12 stycznia 2021

Kolor Roku 2021: Illuminating i Ultimate Gray

Kolory Roku 2021: Ultimate Gray, Illuminating

Hejka!

Z jakimi kolorami będą dobrze się prezentować Kolory Roku 2021 wybrane przez Instytut Pantone? Zapraszam!


W jaki sposób wyłaniany jest Kolor Roku?

Instytut Pantone, który jest światowym specjalistą w zakresie kolorów, wybiera barwę roku już od 2000 r. W roku poprzedzającym organizowane jest dwudniowe spotkanie ludzi zajmujących się standaryzacją kolorów z całego świata, którzy dyskutują ze sobą na tajnych posiedzeniach. Kolor, który ostatecznie wybierają, musi się zgadzać z tzw. Zeitgeist, czyli duchem danej epoki.

 

Jaka barwa została Kolorem Roku 2021?

Classic Blue to już przeszłość. Instytut Pantone na rok 2021 wybrał nie jeden, ale aż dwa Kolory Roku. Na to zaszczytne miano zasłużyli Illuminating, czyli słoneczna żółć oraz Ultimate Gray- stonowany odcień szarości.

 

 

Illuminating - Kolor Roku 2021

 

 

Kolory Roku 2021: Illuminating i Ultimate Gray

Illuminating to jasny, wesoły odcień żółtego, który dodaje energii i rozjaśnia codzienność. Ultimate Gray - szary - jest barwą neutralną. Symbolizuje niezawodność, solidną podstawę, bazę, która świetnie współgra z innymi kolorami.

 

Duet jasnego, żółtego i stonowanej szarości to połączenie siły, nadziei, optymizmu oraz hartu ducha po trudnym zeszłym roku. Żółty i szary dobrze prezentują się nie tylko osobno, ale także zestawione razem. Niosą obietnicę na lepszą, optymistyczną przyszłość.

 

Ultimate Gray - Kolor Roku 2021

 

Z jakimi kolorami łączyć Illuminating - Kolor Roku 2021?

Oprócz wspomnianej szarości żółty sprawdzi się także w połączeniu z bielą, szmaragdową zielenią, czernią, błękitem, czy jasnym brązem.

 

Po inspiracje, z jakimi kolorami łączyć żółty zerknij do poniższych wpisów:

🠊 Trik: jak "zawiązać" koszulkę? I Żółty T-shirt i naszyjnik z aparatem

🠊  Stylizacja - inspiracja: współczesna księżniczka Bella

🠊  Stylizacja - inspiracja: współczesna Pocahontas



Z jakimi kolorami łączyć Ultimate Gray - Kolor Roku 2021?

W przypadku szarego sprawa jest o wiele łatwiejsza. Z czym by go nie zestawić, będzie prezentował się dobrze: biel, beż, czerń, granat, żółć. Szary sprawdzi się też w duecie z pastelowymi barwami. Moim ulubionym połączeniem jest szary z jasnym różem

 

Po inspiracje, z jakimi kolorami łączyć żółty zerknij do poniższych wpisów:

🠊 Mięta, szary i biel

🠊 Długi sweter w casualowej stylizacji

🠊 Burgund, róż i szary  


Tegoroczne Kolory Roku przypadły mi do gustu. Nie są to jakieś wymyślne odcienie, więc jest spora szansa na to, żeby znaleźć rzeczy w tych kolorach w sklepach. W swojej szafie mam sporo szarych ubrań, a i żółtych też kilka się znajdzie.

 

***

Co sądzisz o Kolorach Roku 2021?

Masz w swojej szafie coś w tych odcieniach?

11 komentarzy:

  1. Cześć Moniczko :)

    Ale fajne kolorki wybrał Instytut Pantone na ten rok :) Obydwa bardzo lubię :)

    Mam szary płaszcz :) Ale w żółtym kolorze muszę sobie coś kupić :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie cieszy ta szarość. Mam sporo ubrań w tym kolorze, więc w końcu będę w trendach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółtego koloru nie ma w mojej szafie, w szarościach coś się znajdzie. Szary zdecydowanie jest mi bliższy.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam połączenie szarości z zółtym <3

    OdpowiedzUsuń
  5. FAjne te kolory :* w szafie mam parę rzeczy więc z pewnością będę nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tak, ze ten odcień żółtego niesamowicie podoba mi sie na kims , a na samej sobie nie za bardzo. Szary to taka baza, pasuje do wszystkiego :) moim zdaniem kolorem roku powinien zostac bordowy, duzo go widzialam :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam nic w żółtym kolorze, bo raczej mi nie pasuje, ale szary bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory tego roku nawet mi się podobają :D Posiadam kilka rzeczy w swojej szafie w tych barwach :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrali świetne połączenie, kocham szarości :)

    OdpowiedzUsuń