4 czerwca 2023

Stylizacja: klasyka z dodatkiem żółtego i słomkowym kapeluszem

Bluzka w paski Sinsay, czarne jeansy C&A, żółta jeansowa kurtka Sinsay, złote baleriny Half Price, słomkowy kapelusz z czarną wstążką Sinsay

Hejka!

Zapraszam Cię na nową stylizację.

 

W podsumowaniu maja wspomniałam, że wróciłam do regularnego czytania książek. Wczoraj udało mi się po raz pierwszy odwiedzić Festiwal Książki w Opolu. Ależ to było przeżycie! Więcej o nim napiszę wkrótce. Pogoda dopisuje, z czego się cieszę. Dzięki temu udało mi się wybrać dzisiaj na zdjęcia w plenerze (bardzo chciałam mieć je na tle tych przepięknych, białych kwiatuszków), których efekty zobaczysz poniżej.

 

Bluzka w paski Sinsay, czarne jeansy C&A, żółta jeansowa kurtka Sinsay, złote baleriny Half Price, słomkowy kapelusz z czarną wstążką Sinsay, bransoletka ze stokrotką Sinsay
 

Bluzka z kołnierzykiem, czarne jeansy

Postawiłam na klasykę, którą podkręciłam kolorem. Bluzkę z krótkim rękawem w czarne paski oraz kołnierzykiem w tym samym kolorze zestawiłam z czarnymi, dopasowanymi jeansami. 

 

Bluzka w paski Sinsay, czarne jeansy C&A, złote baleriny Half Price, bransoletka ze stokrotką Sinsay

Złote baleriny

Na stopy planowałam włożyć czarne baleriny, ale ostatecznie zdecydowałam się na te w kolorze złotym z kokardkami, bo byłoby już za dużo czerni, jak dla mnie. 

 

Bluzka w paski Sinsay, czarne jeansy C&A, żółta jeansowa kurtka Sinsay, złote baleriny Half Price, słomkowy kapelusz z czarną wstążką Sinsay, bransoletka ze stokrotką Sinsay

 

Żółta jeansowa kurtka

Na górę powędrowała jasnożółta, jeansowa kurtka. Uwielbiam ten model i mam go w kilku kolorach. Szkoda, że nie jest już dostępny, bo dokupiłabym jeszcze inne. 

 

Czarna bransoletka ze stokrotką SInsay, żółta jeansowa kurtka Sinsay

 

Bransoletka ze stokrotką, słomkowy kapelusz

Jeśli chodzi o dodatki, wybrałam czarną bransoletkę ze stokrotką oraz słomkowy kapelusz z czarną wstążką, by chronić się przed promieniami słonecznymi. Bardzo fajnie się prezentuje. Robił furorę w zeszłym roku i podobnie jest w tym. 

 

Bluzka w paski Sinsay, czarne jeansy C&A, żółta jeansowa kurtka Sinsay, złote baleriny Half Price, słomkowy kapelusz z czarną wstążką Sinsay, bransoletka ze stokrotką Sinsay

***

Co sądzisz o stylizacji?

Które nakrycie głowy wolisz: czapkę z daszkiem, czy kapelusz? 

2 komentarze:

  1. Mam taki sam kapelusz z Sinsay co Ty i u mnie o wygrywa latem :) Czapka z daszkiem tylko do pracy :) Śliczna stylizacja Monia <3

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń