17 stycznia 2021

Jak nosić brokatowe buty? I Zimowa stylizacja

Zimowa, różowa kurtka Feewear, jegginsy Biedronka, brokatowe buty Cropp, granatowe rękawiczki, niebieski komin

Hejka!

Zapraszam Cię na pierwszą, zimową stylizację w tym roku.

 

 

Winter Wonderland

Wreszcie nastała prawdziwa zima! Śnieg został z nami na dłużej i okrył wszystko dookoła puchową pierzyną. Błyszczące kryształki na drzewach mienią się w promieniach słońca. Teraz świat wygląda jak zimowa kraina czarów. Korzystając z okazji, wybrałam się na zdjęcia na tle śnieżnego krajobrazu. Jest to pierwsza stylizacja w tym roku i to w takiej pięknej scenerii. Chciałam ulepić serce i wykorzystać je jako rekwizyt do zdjęć, ale śnieg niestety nie chciał się lepić. Nie powstrzymało mnie to jednak przed czerpaniem przyjemności z zimowej sesji.

 

Różowa kurtka Feewear, jeansowe jegginsy Tom&Rose, brokatowe buty na grubszej podeszwie Cropp

 

Różowa, zimowa kurtka

Różowa kurtka z futerkiem przy kapturze to mój niedawny nabytek. W mojej poprzedniej kurtce zepsuł się zamek i musiałam rozejrzeć się za nową. Niełatwo było znaleźć takie okrycie, które spełniałoby moje oczekiwania. Kurtka musiała być dłuższa, żeby nie zmarzły mi nereczki, a także nie mieć w środku futra. No i oczywiście nie być w kolorze czarnym. W końcu znalazłam swój ideał. Oprócz tego, że jest w moim ulubionym kolorze, spodobał mi się w niej nietypowy układ pikowań, który wysmukla sylwetkę. 

 

Różowa kurtka z futerkeim przy kapturze Feewear, jeansowe jegginsy Tom&Rose, brokatowe buty Cropp, serce z dłoni

 

Jegginsy, rękawiczki, komin

Kolejnym elementem zimowej stylizacji są jeansowe jegginsy. Nie mogło zabraknąć też granatowych rękawiczek oraz jasnoniebieskiego komina, a na uszach obowiązkowo -  nauszników.

 

Brokatowe buty - jak nosić?

Wisienką na torcie są srebrne brokatowe buty na grubszej podeszwie, które podkręcą nawet najzwyklejszą stylizację. Świetnie sprawdzą się na większe wyjścia, jak również na co dzień. Jako że są ozdobne, nie potrzebują już wymyślnych dodatków. Ubrania o prostym kroju, bez żadnych wzorów będą stanowiły dla nich dobre tło. Możesz też oczywiście poeksperymentować z ekstrawaganckimi formami, ale to już wyższa szkoła jazdy.


Jak nosić brokatowe buty?

Inną propozycję stylizacji z wykorzystaniem brokatowych butów znajdziesz w poniższym wpisie:

🠊 Czyim patronem jest św. Sylwester? I Stylizacja z brokatowymi butami


***

Co sądzisz o stylizacji?

Spadł u Ciebie śnieg? Jeśli tak, to udało Ci się wybrać na zimowe zdjęcia?

19 komentarzy:

  1. Świetna kurtka i z tymi butami wyszła fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love snow too. Great outfit dear

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry Moniko! :)

    Witam Cię serdecznie w bardzo mroźny i słoneczny poranek :)

    U mnie śnieg pojawił się w nocy z wtorku na środę. Rano w środę jak jechałam do pracy już sypał :) Przybyło go naprawdę bardzo dużo. Zrobiłam sporo zdjęć na śnieżnym tle :) ALe jeszcze planuję pójść albo dziś albo jutro na kolejne :)

    Kocham zimę, śnieg, mróz, te mieniące się w słońcu kryształki lodu :) Świat dookoła wygląda jakby został posypany brokatem :)

    Śliczna kurtka, w jakim sklepie kupiłaś? :) Mega mi się podoba jej kolor oraz fason :) Idealnie na Tobie leży :) Nauszniki muszę sobie kupić, bo mi się mega marzą :)

    Buty świetne, podkręcają stylizację :)

    Życzę pięknego zimowego tygodnia, trzymaj się ciepło

    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor kurteczki i jak najbardziej lubię taką długość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, u mnie jest mnóstwo śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja. Też czasem lubię zaszaleć i różowe rzeczy mnie kuszą, kurteczka bardzo fajna i ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się i buty i kolor kurtki

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jest mnóstwo śniegu ale nie robiłam jeszcze fotek :) Uwielbiam wszystko co brokatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podobają mi się takie buty :( Ale kurtka cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie również jest sporo śniegu :D Świetna stylizacja i super kurtka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Nie ma to jak zdjęcia na tle białego puchu! Zawsze gdy spadnie śnieg chcę go w 100% wykorzystać, wygląda tak pięknie na fotografiach :) Niestety, na chwilę obecną trochę się topi, ale liczę że jeszcze spadnie i że jeszcze ciut poprószy. Wspaniała stylizacja. Ja bardzo lubię brokatowe akcesoria i przyznam, że sama mam kilka w szafie :) Też mam brokatowe buty, ale trampki :D W lecie na pewno je wykorzystam, na razie muszę poczekać :)
    Ślicznie, naprawdę cudowna stylizacja, pięknie wszystko dopasowane! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie butki to nie mój styl ale tobie pasują 😘😘 Buziaczki!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oficerki damskie to buty, które idealnie łączą funkcjonalność z modnym designem. Charakteryzują się wysoką cholewką, która zapewnia ochronę i ciepło w chłodniejsze dni. Są one często wykonane ze skóry lub zamszu, co dodaje im elegancji i wytrzymałości. Oficerki są dostępne w różnych wersjach, od klasycznych, gładkich po modele zdobione klamrami czy ozdobnymi przeszyciami. Są to buty idealne do noszenia z długimi płaszczami lub eleganckimi spódnicami, tworząc stylowe i praktyczne zestawienia.

    OdpowiedzUsuń