27 marca 2024

Jak się ubrać na Wielkanoc? Stylizacja z tiulową spódniczką

Hejka!

Zastanawiasz się, co ubrać na Wielkanoc? Zerknij i daj się zainspirować!

 

 

Wielkanoc zbliża się dużymi krokami. Ostatnio podzieliłam się szybkim sposobem, jak z serwetki zrobić zajączka, a dziś przychodzę z pomysłem na stylizację na wielkanocne śniadanie

 

Pomysły na outfity na Wielkanoc z poprzednich lat znajdziesz poniżej:

🐰 Co ubrać na wielkanocne śniadanie?

🐰 Co ubrać na Wielkanoc? I Stylizacja na wielkanocne śniadanie

🐰 Stylizacja-inspiracja: Daisy I Outfit na Wielkanoc

🐰 W co się ubrać na Wielkanoc? I  Koszula w paski i jasnoróżowe jeansy

🐰 Pastele na Wielkanoc

 


Wiosna, Wielkanoc kojarzą mi się z jasnymi, radosnymi kolorami. Takie też podobają mi się najbardziej, dlatego też użyłam tych barw w swojej stylizacji. 

 

 

Tiulowa spódniczka

Pierwsze skrzypce w mojej wielkanocnej stylizacji gra brzoskwiniowa, tiulowa spódniczka. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Na uwagę zasługuje gumka poprzetykana srebrną nitką. Bardzo ładnie się to prezentuje. 

 


Szary top, jeansowa kurtka

Do spódniczki dobrałam zwykły, jasnoszary top. Na górę włożyłam kurtkę w odcieniu jasnego jeansu. Brakowało mi takiej klasycznej, gdyż w mojej kolekcji miałam tylko kolorowe kurtki i jedną z minkami. Duet tiulowa spódniczka i jeansowa kurtka bardzo mi się podoba, te ubrania pasują do siebie wręcz idealnie, mają taki wiosenny charakter. 

 

 

Szare sandałki na słupku, trójkolorowa torebka

Kolejnym elementem stylizacji są jasnoszare sandałki na słupku. Zamiast nich widziałabym tu też złote baleriny. Przechodząc do dodatków, dobrałam torebkę w trzech kolorach: białym, szarym i różowym. Barwy te fajnie się tu wpisują. 

 


Duet bransoletek: różowa i złota z sercem, różowa kokarda

Nie mogło zabraknąć mojego ulubionego, w ostatnim czasie, duetu bransoletek: jasnoróżowej oraz złotej z motywem serca. Zwieńczeniem outfitu jest różowa kokarda, którą przyozdobiłam włosy. 

 


 

Inne propozycje stylizacji z tiulowymi spódniczkami znajdziesz w poniższych wpisach:

👗 Walentynkowa stylizacja - romantyczny look

👗 Stylizacja na wigilię

👗 Jak nosić tiulową spódniczkę na co dzień?

👗 Tiulowa spódniczka, T-shirt z nadrukiem, japonki

👗 Stylizacja z nutką romantyzmu: bluzka z falbankami, tiulowa spódniczka

👗 Jak łączyć sportowe i eleganckie ubrania? I Bluza i tiulowa spódniczka

👗 Graficzny T-shirt z palmami, tiulowa spódniczka

👗 Jak nosić koszulę bez rękawów? I Koszula w kropki, tiulowa spódniczka

👗  Włochaty sweter i tiulowa spódniczka

 

***

Co wolisz: jasne, czy ciemne kolory?

Wiesz już, jaką stylizację włożysz podczas świętowania Wielkanocy?

8 komentarzy:

  1. Ładna stylizacja, ale dla mnie bardzo letnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :D Masz rację, stylizacja jest w sam raz na lato, ale myślę, że i na ciepłą wiosnę. Zależy, gdzie spędzasz święta, jeśli w domu, to jak znalazł, bo jest ciepło, a jeśli idziesz w gości, to zawsze można ubrać rajstopy, a sandałki zamienić na baleriny i gotowe. :D A w razie chłodu, na górę zarzucić jeszcze płaszcz. ;)

      Usuń
  2. Spódniczka bardzo ładna. Ja planuję białe spodnie założyć,ale jeszcze nie wiem co na górę 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Uwielbiam takie urocze elementy garderoby. Ooo, białe spodnie, fajnie. Może bluzkę w marynarskie paski? Albo koszulę w jakimś ciekawym kolorze? :D

      Usuń
  3. Nice outfit, the colors go well together. :)

    OdpowiedzUsuń