26 lutego 2024

Transformacja stylizacji z bluzą ze sportowej w dziewczęcą

Hejka!

Pokażę Ci, jak sportową stylizację zmienić w bardziej dziewczęcą.

 

 


Niedawno w Stylizacjach dnia pokazywałam outfit z granatowa bluzą Yale. Dobrałam wtedy do niej jegginsy, ledowy zegarek oraz metaliczne buty na grubszej podeszwie. 

 


 

Dziś chciałabym Ci pokazać, jak łatwo przetransformować tę stylizację w bardziej dziewczęcą wersję. Taka szybka zmiana dobrze mi się sprawdziła, gdy nie miałam za bardzo czasu, żeby szukać i prasować sukienkę, a chciałam wyglądać bardziej dziewczęco. Zmieniłam więc kilka elementów.

 

 

 

Bluza Yale, ledowy zegarek, spódniczka w pepitkę

Elementem wspólnym obu stylizacji jest granatowa oversizeowa bluza z napisem Yale i logiem tej uczelni, a także białym kołnierzykiem oraz ledowy zegarek. Spodnie zamieniłam na spódniczkę w pepitkę. Bardzo ją lubię, bo jest elegancka i nie gniecie się, więc mogę sięgnąć po nią w każdej chwili.

 



Czarne rajstopy, szara gumka do włosów

Dodałam czarne grubsze rajstopy oraz czarne tenisówki. Jako bransoletkę dobrałam ciemnoszarą gumkę do włosów poprzetykaną srebrną nitką. Zastanawiałam się nad jej wyborem, czy to nie za dużo, czy pasuje, ale ostatecznie stwierdziłam, że raz się żyje i ją zostawię, bo mi się podoba.


 

***

Która wersja podoba Ci się bardziej?  

Co sądzisz o takiej szybkiej transformacji stylizacji?

12 komentarzy:

  1. Mi osobiście bardziej podoba się wersja ,,na sportowo", choć dziewczęca wersja też bardzo ładna. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że podzieliłaś się swoją opinią. Faktycznie, wersja na sportowo ma coś w sobie. Też przesyłam serdeczne pozdrowienia! ;*

      Usuń
  2. Piękna stylizacja taka dziewczęca <3 Na sportowo też niczego sobie. Brawo za dobór kolorów i połączenie wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Doroto! Od czasu do czasu lubię nieco zaszaleć. :D

      Usuń
  3. I kolejny super zestaw, ta bluza bardzo mi się podoba 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluza, pasuje i do spodni i do spódniczki :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń