26 kwietnia 2024

5 pomysłów na fryzury z mniejszymi klamrami do włosów - spinki kwiaty

Hejka!

Jak wykorzystać mniejsze klamry i spinki do włosów w kształcie kwiatów? Zerknij i daj się zainspirować!

 

W zeszłym roku stworzyłam wpis, w którym pokazałam, jak wykorzystać duże klamry do włosów w kształcie kwiatów. Niedawno zaopatrzyłam się w ich mniejsze odpowiedniki i od razu pomyślałam, że warto byłoby przygotować post z pomysłami na fryzury również z nimi. Uważam, że takie spinki to świetny dodatek, który urozmaici fryzurę, nada jej radosnego, wiosennego klimatu. Są one po prostu urocze, a ja uwielbiam takie słodkie dodatki. Dziś ponownie przygotowałam 5 propozycji fryzur (jedna w dwóch wariantach, więc można powiedzieć, że 6). Mam jeszcze kilka pomysłów w zanadrzu, więc możliwe, że stworzę drugą część. Ale to się dopiero okaże. Przejdźmy do pierwszej fryzury.


Wodospad z małymi spineczkami kwiatkami


Tę fryzurę wykonuje się podobnie, jak warkocz dobierany, z tą różnicą, że jest poziomy i po dobraniu kolejnego pasma włosów, dolne należy puścić wolno. Ponów te kroki, aż dojdziesz do końca i wówczas zabezpiecz warkocz malutką gumką. Ozdób go maleńkimi spinkami w kształcie kwiatków i gotowe!



Dobierany warkocz z kwiatuszkami

Klasyk w odświeżonym wydaniu. Podziel od góry włosy na trzy pasma, skrzyżuj je i dobierz kolejne pasmo. Na końcu zwiąż warkocz cienką gumką, taką, jak do warkoczyków. Poprzypinaj spineczki kwiatki w wybranych przez siebie miejscach. Wiosenna fryzura skończona!




Jak pani Weronika z większą klamrą kwiatkiem

Nazwa tej fryzury wzięła się od imienia pani, która robiła mi tę fryzurę, gdy uczęszczałam do przedszkola. Tak mi się ona podobała, że prosiłam mamę, żeby robiła mi taką samą. Aby wykonać uczesanie Jak pani Weronika, wydziel dwa pasma z każdej strony włosów, skręć je i złącz na środku, związując gumeczką. W miejscu, gdzie znajduje się gumka, przypnij klamrę kwiat. 

 


Drugi wariant to, zamiast skręcać wydziel0ne dwa pasma, po prostu je zapleć, złącz i ozdób spinką. Ten drugi wariant jest nieco bardziej widoczny na moich włosach.



Mini koczki z kwiatkami i rozpuszczone włosy


Ta fryzura jest nieco szalona, ale urocza i od dawna miałam ochotę taką zrobić. Na pewno nie przejdzie niezauważona, he, he. Pokazałam ją w ostatnich Stylizacjach dnia. Wydziel po dwa pasma włosów z każdej strony, uformuj z nich małą pętelkę i zabezpiecz gumeczką. Przypnij do każdej z nich spinkę kwiat i rozkoszuj się efektowną fryzurą.




Mini warkoczyki ze spinkami kwiatkami


Kolejna wariacja an temat warkoczyków. Wydziel po jednym paśmie włosów z każdej strony i zapleć małe warkoczyki. Zwiąż je na końcu gumeczką i przypnij w tym miejscu spinkę kwiatuszek. Możesz też przypiąć jedną pośrodku.



To tyle z dzisiejszych pomysłów na fryzury z wykorzystaniem mniejszych klamer oraz mini spineczek kwiatków. Nie mogę się zdecydować, która jest moim zdaniem najfajniejsza.


***

Która z moich propozycji fryzur spodobała Ci się najbardziej?

Masz w swojej kolekcji klamry kwiaty lub mniejsze spineczki?

6 komentarzy: