3 stycznia 2021

Podsumowanie miesiąca: grudzień 2020

Pierniczki na talerzu

Hejka!

Zapraszam Cię na podsumowanie ostatniego miesiąca 2020 roku.

 

Śnieg

Początek grudnia przyniósł miłe zaskoczenie w postaci opadów śniegu. Co prawda nie utrzymał się on zbyt długo, ale udało mi się go uwiecznić i nacieszyć nim oczy. Szkoda tylko, że Święta nie były białe. Ale cóż, nie można mieć wszystkiego.


Nowa płyta Shawna Mendesa

4 grudnia premierę miała najnowsza płyta Shawna, zatytułowana Wonder. Nie mogłam przejść obok niej obojętnie. Shawn jak zawsze stanął na wysokości zadania i przygotował świetne piosenki. Mnie najbardziej urzekły: Higher, Teach Me How To Love, 305.


Jemioła

W tym roku po raz pierwszy miałam jemiołę w domu. Niestety zrobiłam z nią tylko jedną sesję zdjęciową. Ale lepszy rydz niż nic.

 

Swiąteczne prezenty

Świąteczny Quiz

W grudniu wzięłam udział w świątecznym quizie, w którym zajęłam 5 miejsce (na ok. 80 osób), co uważam za duży sukces. Nagrodą były słodkości i gadżety. 
 
 
 

Zmiana aranżacji choinki

Co roku moja mała choinka była ubrana w różowo-fioletowo-miętowe bombki, ale w końcu znudziła mi się taka aranżacja i postanowiłam ją zmienić. Oczywiście zabrałam się za to zbyt późno i bombek, które mi się podobały już nie było w sklepie (w ogóle już prawie nie było świątecznych dekoracji). Na szczęście poratował mnie Rossmann (a nie przypuszczałam, że coś tam znajdę). Ostatecznie moja choinka była złota z czerwonymi akcentami. 


Blogmas 2020

Tegoroczny Blogmas nie obfitował w dużą liczbę wpisów, pojawiło się ich tylko 5. Za to świąteczna Strefa Kinomaniaczki jest wypasiona, zawiera aż 12 produkcji. 


Ramka na zdjęcia Biedronka


Blogowy Kalendarz Adwentowy

Już po raz drugi wzięłam udział w Blogowym Kalendarzu Adwentowym, organizowanym przez Klaudię. Lubię tę akcję, gdyż pozwala docenić pracę innych twórców oraz poznać ciekawe blogi. Bardzo dziękuję Klaudii, Iwetcie oraz Olimpii za wyróżnienie. Jeśli chcesz dowiedzieć się, czyje blogi znalazły się w 24 wirtualnych okienkach, zerknij na pasek po prawej stronie (kalendarz zostaje tylko do połowy stycznia).


Szopka Bożonarodzeniowa 2020


Szopka Bożonarodzeniowa

Jarmarków bożonarodzeniowych niestety nie było, na szczęście szopki już tak. Wybrałam się więc, jak co roku, je odwiedzić i zrobić sobie zdjęcie. To już taka moja tradycja. W zeszłych latach szopka bożonarodzeniowa w moim kościele była bardzo podobna i z kolejnymi latami zajmowała coraz mniej miejsca. W tym roku byłam pod ogromnym wrażeniem, gdy ją zobaczyłam. Dużo choinek ozdobionych światełkami, prawdziwe sianko, świąteczny projektor. Całość wygląda magicznie!


Kalmerki, tła fotograficzne

Poświąteczne wyprzedaże

Na poświątecznych wyprzedażach udało mi się upolować kilka fajnych rzeczy. W sklepie Tedi dorwałam dwa, dwustronne tła fotograficzne za 3 zł za sztukę oraz mini klamerki z liczbami (można je wykorzystać do zrobienia własnego kalendarza adwentowego, ale ja planuję użyć ich do kartek urodzinowych). W Biedronce natomiast upolowałam ramko-tablicę z 50% rabatem, więc wyszła za dyszkę.

 

Kalanchoe w szampańskim kieliszku 2021

 

Sylwester

Sylwestra spędziłam w domowym zaciszu. Upiekłam po raz pierwszy chlebek bananowy. Obawiałam się trochę jego smaku, ale jestem pozytywnie zaskoczona. Chlebek smakuje bardziej jak ciasto niż typowy chleb. Przypomina mi Kopiec Kreta, tylko w delikatniejszej wersji. Jest bardzo smaczny, polecam! Moją tradycją jest też przygotowywanie ciasteczek Internetowych Sebastianków. Niestety w tym roku zamiast zwykłej mąki, dodałam dyniowej i nie dość, że wyszły zielone, to w dodatku smakowały zupełnie inaczej. Nie zasmakowały mi, ale moim domownikom już tak, więc chyba nie były najgorsze. 


Chlebek bananowy w blaszce

Podsumowanie roku 2020: życie, blog, IG

Jeśli chodzi o podsumowanie roku 2020, to uważam, że mimo pandemii, która wniosła dużo chaosu, niepewności i strachu, był on dla mnie udany. Skończyłam studia, obroniłam się, znalazłam pracę, która daje mi satysfakcję, wróciłam do czytania książek... 

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak minęły mi poszczególne miesiące, zerknij do poniższych wpisów:

Styczeń

Luty

Marzec

Kwiecień

Maj

Czerwiec

Lipiec

Sierpień

Wrzesień

Październik

Listopad 

 

Na blogu w grudniu przybyła 1 nowa obserwatorka. Bardzo się cieszę, że dołączyłaś!

Na moim Instagramie też napisałam kilka słów o roku 2020. A poniżej możesz zobaczyć moje Best Nine 2020, czyli 9 zdjęć, które uzyskały najwięcej serduszek w minionym roku. 

 



Co mi w duszy grało?

W grudniowym zestawieniu znalazło się kilka świątecznych utworów, ale też sporo piosenek Shawna Mendesa.


Sofia Carson - Hold On To Me



Pentatonix - 12 Days of Christmas


 

Pentatonix - My Favourite Things

 



Little Mix - One I've Been Missing


 

Kelly Clarkson - Underneath the Tree



Anna Naklab feat. Alle Farben & YouNotUs - Supergirl


 

Taylor Swift - Willow


 

Taylor Swift - Evermore


 

TINI, Mau y Ricky - Recuerdo (TINI, TINI, TINI Live)

 


Shawn Mendes - Higher


 

Shawn Mendes - 305


 

Shawn Mendes - Teach Me How To Love


 

Sanah - Invisible Dress (Maro Music x Skytech Remix)


 Życzę Ci wspaniałego stycznia!

⛄❆⛄

25 komentarzy:

  1. Gratuluję obrony! Byleby do przodu. A satysfakcjonująca praca to złoto;)
    Miejmy nadzieję, ze 2021 będzie jeszcze lepszy. Do zobaczenia!

    zapraszam również do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie, kochana! <3 Oj, tak, dobrze budzić się z myślą, że w pracy będzie fajnie. ;)

      Jest na to spora szansa. Wszelkiej pomyślności Ci życzę w 2021! ;*

      Usuń
  2. Great month dear!!!Happy new year!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Podwójnie Ci dziękuję. ;)

      Przyjemnej końcówki tygodnia dla Ciebie! ;)

      Usuń
  4. Gratuluję, Kochana! :) Grudzień był super miesiącem, równie dobrego stycznia Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie! <3

      Cieszę się, że miło wspominasz grudzień. Dzięki. Trzymam kciuki, żeby styczeń przyniósł Ci same miłe chwile. ;*

      Usuń
  5. Widzę, że grudzień minął bardzo dobrze! Mi także - świetny miesiąc, zawsze go lubiłam, a teraz miałam sporo wolnego, więc wgl ekstra! :)
    Tak wgl to dopiero zauważyłam, że pojawiłam się w Twoim kalendarzu! Dzięki za wyróżnienie! :* Bardzo mi miło.
    Czym byłby mój komentarz bez Odniesienia się do piosenek :D Znam Supergirl - słuchałam jak byłam młodsza, więc przypomniałaś mi o czasach nastoletnich :P Sanah też znam - bardzo fajna :) Shawna jeszcze nie za dokładnie, ale w sylwestra właśnie obejrzałam o nim dokument - powinien Cię zainteresować "Shawn Mendes. In wonder" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w porównaniu do kilku poprzednich miesięcy, grudzień był nieco bardziej urozmaicony. ;) Bardzo się cieszę, że grudzień wspominasz mile i mogłaś odpocząć. <3

      Cieszę się, że mogłam Ci sprawić odrobinę radości. ;)

      Ja właśnie ostatnio powróciłam do tej piosenki, bo usłyszałam ją w radio. ;D Sanah natomiast fajnie się rozwija muzycznie. ;) Dzięki za polecenie filmu, muszę go zobaczyć. ;)

      Usuń
  6. Po świętach rzeczywiście można trafić na niezłe wyprzedaże. Nawet te ''pierdoły'' które okazują się być bardzo przydatne. Gratuluję zdobycia tego 5 miejsca :) Ten ''chleb'' przypomina mi trochę wyglądem chałkę :D Ale wygląda smakowicie :) Gratuluję ukończenia studiów, ja zaczynam ten cały proces w październiku. Jak wspominasz studia? :) Nie wiem dlaczego, ale filmiki z YT w tym poście mi się nie odpalają. Ale piosenka z pierwszej pozycji jest mi bardzo dobrze znana :D Życzę Ci aby w nowym roku szło wsyztsko po twojej myśli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, opłaca się wybrać na wyprzedaże, bo można upolować fajne rzeczy. ;)
      Dziękuję Ci bardzo. <3
      He, he, ciekawe skojarzenie. :D
      Zdecydowałaś już, na jaki kierunek studiów chcesz pójść? ;)
      Studia wspominam dobrze. Poznałam fajnych ludzi. Pierwszy rok był chyba najtrudniejszy, bo nie za bardzo wiedziałam o co w tych całych studiach chodzi, musiałam się przystosować do nowego miejsca, zasad, dojazdów i wdrożyć się w naukę. Z każdym kolejnym było już nieco łatwiej, wiedziałam mniej więcej, czego się mogę spodziewać. ;)
      Dzięki za cenną uwagę. Sprawdziłam to i na dwóch komputerach filmiki odtwarzają mi się normalnie, na przeglądarce Firefox. A z jakiego urządzenia korzystasz?

      Dziękuję i Tobie też życzę pomyślności, zdrowia i sukcesów w 2021 roku! ;*

      Usuń
    2. Ja chce wybrac sie na Politechnikę wroclawska, a co do kierunku to rozważam 2 :) szczerze, nie moge sie juz doczekac!
      To byla wina mojego internetu, wszystkie działają :D

      Usuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie w blogowym kalendarzu adwentowym:) Fajny miałaś grudzień.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam sprawić Ci tym wyróżnieniem radość. ;)
      Dziękuję i Tobie również przesyłam noworoczne pozdrowienia z życzeniami wszelkiej pomyślności! ;*

      Usuń
  8. Dzień dobry Moniko :)
    Twój grudzień obfitował w same fajne wydarzenia :) Masz co wspominać :)

    Cudowne pierniczki, chlebka bananowego jeszcze nigdy nie jadłam. Jestem ciekawa jego smaku, bo banany uwielbiam :)

    Jemiołę także miałam w domu na święta, w sumie co roku tata albo mama ją przynosi :) Jak to mama mawia "bez jemioły roczek goły" :D

    Sylwestra także spędziłam w domowym zaciszu.

    Mój 2020 rok też nie był taki zły. Znalazłam pracę, sporo fajnych rzeczy się wydarzyło, zgrzeszyłabym mówiąc że było do bani bo tak na szczęście się nie stało :)


    Życzę Ci cudownego Nowego roku radości, szczęścia, sukcesów w pracy, spełnienia marzeń i więcej czasu na blogowanie bo brakuje tu Ciebie :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Tak, grudzień był ciekawym miesiącem. ;)

      Dziękuję. Pierniczki zniknęły najszybciej. :D A chlebek bananowy polecam. Jest bardzo smaczny. ;)

      Nie znałam tego powiedzonka. Fajne. :D

      To żółwik. :D

      Miło słyszeć, że i u Ciebie 2020 rok nie był wcale taki zły. Super, że dostrzegasz tez dużo pozytywnych wydarzeń. Gratuluję Ci znalezienia pracy! ;)

      Dziękuję! <3 Jejku, jak miło wiedzieć, że komuś mnie brakuje. <3 Tobie też, Kochana, życzę powodzenia w pracy oraz blogowaniu, dużo zdrowia, pogody ducha, szczęśliwości oraz spełnienia marzeń! ;*

      Buziaki! ;*

      Usuń
  9. Poświąteczny wyprzedaże to idealny czas na kupienie niezłych perełek za grosze ;) widać, że grudzień był dla Ciebie dobrym miesiącem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. ;) Mam nadzieję, że i Twój grudzień należał do udanych. ;)

      Usuń
  10. Dopiero teraz zauważyłem, że zostałam wyróżniona w blogowym kalendarzu adwentowym więc bardzo dziękuję, jest mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje wyróżnienie sprawiło Ci radość. ;)

      Usuń
  11. Oh so interesting darling
    My best wishes to you in this enw year
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. I u mnie wreszcie jest śnieg, od razu milej na sercu i myślach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że Twój 2020 był udany, ukończenie studiów i znalezienie pracy to według mnie meeeega duży sukces <3 Życzę jeszcze lepszego 2021 hihi

    OdpowiedzUsuń