10 kwietnia 2018

Paski, kwiatki i sneackersy


Sportowa elegancja

Hejka!

Elegancko i na luzie. Zapraszam.


Co tam u Was słychać? Piękna pogoda nas nie opuszcza i aż chce się żyć i tworzyć! Dzisiaj przychodzę z kolejną stylizacją, w której chciałam połączyć luz i elegancję. Wiem, że nie każdemu przypadnie do gustu taki duet, ale chciałam spróbować czegoś innego. 

Bluzka w paski kojarzy mi się mocno ze stylem Paryżanek. Gdy słyszę wyrażenie paryski szyk, od razu staje mi przed oczami strój składający się z bereciku, bluzki w paski, spódniczki lub spodni i balerin. Całość ewentualnie uzupełniona o trench. Ale się rozmarzyłam... Pomysł na nową stylizacje gotowy! 👗

Dzisiaj natomiast bluzkę w paski z łączonych materiałów (bawełniana góra i dolna, zwiewna część) połączyłam z jegginsami.

House, Tesco, Chiński Sklep

 By dodać elegancji sięgnęłam po okrągłą torebkę ozdobioną kwiatami. Zamówiłam ją w zeszłym roku oczarowana jej kształtem i zdobieniem. Bliżej pokazywałam ją w poście z wieczornymi zdjęciami. Zauważyłam, że teraz w sklepach pojawiło się trochę podobnych modeli.

House, Tesco, DressLily, świecące buty

 Sportowego charakteru nadają całości buty. Sneackersy ze srebrnymi drobinkami w czasach swej świetności świeciły, dzięki wbudowanym w podeszwy diodom LED. Teraz już niestety tego nie robią, ale stanowią świetne uzupełnienie codziennych stylizacji. Buty te grały główną rolę w kilku stylizacjach: sylwestrowej, sportowej elegancji oraz w duecie z szarą kurtką.

Paski, jegginsy, buty, torebka

Z biżuterii zrezygnowałam, mam tylko medalik.

House, Tesco, Chiński Sklep


 ***

 Podoba się Wam taki kształt torebki?

Sportowa elegancja- tak czy nie?

71 komentarzy:

  1. Świetna jest ta podwójna bluzka, naprawdę ;) Takie proste stylizacje są najlepsze! Ajj jaka ładna ta małą torebka z kwiatowym motywem :) Naprawdę pięknie wyglądasz w tym zestawie i masz naprawdę bardzo ładną figurę! Sportowa elegancja jak najbardziej na tak! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podoba Ci się moja bluzka i torebka. :) Wreszcie jest ciepło i mogła ujrzeć światło dzienne. Planuję częściej nosić tę torebkę. :) Aww, dziękuję Ci za komplementy. Naprawdę podnoszą na duchu i wywołują uśmiech na mojej twarzy. :* Obawiałam się, że takie połączenie może się nie spodobać, ale widzę, że niepotrzebnie. ;)

      Usuń
    2. Zdecydowanie niepotrzebnie :) Super to razem wygląda!

      Usuń
  2. Jak najbardziej podoba mi się taka stylizacja, lubię taki minimalizm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super to słyszeć, a właściwie czytać! :) Dziękuję! :*

      Usuń
  3. Uwielbiam pasiaki :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ekstra! Kolejny obserwator, a właściwie obserwatorka. Tak się cieszę! Dziękuję. <3 Mam nadzieję, że będziesz się dobrze czuć na moim blogu. :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Lubię je, bo fajnie wyglądają i są wygodne. :)

      Usuń
  5. Torebeczka śliczna! Stylizacja w sam raz do szkoły czy na miasto :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Pewnie, u mnie akurat sprawdziła się na wypad do innego miasta. ;)

      Usuń
  6. Torebka jest po prostu boska!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. :)
      Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. Co prawda za paskami nie przepadam ale ta stylizacja w całości mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, tym bardziej, że nie jesteś zwolenniczką pasków. :)

      Usuń
  8. Bardzo ciekawa bluzeczka ;) Robi całą stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowa torebka, zakochałam się wniej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paski, jeansy i białe trampki to połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie połączenia elegancji ze sportem, ale jeśli mam być szczera, to sama ubrałabym inną bluzkę. Ta jak najbardziej pasuje, ale nie przepadam za paskami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za szczerość. :) Rozumiem, nie każdy musi lubić paski. :D

      Usuń
  12. Super stylizacja uwielbiam takie klasyczne i wygodne połączenia <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsze są właśnie takie stylizacje - wygodnie i kobieco :) Śliczna jest ta bluzeczka w paski ♥ Naprawdę w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko mi się podoba :) Torebka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja zdecydowanie na TAK :)
    Bardzo pomysłowe połączenie elegancji, którą podkreśla torebka (piękna) oraz bluzeczka w paski, która też mi się podoba i na dodatek świetnie ''leży'' na Tobie :) No i druga sprawa, to połączenie lekko sportowe które podkreślają buty (z resztą pasują do wszystkiego). Szkoda tylko, że już nie świecą. Pamiętam, że zawsze takie chciałem mieć w dzieciństwie :D.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miły akcent na dobry koniec dnia (Twój komentarz przeczytałam wczoraj przed pójściem spać). :) Dziękuję. :)Bardzo się cieszę, że tak sądzisz. :) Wow! Przedstawiłeś świetną modową analizę. Gratuluję! :) Gdy byłam mała miałam takie adidasy, które świeciły pod wpływem nacisku buta na podłoże, czyli kiedy chodziłam. :D Natomiast te świeciły cały czas, tzn. od momentu, gdy je włączyłam. ;)
      Również Cię pozdrawiam! :*

      Usuń
    2. I jeszcze umiliłem Ci końcówkę dnia :)

      Usuń
  16. Love this outfit is si chic. The bag is very pretty!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna torebka! Bluzki w paski lubię - piszę ten komentarz mając jedną na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie! :D Ja odpisując niestety nie mam na sobie bluzki w paski. :D Dziękuję. :)

      Usuń
  18. Świetny luzak <3
    zestaw idealnie na panującą pogodę za oknem.
    I taki już nieco marynarrrki, letni aaaa lato nadchodź <3
    superowa torebka <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że znalazłaś chwilę, by do mnie wpaść. :) Dziękuję. <3 Pogoda obecnie bardziej przypomina już lato niż wiosnę. :D
      Buziaki! :*

      Usuń
  19. Piękna torebka! Mam podobną bluzeczkę, tylko ciemną. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny zestaw :) ta bluzeczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna, dziewczęca i bardzo wygodna stylizacja! Torebeczka skradła moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna bluzeczka :) Uwielbiam takie paski :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam sportową elegancję! Śliczna bluzeczka i bardzo stylowy zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę, że stylizacja przypadła Ci do gustu. :) Pięknie Ci dziękuję. :)

      Usuń
  24. Torebka mnie urzekła! Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ostatnio kupiłam sobie bluzkę w paski w lumpeksie i uważam że to jest całkiem fajny styl ubierania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paski świetnie sprawdzają się nie tylko w wiosennych stylizacjach. :)

      Usuń
  26. Najbardziej podobają mi się buty! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Co tu dużo mówić młodość rządzi się swoimi prawami, więc stylizacja jak najbardziej na czasie.Torebka urocza. Całość super.Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakoś mi tu buty nie pasują, zamieniałabym na półbuciki, na https://butymodne.pl/polbuty-damskie-c5542.html można zamówić świetne. I cena dobra i jakość. A też się wygodnie chodzi, chłodniej moim zdaniem jak w sportowych butach. Z resztą sami zerknijcie na ofertę, spokojnie kilka jak nie kilkanaście par bym znalazła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za podpowiedź. ;) Mnie zależało na tym, żeby eleganckiej stylizacji dodać nieco sportowego charakteru i myślę, że udało mi się to osiągnąć. ;)

      Usuń