13 kwietnia 2018

Miętowe love

Bluzka, jeansy, wdzianko, baleriny,

Hejka!

 Mięta i odrobina szarości. Zapraszam.


 Piątek- weekendu początek. 😊Jak tam Wasz nastrój?
W ostatnim poście trochę się rozpisałam, a zdjęć nie było zbyt wiele. Dzisiaj proporcje ulegną odwróceniu. 



 Jak domyśliliście się po tytule w stylizacji dominuje kolor miętowy. Połączyłam go z szarością, srebrem oraz beżem i odrobiną złota. 

House, Reserved, New Yorker, Tesco, Lolita

 Miętowa bluzka z krótkim rękawem ma uroczy kołnierzyk ozdobiony srebrnymi kryształkami, ale to nie koniec...

House

 Z tyłu zdobi ją kokardka. 🎀 Tyle akcentów, które lubię w jednym ubraniu. 🙂

Miętowa bluzka z kokardką

 Włosy tym razem nie są ani związane w koński ogon, ani rozpuszczone, tylko zebrane w kok, by było bardziej elegancko.

Miętowa bluzka z kokardką, szare wdzianko w jodełkę, miętowe jeansy, beżowo-złote baleriny, fryzura:kok

 Na bluzkę ubrałam szare wdzianko w jodełkę, które już dobrze znacie. Pokazywałam je w poście Jodełka i krata.

House, Reserved, Lolita, New Yorker, F&F(Tesco)

 Do całości dobrałam srebrną torebkę na łańcuszku, która gościła już w pewnej letniej stylizacji.

Beżowo-złote baleriny

 Na stopach wylądowały moje niezawodne beżowo- złote baleriny z kokardkami, które już nie raz uzupełniały moje stroje (tu, tu, tu, tu, tu, tu, tu, tu).

House, New Yorker, Reserved, F&F(Tesco), Lolita

 Jeszcze miętowe jeansy (swoją premierę na blogu miały w tegorocznym wiosennym outficie) i stylizacja jest gotowa.

Stylizacja na tle herbu

 Na koniec chciałam Wam pokazać dwa dawne herby.

Herb

 Niestety nie wiem co jest napisane na tabliczkach ponad nimi (napisy są częściowo zatarte, nie znam też łaciny). Mimo to można je sobie obejrzeć. 🛡

Dawny herb

 Udanego weekendu! 😎


 ***
Co sądzicie o połączeniu mięty i szarości?



56 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja! Podoba mi się szare wdzianko ^^
    Jednym słowem nic dodać, nic ująć :D
    Pozdrawiam ♥️ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. :) Szare wdzianko często gości w moich stylizacjach. Teraz będzie pewnie mniej, bo robi się coraz cieplej. ;)
      Pozdrawiam Cię serdecznie! :*

      Usuń
  2. Wiązanie bluzeczki z tyłu skradło moje serce:)
    Pięknie wyglądasz, wiosna a nawet lato zagościło na dobre to można tak chodzić ubranym a nie tylko kurtki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. <3 Masz rację, tegoroczna wiosna przypomina bardziej lato. ;) Cieszę się, że wreszcie można zostawić kurtki w szafie i ubrać się radośnie. :)

      Usuń
  3. Piękna koszula, lubię miętę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci. :) Ja też lubię ten kolor, to jeden z czterech moich ulubionych. ;)

      Usuń
  4. Śliczna bluzka! <3
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Muszę pomyśleć nad wystylizowaniem jej z jakąś spódniczką. ;)

      Usuń
  5. Elegancję widać w każdym calu.Świetne kolory takie typowo wiosenne.Fryzura także odpowiednio dobrana do całości.Po prostu cudo.Połączenie tych dwóch kolorów idealne.Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, bardzo mi miło, że tak sądzisz. :) Dziękuję. :) Widziałam, że skomentowałaś też poprzednie posty- super! Przesyłam Ci wiosenne pozdrowienia! :*

      Usuń
  6. Stylizacja jest bardzo ładna!
    Lubię miętowy kolor, szczególnie w dodatkach :)
    Pozdrawiam!

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) To mamy coś wspólnego, bo też lubię ten kolor. :)
      Również przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! :)

      Usuń
  7. Jak dla mnie bardzo elegancka stylizacja
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Miętowy, to mój ulubiony kolor, więc jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miętowy kolor kojarzy mi się ze świeżością, z lodami o tym smaku, które bardzo specyficznie smakują, jak i... z morzem. Co do wód, to mój ostatni post ma zahaczenie o wodę.
    Kokarda z tyłu bluzki ładnie się prezentuje, fryzura też nienaganna :) A baleriny - jeszcze lepiej :) Piątek... już niedziela... Ale za to tylko jutro i pojutrze do szkoły, i mam trzy dodatkowe wolne dni! Może usiądę i coś napiszę? :*
    Pozdrawiam bardzo wiosennie, ja na rower idę :)
    Zapraszam do kina 🎬 blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com
    Emmusia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne skojarzenia. :) Lodów miętowych nie jadłam. Z ciekawości już zerknęłam na Twój najnowszy post, ale jeszcze nie skomentowałam. Faktycznie woda odgrywa w nim (w jego drugiej połowie) ważną rolę, niestety niezbyt radosną, ale sam film lubię. :) He, he, no tak, czas szybko lecie. :D Dziękuję za komplementy. :) Super, życzę Ci, by udało Ci się produktywnie spędzić wolne dni (i może też trochę poleniuchować). ;) Pewnie, jeśli będziesz miała wenę, to napisz. :)Też pozdrawiam Cię wiosennie, buziaki! :*

      Usuń
  10. Śliczna ta bluzeczka ;) Bardzo ładnie prezentuje się zgrana z pozostałymi elementami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygladasz tu tak elegancko, rzekłabym- niedzielnie :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi. :D Dziękuję. :) W sumie tworząc ten post i zastanawiając się którą stylizację pokazać, przemknęła mi myśl, by była to właśnie ta, bo nadaje się na niedzielę. :D

      Usuń
  12. This blouse is so cute and I like the colour of your outfit.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne buciki :) Bardzo lubię takie dodatki jak kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw kolorystyczny,ja ostatnio gustuję w pastelowym odcieniu szałwii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie!
    Bardzo lubię takie kolorki, a bluzka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Luźna a zarazem elegancka stylizacja, super :)
    Z tego herbu ciężko odczytać napisy...
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam wejść na Twój blog, a Ty przyszedłeś do mnie. :D Co za wyczucie. ;)Niestety, próbowałam się doczytać, ale nie za wiele da się odszyfrować. Dziękuję i również Cię pozdrawiam! :)

      Usuń
  18. bluzeczka jest słodka! uwielbiam mietowy kolor

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega urocza jest ta kokardka z tyłu <3 :*Super!


    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń