21 marca 2019

Wiosenna stylizacja i różowe kwiaty

Marynarka z baskinką, bluzka, jegginsy, espadryle

Hejka!

Zapraszam na wiosenną stylizację.


Wiosna - cieplejszy wieje wiatr,
Wiosna - znów nam ubyło lat,
Wiosna, wiosna w koło, rozkwitły bzy.


Skaldowie- Wiosna

Doczekałam się! Dzisiaj mamy 21 marca, czyli pierwszy dzień kalendarzowej wiosny. Co prawda wczoraj pogoda była bardziej wiosenna: świeciło słońce, było w miarę ciepło i udało mi się uwiecznić kolejne krokusy, ale bądźmy dobrej myśli. Dzisiaj mimo tego, że było pochmurno, słońce jednak przypomniało sobie o nas i przedarło się przez chmury. Oprócz tego świętujemy także Światowy Dzień Osób z Zespołem Downa oraz Dzień Wagarowicza. Przyznajcie się bez bicia, kto z Was nie poszedł dzisiaj do szkoły lub na uczelnię? 😂 Ja byłam na zajęciach. 😄 Z okazji pierwszego dnia wiosny, przychodzę do Was ze stylizacją na tle pięknych różowych kwiatów.  Zdjęcia zostały zrobione jakiś czas temu (teraz jeszcze jest za zimno) i czekały na właściwy moment publikacji, który wreszcie nadszedł. 💮

Zdecydowałam się na szarą marynarkę z uroczą baskinką, która pasuje do wielu moich ubrań.

Marynarka H&M, Bluzka Lidl, Jegginsy Pepco,  Espadryle Aldi

Kolejnym elementem jest różowa bluzka z krótkim rękawem, wykonana z bardzo przyjemnego w dotyku, ale jednocześnie lekko prześwitującego materiału. Z pozoru zwykłej bluzce uroku nadaje kwiatowa aplikacja u dołu.

Różowa bluzka z klrótkim rękawem i kwiatową aplikacją

Biżuterię tworzą dwie bransoletki, na szarym i różowym sznureczku, których kolory zgrywają się z marynarką i bluzką.

Szara i różowa bransoletka, Action

Nie mogło zabraknąć wygodnych jegginsów. Zamiast granatowych, jak zwykle, zdecydowałam się na te w jaśniejszym odcieniu jeansu.

Bluzka z krótkim rękawem i kwiatami, jeggisny

Stylizację wieńczą espadryle w kolorze różowego złota, które lubię za to, że są wygodne i nie obcierają mi stóp.

Espadryle w kolorze różowego złota

Tak prezentuje się całość i fryzura, tym razem warkocz.
Szara marynarka, jegginsy, espadryle, fryzura- warkocz

Radosnego pierwszego dnia wiosny!!!

 💐☀🌷

***

Co sądzisz o stylizacji? 

Lubisz wiosnę? Jeśli tak, to za co?

42 komentarze:

  1. Super!! Lekko, zwiewnie i wiosennie :)). Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję za miły komentarz. <3
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Dziewczęco, lekko, urokliwie, śliczna stylizacja 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja ;) Jak najbardziej w moim stylu ;) Prosta, delikatna i z klasą ;) Oczywiście, połączenie kolorystyczne bajeczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję i cieszę się, że stylizacja przypadła Ci do gustu. <3

      Usuń
  4. They're all so beautiful!

    https://julesonthemoon.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka wpadła mi w oko :) Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie podzielam Twój optymizm, żebyśmy dobrze myśleli o tej wiośnie. Dziś też słońce nie zapomniało o moich okolicach i od razu jakoś tak przyjemniej po prostu, chce się wszystkiego;) Kochana, stylizacja jest przepiękna! Tyle różu, który słodzi myśli. Zgadzam się, że dół dodaje bluzce "tego czegoś". Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, że gdy świeci słońce, to mam więcej energii do działania, bardziej mi się chce. :D Dziękuję! <3
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
  7. Bluzeczka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  8. cieszę się że już wiosna, dzisiaj wreszcie pierwsze słońce pojawilo się też u mnie w pokoju. stylizacja super, zapraszam też do siebie ;* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardo wiosenna i przyjemna dla oka stylizacja. Ja przyznają, że w szkole w dzień wagarowicza nie byłam (bo już szkołę skończyłam ale cii ;p)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham takie lekkie i dziewczęce stylizacje! Śliczną masz bluzeczkę <3 Wszystko pięknie połączone kolorystycznie no i kwiaty w tle dodają całości niepowtarzalnego uroku :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tyle miłych słów! <3
      Miłego czwartku! :*

      Usuń
  11. U mnie istne lato, właśnie nadrabiam zaległości blogowe przy otwartym oknie, tak cieplutko jest :)

    Świetne espadryle- uwielbiam nosić te buciska i muszę w końcu wyciągnąć z szafy swoje też pudrowe <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja! Podoba mi się ta bluzeczka :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że stylizacja, a w szczególności bluzka, przypadła Ci do gustu. ;)

      Usuń
  13. Lubię połączenie szarości i różu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja, wysmakowane kolorki. Śliczna fryzura.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie kwiaty kwitnące już tam macie?! Ale Wam dobrze! :-)

    Tu, gdzie mieszkam wiosna dopiero się "wykluwa", a dziś jeszcze mieliśmy burzę z gradobiciem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są z zeszłego roku. ;) Ale teraz już coraz więcej krzewów kwitnie pięknie. <3

      Usuń
  16. Ale fajne reklamy u Ciebie z boku na blogu, aż muszę poklikać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli mowa o wiosennych stylizacjach to ja bardzo chętnie wybiorę coś dla siebie na stronie https://butymodne.pl/mokasyny-damskie-c147417.html Możecie zerknąć, co mają w swojej ofercie i skorzystać, jeśli tylko jest okazja. Myślę, że wszystko bardzo się Wam spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo ciekawa, jaka torebka będzie pasowała idealnie do takiej stylizacji. Myślę, że może lepiej coś stonowanego, aby nie kłóciło się to wszystko z kwiatowym wzorem. Dla mnie jest ważne to, a by wszystko było dobrane w odpowiedni sposób. Jeśli macie ochotę, to polecam wejść na stronę https://emink.pl/ . Tam można znaleźć świetne porady dotyczące torebek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja żona bardzo lubi kwiatowe stylizacje i wiem, że często łączy je z odpowiednimi torebkami, paskami i dodatkami. Prowadzi sklep odzieżowy, więc bardzo zależy jej na tym, aby zawsze dobrze wyglądać. Wiem również, że chciałaby poszerzyć asortyment swoje sklepu, np. o torebki. Świetne znalazła w hurtowni https://versoli.pl/pl/43-torby i prosiła mnie o sprawdzenie wszystkich zasad współpracy. Możecie sobie też zerknąć.

    OdpowiedzUsuń