12 marca 2024

Oscary 2024: kreacje z czerwonego dywanu

Hejka!

Jak w tym roku gwiazdy zaprezentowały się na czerwonym dywanie?

 

W nocy z 10 na 11 marca odbyła się 96. ceremonia wręczenia Oscarów. Tym razem tradycji stało się za dość i miejsce zeszłorocznego szampańskiego dywanu zastąpił ten w kolorze czerwonym. Na moim InstaStory przeprowadziłam ankietę, w której mogliście oceniać, czy dana kreacja jest HOT (podoba się), czy NOT (nie podoba się). Czas poznać wyniki.

 

Przeglądając tegoroczne stylizacje, które gwiazdy wybrały na czerwony dywan doszłam do wniosku, że niestety szału nie było, było raczej poprawnie. Pojawiło się dużo kreacji w kolorze czarnym. 

 

Anya Taylor - Joy

 

Gwiazda serialu Gambit królowej podczas gali rozdania Oscarów zaprezentowała się w srebrnej kreacji od Diora. Gorsetowa góra w połączeniu  z dołem wyglądający niczym rybie łuski sprawiła, że kreacja Anyi przywodzi na myśl syrenę. Aktorka dopełniła strój srebrną biżuterią. Całość mi się spodobała, podobnie jak 53% głosujących.

 

Eva Longoria

 

Amerykańska aktorka i modelka wybrała czarną, dopasowaną kreację Tamary Ralph z odkrytymi ramionami  i ciekawymi rękawami, w której wygląda elegancko i z klasą. Look dopełniła srebrną biżuterią. Aż 94% osób też spodobała się ta stylizacja.

 

 

Amber Midthunder

 

Amber postawiła na ni to różową, ni to beżową sukienkę w stylu księżniczki od domu mody Marchesa. Co do tej kreacji mam mieszane odczucia. Z jednej strony mi się podoba, ale z drugiej mam wrażenie, że nieco przytłacza (szczególnie jej dół) aktorkę. 62% osób było na nie.

 

 

Jacqueline Stewart

 

Przewodnicząca Akademii wybrała czarną suknię z niewielką baskinką. Do tego fascynator i srebrna biżuteria. Prezentuje się bardzo dobrze, podobnie stwierdziło 63% głosujących.

 

 

Ariana Grande

 

Zacznę od tego, że nie poznałam Ariany. Jej suknia w odcieniu różowej gumy balonowej jest projektu Giambattisty Vallego. Dopełniła ją butami w tym samym odcieniu oraz srebrną biżuterią. Co tu dużo mówić ta kreacja nie przypadła mi do gustu, podobnie jak 81% głosujących w ankiecie. Widziałam nawet mema, w którym suknia ta była przyrównana do kołdry. Hmm.. coś w tym jest. 

 

Becky G

 

Beżowa gorsetowa góra bez ramiączek ozdobiona kryształkami połączona z czarną aksamitną spódnicą z trenem to projekt Versace. Amerykańska piosenkarka tworząca muzykę pop - rap i latynoską dopełniła swój look długimi, czarnymi rękawiczkami, szpilkami w tym samym kolorze oraz diamentowymi kolczykami. Całość prezentuje się bardzo dobrze. Nie byłam do początkowo przekonana, czy ta kreacja jest odpowiednia na Oscary i czy mi się podoba, ale ostatecznie jestem na tak, jak 65% osób.

 

 

Brittany Snow

 

W końcu jakiś żywy akcent kolorystyczny! Sukienka bez ramiączek w odcieniu intensywnej żółci to projekt Eliego Mizrahiego dla marki Monot. Brittany dobrała do niej złoty naszyjnik i pierścionek z kryształami. Jej outfit prezentuje się optymistycznie i wiosennie. Podoba się mi oraz 71% osób.

 

Emily Blunt

 

O ile szampański kolor jest bardzo ładny, o tyle odstające u góry ramiączka (tzw. floating shoulders) wyglądają dziwnie, jakby suknia była za duża. Emily postawiła na kreację wysadzaną koralikami od Schiaperelli. Dodała do niej srebrną biżuterię. Niestety tym razem jestem na nie, a wraz ze mną 59% głosujących.

 

 

Jennifer Lawrence

 

Gwiazda Igrzysk śmierci wybrała czarną suknię w białe kropki w stylu lat 50. XXw. od Diora. Moim zdaniem wyglądała świetnie, chociaż jak dla mnie ma trochę piknikowy vibe, nie do końca odpowiedni na tak ważną galę. Natomiast gdyby nie miała kropek, prezentowałaby się bardziej elegancko. Jennifer dopełniła strój srebrną biżuterią. 53% osób zaznaczyło opcję hot.

 

 

Emma Stone

 

Emma tym razem się nie popisała. Wybrała miętowo-zieloną suknię Louisa Vuittona ze sporych rozmiarów baskinką, która, moim zdaniem, przytłacza aktorkę przez co całość nie prezentuje się dobrze. Podobnego zdania było 60% osób. Stylizację dopełniła naszyjnikiem i kolczykami. 



