20 kwietnia 2018

Jeans x2 i Węzełek

Jeansowa koszula, jegginsy, tenisówki, T-shirt, bransoletka

Hejka!

Jeansowy (prawie) total look oraz Fontanna Pamięci. 
Zapraszam.


Dzisiaj przychodzę z kolejną stylizacją, gdzie główną rolę gra jeans & jeans. Lubię połączenie jasnej góry z ciemniejszym dołem. Postawiłam na jeansową koszulę (stylizacja Jeans&Jeans). Dla lepszego efektu podwinęłam rękawy.   
 

Auchan, Tesco, Auchan, Jarmark Bożonarodzeniowy we Wrocławiu


Pod spód ubrałam biały T-shirt z nadrukiem: złotym sercem, ptaszkami oraz napisem A romance was born.


Auchan, Biedronka, Tesco, Auchan,


Koszulki z napisami, podobnie jak jeans są jednymi z tegorocznych trendów, więc stylizacja przypadkiem się w nie wpasowała.


T-shirt ze złotym sercem, ptaszkami i napisem "A romance was born"


Nie mogło zabraknąć jeansowych jegginsów. Do tego dobrałam moje dżunglaste tenisówki (pojawiły się już w stylizacji Miejska dżungla) i ulubioną bransoletkę z sercem, na którym wygrawerowane jest moje imię (więcej o niej przeczytacie tutaj).


Jeansowa koszula, jegginsy, torebka w kwiaty, tenisówki z motywem dżungli


Ostatnim elementem jest beżowa torebka w kwiaty na złotym łańcuchu.



 

Zdjęcia powstały w zeszłym roku. Nie zdążyłam ich opublikować, bo przyszły chłody i na takie stylizacje nie było już miejsca- trzeba było szykować cieplejsze.
 



  
Poniższe zdjęcie jest znane tym z Was, którzy zaglądali do zakładki Poznaj mnie.




Sesja odbyła się przy nieco zapomnianym miejscu jakim jest Fontanna Pamięci, zwana też Węzełkiem, we Wrocławiu. Znajduje się ona w bocznej uliczce obok Renomy. Do czasu wykonania tych zdjęć sama nie miałam pojęcia o tym zakątku miasta (nie jestem znawczynią Wrocławia, ale Renomę odwiedzałam nie po raz pierwszy). 




Rzeźba autorstwa Macieja Szańkowskiego została odsłonięta w 2004 roku. Oprócz niej część kompozycji stanowią zatopione w wodzie klucze oraz napis Pantha rei (niestety nie uwieczniłam go). Pomnik nawiązuje do tułaczych losów mieszkańców miasta.
 

Węzełek we Wrocławiu
Węzełek



 Tym razem połączyłam modę z odrobiną historii. Mam nadzieję, że taki duet przypadł Wam do gustu. 


Fontanna Pamięci we Wrocławiu
Klucze zatopione w wodzie

W przyszłym tygodniu postaram się zrobić małą przerwę od stylizacji i przygotować post dotyczący czegoś innego. Dziękuję Wam bardzo za wszelkie pomysły i sugestie dotyczące moich wpisów, którymi dzielicie się w komentarzach. Wszystko czytam, rozmyślam nad tym i w miarę możliwości staram się realizować. 
🎕

***

Połączenie jeansu z jeansem- hot or not?

Słyszeliście o Fontannie Pamięci?

70 komentarzy:

  1. Uwielbiam połączenie dżinsu z dżinsem, te tenisówki stanowią świetny akcent, bardzo fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię połączeniu jeansu z jeansem. :) Dzięki. :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna torebka!
    Fajnie wyglądasz ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że stylizacja Ci się spodobała. :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. What an amazing post, dear! You look lovely!
    Happy weekend!
    Hugs ♥
    LianaLaurie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się stylizacja z rozpiętą koszulą ;) Torebeczka świetna i bardzo dobrze prezentuje się z całością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za docenienie. :) Miło mi to słyszeć (czytać). :D

      Usuń
  5. Świetna stylizacja!! Ja osobiście uwielbiam jeansowe spódniczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Też lubię spódniczki wykonane z jeansu. :) Pasują do wielu ciuchów. :)

      Usuń
  6. Świetna stylizacja!! Ja osobiście uwielbiam jeansowe spódniczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się komentarz zdublował! :D Dziękuje podwójnie w takim razie. ;)

      Usuń
  7. Nie słyszałam o tej fontannie, ale ogólnie nie byłam we Wrocławiu. Wygląda super i chętnie ją zobaczę w realu. Co do połączenia dwóch odcieni jeansu - nie mój gust. Osobiście wolę jednak ten sam odcień lub połączenie z czernią. ;)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama do niedawna o niej nie wiedziałam. To miejsce nie jest za bardzo znane, także chciałam je trochę przybliżyć. :) Dzięki za szczerą opinię. :)

      Usuń
  8. Wspaniałe stylizacje! Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Jegginsy raczej do klasyki nie należą, ale rozumiem, że chodziło Ci o materiał. :)

      Usuń
  10. ooo, widzę te trampki w idealnym wręcz stanie, pamiętasz :D ?
    Ślicznie i luźno - czyli najlepiej. Torebka jest cudowna, z chęcią bym ją przygarnęła :* Ciekawie prezentuje się ta fontanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi. :D Pewnie, że pamiętam! :D Trampki jeszcze są w piwnicy, ale muszę je czym prędzej przynieść i nosić, bo są bardzo wygodne. :) Dziękuję Ci bardzo! :*

      Usuń
  11. Stylizacja bardzo ładna. Zainteresowała mnie ta Fontanna Pamięci. Chętnie coś się więcej dowiem o niej. Może przygotujesz o niej wpis?;>
    Miłej niedzieli;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Hmm, tak się zastanawiam co mogłabym jeszcze o niej powiedzieć. Może coś o symbolice kluczy i węzełka. Dzięki Twojemu komentarzowi wpadłam na fajny pomysł na wpis. Oczywiście zawarłabym tam rozwinięcie wątku Fontanny Pamięci, ale nie tylko. Dzięki za inspirację! :)
      Tobie też życzę udanej niedzieli! :*

      Usuń
  12. Jeansów nie lubię nosić (w formie spodni, sukienek i spódniczek), najlepiej czuję się w takich "garniturach" z tego materiału; trochę Tonyę w wykonaniu Margotki przypominam (dużo osób ją nazywa Maggie, ja wolę Margotkę ♥). :) Te marzenia...
    Torebka bardzo ładna, pasuje do obecnej pogody, która daje w kość. Byłam dzisiaj w górach, masakra z temperaturą. :/ Blisko mojego zamieszkania jest fontanna, na której dnie leżą pieniądze... do każdej się je wrzuca :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, oby u Ciebie było chłodniej...
    Zapraszam do kina 🎬 blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com
    Emma 💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o takie szersze spodnie? :)
      Prawda, jest tak ciepło, jakby lato już do nas zawitało. Jadąc autobusem czy samochodem bez klimatyzacji można się ugotować. :/ Fajnie, że wybrałaś się na wycieczkę w góry. Upał potrafi wymęczyć człowieka. Ale super, że masz blisko siebie fontannę i to na bogato, bo z pieniążkami. :D Dzisiaj na szczęście temperatura była odpowiednia. :)
      Również przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! :)

      Usuń
  13. Torebka i buty czadowe. Uwielbiam jeans

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Super, jeans jest bardzo uniwersalny i chyba nieśmiertelny. :D

      Usuń
  14. Miło mi, że tak uważasz. Dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja prezentuje się naprawdę ciekawie :) Torebka bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeans teraz jest na topie - fajne połączenie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealne połączenie: denim + bluzki z nadrukiem! Najwygodniejsza i najbardziej udana stylizacja ever ;) Ostatnio jestem winna zakupieniem sporej ilości T-shirtów z nadrukiem - https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/bluzki-z-nadrukiem/ - Serio xD

    Btw Fontanna Pamięci jest we Wrocławiu? Jeszcze nie byłam akurat we Wrocku, ale mam nadzieję, że w końcu zajadę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za komplement. :) T-shirty z nadrukami są bardzo fajne. :) Tak, ta fontanna nie jest zbyt znana, a szkoda.

      Usuń
  18. Bardzo lubię jeans :) Szczególnie jeśli chodzi o spodnie oraz kurteczki. Piękna jest ta torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ja chodzę praktycznie tylko w jeansowych spodniach. :D

      Usuń
  19. Dla mnie jeans jest ponadczasowy i zawsze taki będzie. Nigdy nie wyrzucę go z szafy i uwielbiam go w każdej formie :) mam koszule, kurtki, spodnie i buty :D zresztą, pasuje do wszystkiego, jak tu nie kochać takiego materiału? Wyglądasz pięknie! Cała stylizacja jest świetna, idealna na takie dni jak teraz, ciepłe, piękne, wiosenne :) Wygląda na wygodną więc jak najbardziej nadaje się na stylizację do zwiedzania miasta :) Sama często bywam we Wrocławiu, będę tam też w czerwcu na festiwalu kolorów :) Będziesz może? :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się z Tobą zgodzić! Jeansu nie da się nie kochać. :D Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa. Bardzo, ale to bardzo się cieszę, że stylizacja Ci się spodobała. :) Wygląda i jest bardzo wygodna. ;) Nie jestem przekonana do festiwalu kolorów, więc się nie wybieram. Wiem jednak, że Ty bardzo lubisz takie wydarzenia. Życzę Ci udanej zabawy! :)
      Buziaki! :*

      Usuń
  20. Nice outfit, dear (:

    CM | XIII.

    OdpowiedzUsuń
  21. Love this outfit. And the bag is so cute!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie jeansowe połączenia :) Świetne masz buty!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja! Jak najbardziej w moim stylu :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) To bardzo się cieszę, że trafiłam w Twój gust. :)

      Usuń
  24. Mieszkam we Wrocławiu, ale nigdy nie byłam w tym miejscu :D Bardzo ładne. A stylizacja przypadła mi do gustu, chyba jedna z ładniejszych, jakie nam tutaj przedstawiłaś - wszystko idealnie się ze sobą łączy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się, Wrocław jest tak duży, że nawet mieszkając w nim ciężko znać każdy jego zakątek. :D Ja też nie wiem o wszystkich fajnych miejscach w moim mieście. ;) Twoje słowa to balsam dla mojej duszy- dziękuję za słowa uznania. :)

      Usuń
  25. Buciki skradły moje serce:) Są przeurocze:)

    Buziaki przesyłam i po dłużeszej przerwie zapraszam na nowy post:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam jeansowe koszule :) super wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię taką klasykę :) Podoba mi się

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń