27 stycznia 2024

Stylizacje dnia: bluzy na co dzień

Hejka!

Czy bluzy pasują tylko do spodni? Przekonajmy się!

 

Mamy już końcówkę stycznia, a na blogu nie pojawiły się jeszcze Stylizacje dnia. Spieszę to nadrobić. Część outfitów pochodzi jeszcze z... listopada. Część mi się gdzieś zawieruszyła, potem był Blogmas i tak wyszło. Szkoda, żeby pozostały gdzieś w odmętach dysku, więc je publikuję. 


 

Univeristy style

 

Wybrałam granatową oversizeową bluzę z napisem Yale oraz logiem tej uczelni. Tym, co ją wyróżnia, jest też biały kołnierzyk. Dobrałam do niej jegginsy oraz metaliczne buty na grubszej podeszwie. Zamiast bransoletki tym razem postawiłam na ledowy zegarek na białym pasku. Ilekroć dopełnię nim stylizację, wzbudza uwagę, a ludzie myślą, że to... smartwatch, he, he.

 

 

 Plisowana krata

 

Outfit z imprezy andrzejkowej. Jasnoszarą bluzę z napisem Denver USA Colorado zestawiłam z plisowaną spódniczką w czerwono-czarno-białą kratkę. Dodałam czarne, grubsze rajstopy oraz czarną sznurkową bransoletkę.

 

 

Sportowy urok

 

Stylizacja jeszcze z cieplejszych dni. Postawiłam na miętową bluzę z napisem California, granatowe jegginsy oraz biało-zielonkawe senackersy (czekam na wiosnę, by móc znów je włożyć). Całość dopełnia podwójna złota bransoletka z diamencikiem oraz jasnoróżowa gumka do włosów. 

 

 

Pepitka, czerń i róż

 

Postanowiłam nieco poeksperymentować i jasnoróżową bluzę z napisem Barbie połączyłam w duet ze spódniczką w pepitkę. Dobrałam grubsze czarne rajstopy oraz czarne tenisówki. Ostatnim elementem stylizacji jest czarna bransoletka ze złotym ptaszkiem.



Paski, chwościki i kokardka

 

Wybrałam białą bluzę w granatowe paski, burgundowe jeansy, buty darko holo z efektem reflective na grubszej podeszwie oraz różowo - granatową chustę z chwościkami. Włosy przyozdobiłam małą różową kokardką.

 

 

 Schoolgirl


 

Kolejna stylizacja z plisowaną spódniczką tylko w fioletowo-czarno-białą kratkę. Połączyłam ją z jasnoszarą bluzą z napisem USA, czarnymi, grubszymi, czarnymi rajstopami, czarnymi tenisówkami oraz minimalistyczną bransoletką.

 

 

Dual look: czerń i róż

 

Ponownie stylizacja z jasnoróżowa bluzą z napisem Barbie. Tym razem jednak skusiłam się na czarne jeansy oraz botki w tym samym kolorze. Outfit dopełniłam jasnoróżową gumką do włosów.

 

***

Która stylizacja jest najbliższa Twojemu stylowi? 

6 komentarzy:

  1. Powiem Ci szczerze że wszystkie bluzy bym przygarnęła, ale ta miętowa i ta, która zestawiłaś ze spódniczka w kratkę to sztos! Zresztą we wszystkim wyglądasz mega. I chyba jeszcze nie chwaliłam ale masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam bluzy, zwłaszcza ostatnio, więc.. chętnie bym wszystkie przygraneła! Najbardziej podoba mi się stylizacja z tą pastelową zieloną - piękny kolor, wszystko idealnie pasuje. Mam też bluzę z napisem california, ale taką bardziej oversize (ostatnio lubię takie większe) i niebieską. Ostatnia też mi się podoba, ogólnie bluzy bardziej ze spodniami mi leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie świetne ale pierwsza podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice looks dear!!! I´m just posting a looks post too.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sportowy urok mega! W oko wpadły mi jeszcze dwie inne stylizacje Pepitka, czerń i róż oraz Dual Look: Czerń i róż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje mi się podobają a najbardziej ta Sportowy Urok:)

    OdpowiedzUsuń