Erika Alexander



Co tu się zadziało?! Biała suknia bez ramiączek w połączeniu z czarną spódnicą obszytą pastelowym tiulem. Czy aby nie za dużo tego wszystkiego? Projektant Christian Siriano podobno stworzył to cudo w 4 dni. Erika dopełniła całość dłuższymi, czarnymi rękawiczkami, czarną kopertówką oraz naszyjnikiem z kwiatami. Jestem zdecydowanie na nie, tak samo jak wszyscy głosujący (100%). Cóż za jednomyślność!



Justine Triet



Justine zamiast na klasyczną suknię postawiła na czarny garnitur wysadzany kryształkami od Louisa Vuittona. Dobrała do niego czarny satynowy top oraz szpilki w tym samym kolorze. Brawa za wyłamanie się ze schematu, reżyserka dobrze się zaprezentowała, tak stwierdziło 63% osób, też się do tego grona przyłączam. Natomiast ja bym jednak postawiła na suknię.


Liza Koshy

 

W przypadku tej aktorki ponownie byliśmy jednomyślni w 100%. Bardzo dobrze wyglądała w czerwonej sukni z rękawami w kształcie róż od domu mody Marchesa. Elegancko i stylowo. To kwintesencja Oscarów.

 

 

Lynette Howell

 

Suknia bez ramiączek w białe, czarne oraz złote kwiaty to dzieło domu mody Carolina Herrera. Producentka dopełniła ją czarna kopertówką oraz sandałami na platformie, a także złotą biżuterię. Co do tej kreacji mam mieszane uczucia. Na pewno się wyróżnia, ale nie wiem, czy to odpowiedni wybór na Osacry, ale ostatecznie jestem bardziej na tak, podobnie jak 56% osób.


Leslie Bibb



Ponownie czarna kreacja w białe kropki, tylko nieco inny model - z głębokim wycięciem. Do tego bransoletka, pierścionek oraz czerwona torebka. Podoba mi się ten look, a byłby jeszcze bardziej elegancki, gdyby suknia była bez żadnych wzorków. 63% zagłosowało, że stylizacja jest hot.


Sarah MacFarlane



Sarah zaprezentowała się z złotej sukience ozdobionej cekinami. Kreacja posiada jakby pelerynę. Jest bardzo ciekawa. Mam wrażenie, że gdzieś ją już widziałam. jestem na tak, podobnie jak 63% głosujących osób.


Taylor Zakhar


 

Jedyny rodzynek w tym zestawieniu. Klasyczne czarne garnitury prezentują się najlepiej, ale Taylor udowodnił, ze i model od Prady w odcieniu niebieskiego może prezentować się bardzo elegancko. Dwukolorowe klapy dobrze zgrały się z czarną koszulą i butami. Brawo za odwagę! 87% uznało, że ten look jest hot.


Carey Mulligan

Klasyczna czarno-biała elegancja w hollywoodzkim stylu. Carey wybrała suknię syrenkę będącą odtworzeniem  projektu Balenciagi z 1951 roku. Do tego długie, czarne rękawiczki i kolczyki. Outfit prezentuje się bardzo dobrze, jedynie ten dół nie do końca mi leży. 56% głosów na hot



Zendaya


Zendaya ma dobre wyczucie stylu. Na galę rozdania oscarów wybrała satynową suknię w odcieniu antycznego różu od Giorgio Armani Prive. Kreacja jest we wzór palm. Aktorka dopełniła look kolczykami i bransoletką. Uważam, że prezentuje się bardzo dobrze, pasuje jej ta kreacja, natomiast mi się ona nie do końca podoba. 81% głosów na tak.


Maitreyi Ramakrishnan


Z tym lookiem mam problem. Raz jestem na tak, a innym razem totalnie na nie. Dziewczyna wybrała czarną suknię z białym elementem u góry, kokardą i sporym rozcięciem. Dobrała czarne sandałki na platformie oraz diamentową biżuterię. Stylizację dopełnia luźny kok, który nadaje outfitowi vibe'u, jakby aktorka dopiero co wstała z łóżka, a nie wybrała się na galę. 56% osobom podobała się ta kreacja.



Gabrielle Union - Wade



Stylizacja Gabrielle przywodzi mi na myśl... lampę z kloszem. Niby się ładnie błyszczy, ale ciężko wyrzucić z głowy to skojarzenie. Jej kreacja to  minisukienka bez ramiączek i pasująca kolumnowa spódnica od Caroliny Herrery. Do tego duetu dołączył naszyjnik od Tiffany'ego. 94% głosujących było na nie.

 

***

Oglądałaś transmisję z Oscarów?

Co sądzisz o tegorocznych oscarowych kreacjach?

4 komentarze:

  1. Transmisji nie oglądałam , bo jak dla mnie za późno 😉 ale zdjęcia w sieci widziałam. Większość kreacji mi się podoba, ale nie wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie skusiłam się, by oglądać transmisję. To prawda, za późno jest, a rano tzreba wstać do pracy. :D

      Usuń
  2. Nice dresses, I think my favorito is Balenciaga from Carey Mulligan

    OdpowiedzUsuń