3 marca 2024

Podsumowanie miesiąca: luty 2024

Pierwsze zwiastuny wiosny: przebiśniegi

Hejka!

Zapraszam Cię na podsumowanie zeszłego miesiąca.

 

Luty, mimo iż miał o jeden dzień więcej niż zwykle, przeminął z prędkością światła. Ciekawe, czy z marcem będzie podobnie... Tymczasem wróćmy na chwilę do poprzedniego miesiąca.

 

Tłusty czwartek : pączek prawdę Ci powie

Podobnie jak w zeszłym roku licznik pączków wyniósł okrągłe 0, natomiast tłusty czwartek uczciłam, robiąc zdjęcie. Moim modelem był oczywiście pączek, który tym razem wcielił się w rolę... kryształowej kuli.

 

Jasnofioletowe krokusy - pierwsze oznaki wiosny

 

Pierwsze zwiastuny wiosny

Co roku czekam z niecierpliwością na pierwsze oznaki wiosny, wypatruję krokusów i przebiśniegów.  Udało mi się uwiecznić wspomniane kwiaty we wszystkich kolorach, z czego bardzo się cieszę. Wiosno, przybywaj, czym prędzej - przynieś ciepełko i słońce!


Extinguish the heat. Runda finałowa Katarzyna Barlińska Pizgacz P.S.Herytiera


Extinguish the heat. Runda finałowa 

Miłym akcentem na koniec lutego była premiera ostatniej części trylogii Hell Kasi Barlińskiej. Z jednej strony trochę szkoda, że historia Vic i Nate'a dobiega końca, ale z drugiej w końcu poznam dalszy bieg wydarzeń. No i ma być jeszcze wydany Pamiętnik Nate'a, więc mam na co czekać.



Co mi w duszy grało?

Moja playlista w lutym została zdominowana przez utwory hiszpańskojęzyczne. Znalazł się jednak i polski akcent oraz dwie piosenki po angielsku.


Gelo Arango (La Reina Del Flow) - Depredador

 

W lutym zasłuchiwałam się w soundtracku do kolumbijskiej telenoweli muzycznej La Reina Del Flow (Królowa Flow). Samej produkcji nie oglądałam, ale piosenki mnie urzekły. Szczególnie Depredador.



Gelo Arango (La Reina Del Flow) - Fenix 


Kolejna nuta z serialu La Reina Del Flow (trochę mnie kusi, żeby go obejrzeć, ale ma aż 171 odcinków, co jak na razie skutecznie mnie powstrzymuje), która od razu wpadła mi w ucho. Ma fajny vibe. 



Enrique Iglesias, Youtel - Fria


Bardzo podoba mi się klimat tej piosenki, taki wakacyjny, w sam raz do tańca.

 

 

KAROL G, Tiesto - CONTIGO

 

Jeśli masz wrażenie, że gdzieś to już słyszałaś, tylko po angielsku, to dobrze myślisz. Karol G i Tiesto wykorzystali melodię z piosenki Bleeding Love Leony Lewis i ją nieco zmodyfikowali. Wyszło super, znany beat i hiszpański - duet idealny!


 

SERA x YouNotUs - I Can't Be The Only One



Kolejna nuta, której melodia brzmi znajomo. Tym razem mamy tu zmodyfikowaną melodię z przeboju Call On Me (tak, to ten słynny konik polny, he, he) Erica Prydza. Fajnie wyszło!




Karol Sevilla, Pipe Bueno (Siempre Fui Yo 2) - No Pretendo Negar


W ostatniej Strefie Kinomaniaczki pojawiła się recenzja drugiego sezonu serialu Simepre Fui Yo. Wspomniałam, tam, że ma on genialny soudtrack, w którym się zasłuchiwałam No Pretendo Negar to przepiękna piosenka. Ma super vibe.



 

Karol Sevilla (Siempre Fui Yo 2) - Magia


 
Super nuta, taka radosna, wakacyjna.




Karol Sevilla, Juliana Velasquez (Siempre fui yo 2) - Ausencia


Kolejna piosenka ze wspomnianego wcześniej serialu. Cudna!

 

 

 

Pipe Bueno (Siempre Fui Yo 2) - Una Vida Contigo


 
Wspaniała nuta! Wszystkie piosenki z tego serialu mają niesamowity klimat.

 

 

Sylwia Grzeszczak - Motyle

 

Niezwykle piękna i smutna piosenka. Słowa do niej napisał Liber. Przykro, że Sylwia i on się rozstali, ale uczynili to z klasą.

 

 

 

Purple Disco Machine, ASDIS - Beat Of Your Heart 


Przyjemny kawałek.


Zumba

 

Na zumbie jak zawsze była moc pozytywnej energii i super piosenek.


Podsumowanie miesiąca: luty 2024 na blogu Window of Fashion by Moni


Blog

Z wpisów z zeszłego miesiąca najbardziej jestem dumna z walentynkowej stylizacji oraz ze Strefy Kinomaniaczki. Posty pojawiały się regularnie. Najchętniej komentowane okazały się: Transformacja stylizacji z bluzą ze sportowej w dziewczęcą, Stylizacje dnia: w dziewczęcym klimacie oraz Walentynkowa stylizacja - romantyczny look. Cieszę się też, że do grona obserwatorów dołączyła nowa osoba.

 

*

Życzę Ci pięknego marca!

🪻🌞🌷

 

***

Jak Ci minął luty?

2 komentarze:

  1. Już myślałam, że nie będę miała czego komentować :D Ale znam 'motyle' też polubiłam, chociaż generalnie nie słucham za bardzo Sylwii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że jednak coś się znalazło. :D Sylwii na co dzień też jakoś bardzo nie słucham, natomiast lubię jej starsze kawałki, jak "Księżniczka", "Tamta dziewczyna", "Małe rzeczy", czy "Co z nami będzie". "Motyle" nie zrobiły na mnie wrażenia po pierwszym przesłuchaniu, ale później skradły moje serce. :D

      Usuń