Razem tworzą niecodzienny duet, który fajnie się prezentuje.

T-shirt Kalifornia Femme Luxe, szara spódniczka TXM Textil Market, espadryle różowe złoto Aldi, bransoletka Sinsay


Espadryle, bransoletka ze słońcem i torebka aparat

Aby podkreślić letni charakter stylizacji, zdecydowałam się na espadryle w kolorze różowego złota, które nadają całości lekkości.

Wakacyjna stylizacja z T-shirtem, tiulową spódnicą i espadrylami


Zerknij po inne inspiracje, jak można nosić espadryle:



Złota bransoletka ze słońcem Sinsay

Kolejnym elementem jest bransoletka z motywem słońca oraz moja ulubiona torebka w kształcie aparatu (w końcu czymś trzeba uwiecznić wakacyjne chwile). Nie dość, że prezentuje się efektownie, to jest pojemna.

Graficzny T-shirt, tiulowa spódnica, espadryle, torebka oparat


Inne propozycje stylizacji z torebką-aparatem znajdziesz tutaj:


Wakacyjny outfit na tle polnych kwiatów

Kulisy sesji zdjęciowej


Zdjęcia zostały zrobione późnym popołudniem. Na szczęście światło było dobre, a chmury stworzyły na niebie piękny obraz. Na żywo wyglądało to cudownie, chociaż muszę przyznać, że na zdjęciach też prezentuje się to bardzo dobrze.

Koralowy T-shirt, szara spódnicza, espadryle


***

Co sądzisz o stylizacji?

Z czym lubisz łączyć T-shirty?

33 komentarze:

  1. fajna jest ta grafika, kojarzy mi się mocno z Miami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wzór palm. <3 He, he, faktycznie grafika może kojarzyć się z Miami. ;D

      Usuń
  2. Takie koszulki na lato sprawdzają się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja, ładnie wygląda ten T-shirt, pasuje i do takiej spódniczki i do jeansów, torebka bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) Tak, T-shirt jest bardzo uniwersalny. Z jeansami też go na pewno zestawię. :D

      Usuń
  4. Oj tak na zdjęciach też to wygląda przepięknie 😍
    Bardzo wakacyjny look 😍
    T-shirty pasują , moim zdaniem, do wszystkiego;spodnie, spódniczki szorty 🙂
    Świetnie wyglądasz kochana 😘
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż raz zdjęcia oddały ten piękny klimat. <3
      Właśnie na tym mi zależało, żeby było letnio i wakacyjnie. ;)
      He, he, dokładnie! Też tak uważam. :D
      Dziękuję Ci pięknie i też ślę pozdrowienia! :*

      Usuń
  5. Dla mnie super :) Ta bluzeczka ma śliczny kolor i pasuje do spódnic jak i szortów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. <3 Zdecydowanie tak, z szortami też ją będę nosić. :D

      Usuń
  6. Dobry wieczór Moniko!
    Bardzo mi się podoba Twoja koszulka i mi tak jak Tobie kojarzy się z czarem dawnych lat. Najbardziej to chyba z czasem lat 70-tych :) Wiesz, że mam słabość do ubrań wzorowanych właśnie na dawnych czasach. Dlatego widziałabym tę koszulkę u siebie w szafie :) Podoba mi się też spódniczka, mam nawet taką szarą i też tiulową :)

    W tej stylizacji wyglądasz naprawdę uroczo, dziewczęco i słodko :)
    Podobają mi się zdjęcia, chmury stworzyły na niebie istne arcydzieło. Sama nie mogę się nadziwić jakie cuda potrafi zdziałać natura. Człowiek do pięt jej nie dorasta :D

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór, Iwetto! ;)

      Super, że koszulka Ci się spodobała. Ten kolor jest super, a palemki też lubię. :D Tak, wiem, że lubisz czar dawnych lat. ;) He, he, ale fajnie się złożyło. To witaj w klubie szarych, tiulowych spódniczek, siostro! :D

      Dziękuję Ci pięknie, kochana! ;*

      Usuń
  7. Letnia, dziewczęca stylizacja-super 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że stylizacja Ci się spodobała. Dzięki! ;)

      Usuń
  8. Świetna koszulka, takie palmiaste motywy były bardzo popularne w latach 80tych :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co prawda, stylizacja nie w moim stylu, ale espadryle bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. ;) Cieszę się, że jednak jakiś element przypadł Ci do gustu. <3

      Usuń
  10. Też bym pomyślała, że najlepiej t-shirt będzie wyglądał z jeansowymi szortami, ale jak widać, warto czasem poeksperymentować. Ze spódniczką też świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, że czasem warto spróbować czegoś nowego, jakiegoś innego połączenia, które może okazać się fajne. ;) Dziękuję. <3

      Usuń
  11. Koszulka z palmami bardzo mi się podoba, jednakże trochę mnie gryzie w połączeniu z tą spódniczką :/ Sama spódniczka też jest bardzo ładna, ale jakoś nie pasuje mi do tej koszulki :/ Połączenie tych wszystkich rzeczy faktycznie daje niecodzienny duet, jednakże do mnie zbytnio nie przemawia. Bransoletka jest śliczna, a torebka bardzo oryginalna :D Moim zdaniem w tej stylizacji troszkę za dużo się dzieje. Mimo wszystko zdjęcia pięknie wyszły.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za to, że podzieliłaś się swoją szczerą opinią i zrobiłaś to w kulturalny sposób. Jak najbardziej rozumiem Twój punkt widzenia. Początkowo też nie byłam przekonana do takiego połączenie, ale postanowiłam spróbować i mi się spodobało. ;)

      Pozdrawiam Cię serdecznie i ślę słoneczne pozdrowienia! :*

      Usuń
  12. Jaka fajna koszulka i uroczy zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa stylizacja :) Połączenie kolorowej koszulki z szarą tiulową spódnicą :)Koszulka nieco kojarzy mi się z "Randka z gwiazdką" sama nie wiem dlaczego :D Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Oglądałam ten film, ale bardzo dawno temu. :D W sumie czasem też mam takie skojarzenia, które ciężko wytłumaczyć. Po prostu coś mi się z czymś kojarzy i już. :D
      Dziękuję i Tobie też życzę przyjemnego, niedzielnego wieczorku! ;*

      Usuń
  14. tiulowa spódnica to moje małe letnie marzenie <3 Pięknie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tiulowe spódniczki są mega śliczne. <3 Trzymam kciuki, żebyś spełniła swoje marzenie. <3 Dziękuję, kochana! ;*

      Usuń