18 marca 2024

Stylizacje dnia: w oczekiwaniu na wiosnę


Hejka!

Szukasz pomysłu na codzienne stylizacje? Zerknij i daj się zainspirować!

 

 

Już w czwartek, 21 marca, rozpocznie się kalendarzowa wiosna. Czyż to nie wspaniałe? Czekam z utęsknieniem na ciepłe i słoneczne dni. Ostatnio było tak pięknie, a tu znów ochłodzenie. Ale cóż się dziwić, jak mówi stare przysłowie: w marcu, jak w garncu. Dziś zapraszam Cię na przegląd Stylizacji dnia z ostatniego czasu.


Yale w granacie

 

Wybrałam granatową, oversize'ową bluzę z białym kołnierzykiem, napisem Yale oraz logiem tego uniwersytetu. Dobrałam do niej jegginsy również w odcieniu granatu. Do tego jasnoróżowe trapery. Całość wieńczą dwie bransoletki złota z serduszkiem oraz z różowych koralików.



Simple Moments


Postawiłam na jasnoszarą bluzkę z dziewczyną z aparatem i napisem Simple Moments. Dobrałam do niej czarne jeansy oraz pasek w tym samym kolorze ze złotą klamrą w kształcie złotych kółek. Na stopy powędrowały buty dark holo na grubszej podeszwie. Dopełnienie stylizacji stanowią trzy bransoletki: złota z serduszkiem, miętowa z serduszkiem oraz jasnoróżowa. Włosy przyozdobiłam bordową spinką - kokardą.



Odświętnie



Stylizacja z Dnia Kobiet. Białą koszulę z czarną wstążką, którą zawiązałam na kokardkę, zestawiłam z czerwoną spódniczką w kratkę. Do tego duetu dobrałam czarne, grubsze rajstopy, czarne baleriny z kokardkami i złotym kółeczkiem, złotą bransoletkę z serduszkiem oraz jasnoróżową bransoletkę. We włosy wpięłam bordową spinkę kokardę.



Z koronką


Biała, koronkowa bluzka z baskinką, czarne jeansy, metaliczne buty na grubszej podeszwie oraz mój ulubiony duet bransoletek: złota z serduszkiem oraz jasnoróżowa. Noszę je codziennie.



W kratę


Wybrałam koszulę w czerwono-czarną kratkę, w której podwinęłam rękawy. Dobrałam do niej czarne jeansy, pasek z tym samym kolorze ze złotą klamrą w kształcie kółek. Postawiłam na jasnoróżowe trapery oraz na jasnoróżową i złotą bransoletkę z serduszkiem.



W plenerze



Jasnoróżowa bluza z napisem Denver USA Colorado, czarne jeansy, metaliczne buty na grubszej podeszwie oraz trio bransoletek: złota z serduszkiem, miętowa z serduszkiem oraz jasnoróżowa. Pierwsza w tym roku Stylizacja dnia uwieczniona na dworze gotowa!

 

 

Wiosenna elegancja

 

Kolejna stylizacja w plenerze, z czego bardzo się cieszę. Wybrałam koszulę w biało-niebieskie paski z falbankami i wyhaftowanymi kwiatuszkami. Tym, co ją wyróżnia, jest też stójka. Koszulę połączyłam z czarnymi jeansami oraz metalicznymi butami na grubszej podeszwie. Wisienką na stylizacyjnym torcie jest duet bransoletek, który uwielbiam: złota z serduszkiem oraz jasnoróżowa.


***

Też nie możesz doczekać się wiosny?

Która stylizacja jest, Twoim zdaniem, najlepsza?

10 komentarzy:

  1. Wiosenna stylizacja śliczna! Najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście nie nie mogę się doczekać wiosny 😉 a co do stylizacji to wszystkie mi się podobają, chociaż najbardziej ta z koronkową bluzką, wspaniała jest ta bluzka 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Yale w granacie, W plenerze oraz Wiosenna elegancja wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię tę bluzę. Cieszę się, że aż tyle moich stylizacji Ci się spodobało. <3

      Usuń
  4. Najbardziej spodobała mi się ta odświętnie z tą spódniczką w kratkę i białą koszulą z czarną wstążką <3 Pozostałe też bardzo ładne <3

    OdpowiedzUsuń