20 kwietnia 2024

Wiosenna sukienka w kwiaty

Hejka!

Zapraszam Cię na wiosenną stylizację.

 

 

Po wycieczce do Kopic wracamy do modowych klimatów. Przyszła pora na wiosenną stylizację z sukienką. Jest to właściwie wspomnienie minionych ciepłych dni.

 


 

Zielona sukienka w kwiaty, czarny pasek z klamrą, czarne baleriny

Wybrałam zielonkawą sukienkę w różowe i białe kwiaty. Jest bardzo wygodna i zwiewna. Aby nieco ją podkręcić, podwinęłam rękawy i dodałam czarny pasek z klamrą w kształcie złotych kółek. Postawiłam na czarne baleriny z kokardkami i złotymi kółeczkami. Fajnie nawiązuje to do paska. 

 

 

Brzoskwiniowa torebka

Całość stylizacji dopełniłam brzoskwiniową torebką na złotym łańcuszku. Dawno jej nie nosiłam, a jest bardzo fajna. Pasowałaby tu też czarna torebka w kształcie serca, ale wolałam postawić na jasny akcent. 

 


Różowa bransoletka, złota bransoletka z sercem, spinki kwiatki

Nie mogło zabraknąć mojego ulubionego duetu bransoletek - jasnoróżowej oraz złotej z serduszkiem. Prawie zapomniałabym o ciekawym elemencie, jakim są maleńkie, różowe i fioletowe, spinki do włosów w kształcie kwiatków.



 

Inne propozycje stylizacji z tą sukienką znajdziesz w poniższych wpisach:

👗 Stylizacja-inspiracja: współczesna Ania z Zielonego Wzgórza

👗 Jak nosić sukienkę w kwiaty? I Stylizacja

👗 Jak nosić sportową bluzę? I Bluza i sukienka w kwiaty

 

***

Co wolisz: sukienki we wzory, czy bez?

4 komentarze:

  1. Jeszcze ze 2 lata temu powiedziałabym że gładkie sukienki. Ale ostatnio mam takie ze wzorkami,a nawet kwiatuszkami. Twój zestaw bardzo mi się podoba! Torebka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja. Sukienka taka zwiewna i dziewczęca cudnie <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń