23 lutego 2024

Stylizacje dnia: w dziewczęcym klimacie

Hejka!

Szukasz pomysłu na stylizacje na co dzień? Zerknij i daj się zainspirować!


Chociaż obecnie pogoda nie dopisuje, jest szaro i deszczowo, to ostatnio poczułam nadchodzącą wiosnę. A to wszystko za sprawą pierwszych krokusów i przebiśniegów, na które natrafiłam, i oczywiście nie byłabym sobą, gdybym ich nie uwieczniła. Taka mała rzecz, a sprawiła mi tyle radości. Udało mi się już wypatrzyć jasno- i ciemnożółte oraz jasnofioletowe krokusy. Teraz poluję na białe, biało-fioletowe oraz ciemnofioletowe (znalazłam takie, ale jeszcze się nie rozwinęły). Czekam z niecierpliwością na wiosnę. A tymczasem zapraszam Cię na przegląd Stylizacji dnia.

 

Z falbanką

 

Bluzkę w odcieniu brudnego różu z asymetryczną falbanką połączyłam z granatowymi jeansami. Do tego duetu dodałam metaliczne buty na grubszej podeszwie i stylizacja gotowa.

 

 

Paski i beż

 

Postawiłam na białą bluzkę w granatowe paski z napisem cool vibes. Dobrałam do niej beżowe jeansy oraz jasnoróżowe trapery. Całość dopełniłam czarnym paskiem ze złotą klamrą w kształcie kółek, niebieską spinką - kokardą oraz różową i złotą bransoletką z serduszkiem. Ten duet ostatnio u mnie króluje - noszę je non stop.

 

 

Serduszko puka w rytmie cza - cza

 

Przedwalentynkowa stylizacja. Wybrałam różową koszulę w czarne serca. Tym, co ją wyróżnia, jest czarna wstążka, którą zawiązałam na kokardę. Zestawiłam ją z fioletową, plisowaną spódniczką, szarymi grubszymi rajstopami (to prawdziwy hit, bo udało mi się je upolować na wyprzedaży w Kauflandzie za... 2 zł!) oraz czarnymi tenisówkami. Stylizację dopełniłam fioletową bransoletką ze złotą koniczynką z wygrawerowaną na niej nazwą mojego bloga oraz fioletową spinką kwiatkiem.

 

 

Marvel

 

Granatowa bluza z logiem Marvela, granatowe jeansy, metaliczne buty na grubszej podeszwie oraz granatowa bransoletka ze złotym sercem z wygrawerowanym na nim moim imieniem i stylizacja gotowa!



Czuć wiosnę


 

Tę stylizację stworzyłam, gdy poczułam wiosnę. Wybrałam koszulę w biało-niebieskie paski z motywem kwiatowym, którą związałam w talii, dodałam do niej granatowe jeansy oraz buty dark holo na grubszej podeszwie. Ostatnim elementem outfitu jest fioletowa bransoletka (tak naprawdę gumka do włosów) z napisem Stay positive.

 

 

Love is in the air

 

Walentynkowa stylizacja. Postawiłam na różową, tiulową spódniczkę, do której dobrałam różową koszulę w czarne kropeczki, a w talii dodałam czarny pasek z klamrą w kształcie złotego serca. Słodycz stylizacji zrównoważyłam czarnymi, grubszymi rajstopami oraz czarnymi balerinami z kokardkami i złotym kółeczkiem. Włosy przyozdobiłam różową kokardą. Nie zabrakło też granatowej bransoletki z sercem, na którym wygrawerowane jest moje imię.



Bright time


Wybrałam jasnozielonkawą bluzę z napisem California, beżowe spodnie oraz jasnoróżowe trapery. Stylizację dopełniłam moją ulubioną torebką w kształcie aparatu oraz trzema bransoletkami: różową, złotą z serduszkiem oraz miętową z serduszkiem. Bardzo podoba mi się to trio.


***

Która stylizacja jest, Twoim zdaniem, najlepsza?

11 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja i ta z koszulą w kwiaty są piękne! Idealnie w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, Aniu, że aż dwie stylizacje wpasowały się w Twój gust. Tą koszulą w kwiaty chciałam przywołać wiosnę. :D

      Usuń
  2. Wszystkie stylizacje są mega fajne i takie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie szczególnie podobają się te stylizacje ze spodniami. Co prawda już bym się tak nie ubrała bo za stara jestem, ale Ty wyglądasz prześlicznie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze spódnicami miało być 😉

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa. :* Oj, tam zaraz za stara. :D

      Usuń
  4. Serduszko puka w rytmie Cza -Cza :) Bardzo podoba mi się ta stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń