25 czerwca 2023

Stylizacje dnia: przyszło lato

Hejka!

Zapraszam Cię na letnie inspiracje.

 

Lato, lato, lato czeka,

Razem z latem czeka rzeka, 

Razem z rzeką czeka las,

A tam ciągle nie ma nas.

 

Cieszę się, że mamy już lato. Stylizacje dnia, które zobaczysz w tym wpisie, utrzymałam w letnim, wakacyjnym klimacie. Miłego oglądania!


Cute psycho


Biały T-shirt z napisem not cute just psycho zestawiłam z fioletową, plisowaną spódniczką w kratkę. Jego kolor fajnie zgrywa się z białymi elementami na spódnicy. Duet ten dopełniłam czarnymi balerinami z kokardkami i okrągłym złotym kółeczkiem, słomkowym kapeluszem z czarną wstążką oraz jasnoróżową bransoletką z muszelką kauri. Więcej na ich temat przeczytasz we wpisie Co warto wiedzieć o muszelkach kauri?

 

Girl's world


Wybrałam brzoskwiniowy T-shirt z napisem it's a girls world, granatowe jegginsy, jasnoszare tenisówki oraz jasnoróżową bransoletkę z muszelką. Stylizacja gotowa!


Różowo mi


Słodki i uroczy outfit. Postawiłam na brzoskwiniową bluzkę z krótkim rękawem i napisem peace, love world, love is everything. Dobrałam do niej jasnoróżową spódniczkę w kształcie litery A oraz różowe espadryle z cekinami. Look dopełniłam słomkowym kapeluszem z czarną wstążką oraz jasnoróżową bransoletkę z muszelką.


Zieleń z musztardą


T-shirt z kolorze butelkowej zieleni połączyłam z musztardowymi jegginsami. Wyszedł z tego fajny duet kolorystyczny. Dodałam jeszcze jasne tenisówki w kwiaty, złotą bransoletkę z księżycem oraz torebkę w kształcie kasety.


Urodzinowo


Sukienkę na ramiączkach w odcieniu delikatnej brzoskwini wybrałam w dniu moich urodzin. Dobrałam do niej różowe espadryle z cekinami oraz słomkowy kapelusz z czarną wstążką. Mój outfit dopełniły bransoletki będące prezentami urodzinowymi - utrzymana w wakacyjnym klimacie złota z rozgwiazdą, syrenim ogonem i muszelką oraz ze złotą książką z diamencikowym sercem na granatowym sznureczku.



Wakacyjny vibe


Miętowy T-shirt z sinsayowym sercem zestawiłam z jasnymi, przewiewnymi spodniami w kwiaty i liście palmowe. Dobrałam jeansowe tenisówki oraz różową bransoletkę z muszelką.



Z falbankami


Ponownie fioletowa spódniczka w kratę, ale w nieco innym zestawieniu. Dobrałam do niej różową bluzkę z rękawkami w formie falbanek, różowe espadryle z cekinami oraz złotą bransoletkę z ażurowym sercem i skrzydłem. Całość dopełnia słomkowy kapelusz.


***

Co sądzisz o moich stylizacjach?

4 komentarze:

  1. Te ze spódniczką urocze, zwłaszcza ostatnia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie fajne, ale ta ostatnia najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram wszystkie sety ❤️ Pięknie wyglądasz, mam taki sam kapelusz z Sinsay :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń