28 czerwca 2023

Stylizacja-inspiracja: Daphne Blake

Hejka!

Jak ubrać się w stylu Daphne Blake?

Dziś ostatni post w moim ulubionym miesiącu, więc przygotowałam coś specjalnego - wpis z serii Stylizacja-inspiracja, w którym przyjrzymy się bliżej stylowi Daphne z serii o Scooby Doo.w

Styl Daphne Blake z bajki "Scooby Doo, gdzie jesteś?"

 

Kim jest Daphne Blake?

Daphne Blake obok Freda Jonesa, Kudłatego Rogersa i Velmy Dinkley, jest członkinią paczki Scooby Doo. Pamiętam, że w dzieciństwie co sobotę rano na Polsacie oglądałam bajkę Scooby Doo, gdzie jesteś?, w której grupka znajomych jeździła vanem o nazwie Wehikuł Tajemnic i rozwiązywała różne zagadki z udziałem duchów.


Styl Daphne Blake ze Scooby Doo

Daphne pochodzi z zamożnej rodziny, której korzenie wywodzą się ze Szkocji, natomiast dziewczyna urodziła się i mieszka w Stanach, przy 9000 Easy Street, Coolsville.  To sprytna, wysportowana, zwinna i piękna dziewczyna. Często jednak pada ofiarą porwania, ale ma u boku zaufanych przyjaciół, którzy ją ratują. Jest zakochana ze wzajemnością we Fredzie. Potrafi walczyć, władając gadżetami związanymi z modą, a także surfować. Zna sztuki walki, ma czarny pas w karate.

 

 

Daphne Blake inspired outfit "Scooby Doo, where are you?"


Styl Daphne Blake

Daphne Blake wyróżniają długie, rude włosy, które ozdabia fioletową opaską. Dziewczyna nosi fioletową sukienkę, buty w tym samym kolorze, różowe rajstopy, a na szyi - zieloną apaszkę.

 

Fioletowa trapezowa spódniczka House, fioletowa bluzka z krótkim rękawem Cropp, złote baleriny, fioletowa opaska

 

Stylizacja-inspiracja: Daphne Blake

Fioletowy T-shirt, fioletowa trapezowa spódniczka


Fiolet z akcentem zieleni to zdecydowanie kolory Daphne. Tworząc outfit w stylu członkini paczki Scooby Doo, postawiłam na liliową bluzkę z krótkim rękawem i kieszonką, którą zestawiłam z  lawendową spódniczką zapinaną na guziki. Jeśli chcesz dowiedzieć się, czym różnią się te kolory, zerknij do podlinkowanego wpisu. Znajdziesz tam też wspomniany duet z innymi dodatkami. 

 

Fioletowa bluzka z krótkim rękawem Cropp, fioletowa trapezowa spódniczka House, złote baleriny z kokardkami Jenny Fairy, zielona apaszka, fioletowa bransoletka ze złotą koniczynką

 

Złote baleriny, zielona apaszka

Dobrałam do niego złote baleriny z kokardkami oraz obowiązkowo zieloną apaszkę w kwiaty. Była ona dawno temu dodatkiem do jakiejś gazetki, nie do końca wpisuje się ona w mój gust, ale w końcu nadeszła jej chwila. 

 

Fioletowy T-shirt Cropp, fioletowa trapezowa spódnica House, złote baleriny Jenny Fairy, zielona apaszka, fioletowa bransoletka ze złotą koniczynką

 

Fioletowa opaska, bransoletka z koniczynką

Nie zabrakło fioletowej opaski, którą stworzyłam ze wstążki. Od siebie dodałam jeszcze jasnofioletową bransoletkę ze złotą koniczynką.

 

Ciekawostki dotyczące Daphne Blake

💜 Na drugie imię ma Ann.

💜 Ma niebieskie oczy pociągnięte zawsze konturówką.

💜 Jej ulubione zdanie to O mamciu!

💜  W filmach fabularnych w jej rolę wcielała się Sarah Michelle Gellar.

 

***

Co sądzisz o stylizacji?

Oglądałaś bajki o przygodach Scooby Doo?

4 komentarze:

  1. Świetna spódnica :) Bedzie pasować również do sweterków jesienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie dopasowane ^^ Zawsze lubiłam Daphne, gdy byłam mała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie odzwierciedliłaś styl Daphne ❤️ do dziś lubię bajkę Scooby Doo :)

    Piękna spódniczka ❤️

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń