30 kwietnia 2021

Jak nosić sportową bluzę? I Bluza i sukienka w kwiaty

Sportowa bluza w romantycznym wydaniu

Hejka!

Zapraszam Cię na wiosenną stylizację.

 

W końcu wiosna sobie o nas przypomniała. Jest w miarę ciepło, świeci słońce, a przyroda budzi się do życia. Zaczyna się robić pięknie. Co prawda prognoza pogody na majówkę nie jest zbyt optymistyczna, ale mam nadzieję, że się nie sprawdzi i wiosenna aura pozostanie z nami na dłużej.

 

Szra bluza Denver USA Colorado Terranova


Sportowa bluza w romantycznym wydaniu

 

Bluza kojarzy się zwykle ze sportowymi stylizacjami. Jednak jest  ona na tyle uniwersalnym elementem garderoby, że sprawdzi się też w bardziej eleganckich, czy dziewczęcych outfitach. Wystarczy dobrać odpowiednie dodatki.

 

Modowa ciekawsotka - trójkąt przy dekolcie bluzy

Ciekawostka: Czy wiesz, czemu służył trójkąt przy dekolcie w bluzach?

Teraz taki trójkąt jest już rzadkością, ale miał on za zadanie wchłaniać pot.

Jak nosić sportową bluzę?

 

Zielona sukienka w kwiaty, szara bluza z napisem

Zielonkawa sukienka w różowe oraz białe kwiaty to mój niedawny łup z Pepco. Urzekła mnie zarówno kolorem, jak i fasonem. W pierwszym odruchu chciałam ją zestawić z balerinami, ale stwierdziłam, że to zbyt oczywiste połączenie. Chciałam czegoś ciekawszego. 

 

Sportowa bluza Terranova, sukienka w kwiaty Pepco, sandałki na słupku DressLily, bransoletka, różowe i żółte tulipany Pepco

Mój wybór padł na szarą, sportową bluzę z napisem Denver USA Colorado. Taką samą tylko różową pokazałam już we wpisie Jak łączyć sportowe i eleganckie ubrania? I Bluza i tiulowa spódniczka. Myślę, że to całkiem fajne połączenie, a kołnierzyk wystający spod bluzy dodaje całości uroku. 

 

Szara bluza Terranova, sukienka w kwiaty Pepco, rózowe sandałki na słupku DressLily, trójkolorowa torebka Tesco

Różowe sandałki, bransoletka z koralików, trójkolorowa torebka, tulipany

Dziewczęcego charakteru dodają stylizacji także różowe sandałki na słupku. Jeśli chodzi o akcesoria, to tym razem postawiłam na bransoletkę z koralików oraz trójkolorową torebkę (szary, jasny róż i szary) ze złotymi elementami. Za rekwizyt do zdjęć posłużyły mi różowe i żółte tulipany.

 

Szara bluza z napisem Terranova, zielona sukienka w kwiaty Pepco, różowe sandałki na słupku, torebka, tulipany

 

Życzę Ci udanej majówki! 

🌳💐🌞


Jak nosić sportową bluzę?


***

Co sądzisz o stylizacji?

Z czym lubisz łączyć sportową bluzę?

38 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba to połączenie :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, Iwonko. Dziękuję i życzę Ci pięknego weekendu! ;)

      Usuń
  2. love this look dear!!It works!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, Sara! ;)
      Thank you so so much. I'm glad you like my outfit. ;)
      Have a wonderful weekend! ;)

      Usuń
  3. Super takie połączenie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej nie łączyłam tak ubrań, ale też mi się taki duet spodobał. ;)

      Usuń
  4. Cześć Moniczko :)

    Wesołej Majówki życzę :) Mam nadzieję, że 1 maja mija Ci dobrze :)

    Jestem bardzo ciekawa jak prezentuje się ta sukienka bez bluzy :) Czuję, że pewnie niedługo nam to zdradzisz i zrobisz stylizację z samą sukienką ale wiadomo na razie dość chłodno to bez bluzy ani rusz :)

    Ja mega lubię połączenie sukienki czy spódniczki z bluzą :) Świetnie to wygląda, Twoja stylizacja jest wiosenną i urocza :)

    Życzę Ci radosnych majowych dni i dużo słońca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! ;)

      Dziękuję, Tobie też życzę wspaniałej majówki. <3 1 maja minął mi przyjemnie, byłam na wrotkach. ;)

      Oczywiście, że pokażę sukienkę w całej okazałości. Zrobiłam to już na Instagramie, ale i na blogu nie może zabraknąć jej w całej krasie. ;) Zgadza się, pogoda jest niepewna, więc lepiej mieć jakieś okrycie wierzchnie.

      Dziękuję Ci bardzo. <3 To moje pierwsze połączenie bluzy z sukienką i coś mi się wydaje, że nie ostatnie. :D

      Przesyłam Ci wiosenne pozdrowienia i życzę pięknej pogody! ;*

      Usuń
  5. Piękna sukienka, chciałabym tego typu bluzę sportową, ale nie mogę w żadnym sklepie spotkać :/ Miłej majówki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Bluzę upolowałam jakiś czas temu na podczas wyprzedaży w Terranovie. Jest bardzo fajna, bo materiał jest cienki i nie jest mi w niej za gorąco. ;)

      Dziękuję i Tobie również życzę wspaniałej majówki! ;)

      Usuń
  6. cudowna stylizaja, bardzo takie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki. Tak właściwie jest to bluza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki bardzo. ;)

    Przyjemnego długiego weekendu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja :) Ja jestem strasznym zmarzluchem i też chętnie łączę letnie sukienki z bluzami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja. Taka delikatną, subtelna, urocza i jakże wiosenną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, Justyno, że moja stylizacja Ci się spodobała. <3 Może tym outfitem uda mi się przywołać wiosnę z powrotem? :D

      Usuń
  11. Bardzo ładna stylizacja! Podoba mi się bluza :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo. <3 Mnie też bardzo się podoba ta bluza, dlatego mam ją aż w dwóch kolorach. :D

      Pozdrowionka! ;)

      Usuń
  12. Raz na jakiś czas lubię takie bluzy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja, podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, sama nigdy tak nie nosiłam bluz, ale to wygląda naprawdę ekstra i sama chyba spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo się cieszę, że taki sposób noszenia bluzy Ci się spodobał i zamierzasz go wypróbować w swojej stylizacji. <3

      Usuń
  15. Świetna stylizacja, wszystko idealnie ze sobą współgra! :)
    Nie wiedziałam, że trójkąt przy dekolcie w bluzach miał/ ma takie zastosowanie. Super ciekawostka!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło to czytać. Bardzo Ci dziękuję. ;)
      Uwielbiam takie ciekawostki, a także dzielić się nimi. :D
      Buziaki! ;*

      Usuń
  16. Ale fajne połączenie:)
    Miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie Kochana Moniko ♡
    Widziałam na instagramie całą stylizację- uroczo! ^^ Świetna stylizacja, twoje połączenia zawsze pięknie wychodzą i przyznam że zazdroszczę takiego dobrego gustu! Ta sukienka z pepco jest przeurocza, bardzo mi się spodobała bo sama lubię taki fason i design, często takie sukienki noszę :) I idealnie komponuje się z bluzą! (a z tym trójkątem to przyznam, że nie widziałam!) Outfift idealny na każde wyjście :) Jak dla mnie - bomba!
    Wspaniały, bardzo inspirujący wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, moja droga Klaudio! ;*

      Bardzo się cieszę, że moja stylizacja tak Ci się spodobała. <3 Nie zawsze moje outfity wychodzą tak, jak je sobie wyobrażam, ale tym razem muszę przyznać, że rzeczywistość odpowiada wyobrażeniu. :D
      Fajnie, że dowiedziałaś się czegoś nowego o bluzach. ;)

      Dziękuję i ślę buziaki! ;*

      Usuń
  18. Bardzo fajny pomysł :) Często noszę moje do sukienek, latem, gdy wieczory są chłodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń