11 kwietnia 2020

Wielkanocny tag, kartki do pobrania i życzenia

Wielkanoc 2020

Hejka!

Zapraszam Cię na wielkanocny wpis.


Dziś już Wielka Sobota, co oznacza, że jutro Wielkanoc! Wymarzone wiosenne drzewko gotowe, pora wziąć się za pieczenie słodkości. Na InstaStory wrzuciłam wczoraj planszę z Wielkanocnym Tagiem. Jeśli masz ochotę odpowiedzieć na te pytania, znajdziesz planszę w wyróżnionych relacjach na moim profilu. Pomyślałam, że na blogu również zamieszczę te pytania. Zaczynajmy! 

Wielkanocny tag


1. Jako ozdabiasz pisanki?

Dekoruję je co roku, używając flamastrów. Jest to już moja tradycja, bez której nie wyobrażam sobie świąt wielkanocnych. Picassem nie jestem, ale sprawia mi to radość.


2. Robisz wielkanocne DIY?

Oczywiście! Co roku realizuję jakiś pomysł na wielkanocną ozdobę. Tym razem było to drzewko z kolorowych jajeczek.


3. Moja wielkanocna tradycja.

Robienie wielkanocnego DIY i własnoręczne ozdabianie pisanek.


4. Wysyłasz kartki wielkanocne?

Tak, co roku wysyłam znajomym i rodzinie kartki elektroniczne. Przygotowałam nawet 7 kartek, które możesz za darmo pobrać i wysłać swoim bliskim. Znajdziesz je w dalszej części wpisu.


5. Ulubiona potrawa.

Uwielbiam babeczkę, którą wkłada się do koszyczka. Dużą babkę też.


6. Babka czy mazurek?

Zdecydowanie wielkanocna babka. Mazurka nie próbowałam.


7. Ulubione wielkanocne kolory.

Pastele: jasny róż, miętowy, żółty. Uwielbiam je i noszę cały rok, jednak szczególnie kojarzą mi się właśnie z Wielkanocą, wiosną i latem. 


8. Ulubiony wielkanocny symbol.

Zajączek. Mam obsesję na punkcie tego słodziaka, co pewnie sama stwierdzisz, patrząc na kartki, które przygotowałam.

Jeśli masz chwilę, będzie mi bardzo miło, jeśli odpowiesz na pytania z wielkanocnego tagu w komentarzu lub jeśli wolisz -  na IG.

*

Wielkanocne kartki do pobrania


Przechodząc do wielkanocnych kartek, przygotowałam 7 propozycji. Zaprojektowałam je w Canvie. Skorzystałam z szablonów, które bardziej lub mniej zmodyfikowałam. Wszystkie kartki są dostępne w formacie pdf. Możesz z nich korzystać na własny użytek. Jeśli chcesz udostępnić grafiki, to podlinkuj je do posta. 

Kartka z zajęczymi uszami

Wielkanocna kartka do pobrania


Kartkę możesz za darmo pobrać tutaj





Kartka z kolorowymi pisankami


Wielkanocna kartka do pobrania


Kartkę możesz za darmo pobrać tutaj




Kartka z zajączkiem

Wielkanocna kartka do pobrania


Kartkę możesz za darmo pobrać tutaj




Kartka z porcelanowym zającem


Wielkanocna kartka do pobrania


Kartkę możesz za darmo pobrać tutaj




Kartka z wielkanocnym koszyczkiem 

Wielkanocna kartka do pobrania


Kartkę możesz za darmo pobrać tutaj





Kartka z mnóstwem pisanek 

Wielkanocna kartka do pobrania


Kartkę możesz za darmo pobrać tutaj





Kartka z zajączkiem, pisankami i kwiatami

Wielkanocna kartka do pobrania


Kartkę możesz za darmo pobrać tutaj


Wielkanocne życzenia



Korzystając z okazji, chcę Ci złożyć życzenia błogosławionych, zdrowych i spędzonych w przyjemnej atmosferze świąt Wielkiej Nocy! Aby radość ze Zmartwychwstania Pana odgoniła wszelkie smutki i troski. Życzę Ci także mokrego Śmigusa-Dyngusa!


Wielkanoc 2020 kartka z życzeniami


***

Wysyłasz tradycyjne kartki, czy takie w wersji elektronicznej?

23 komentarze:

  1. Wesołych i zdrowych Świąt kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry Moniko :)
    Oczywiście, że odpowiem na te pytania :)

    1. Pisanki ozdabiam zawsze termokurczliwymi owijkami. W tym roku pokusiłam się też o styropianowe pisanki jakie sama ozdobiłam cekinami.

    2. Tak, bardzo lubię robić własnoręczne dekoracje. W tym roku zrobiłam wianek wielkanocny, stroik i dwie styropianowe pisanki sama ozdobiłam.

    3. Taką moją małą wielkanocną tradycją jest przygotowywanie pisanek w Wielki Piątek po przyjechaniu wieczorem z nabożeństwa z kościoła.

    4. Uwielbiam wysyłać kartki wielkanocne. Tradycyjnie te w formie papierowej, z życzeniami napisanymi ręcznie i wysłane na poczcie :) Wysyłam je do rodziny i znajomych :) Sama też dostaję i mam potem piękną pamiątkę na lata :)

    5. Moją ulubioną wielkanocną potrawą są różnego rodzaju faszerowane jajka. Bardzo lubię też żurek z białą kiełbaską :

    6. I to i to :) Zarówno babkę jak i mazurka jadłam i bardzo mi smakują :) Tę pierwszą umiem upiec zaś mazurka umie moja siostra :)

    7. Mi tak jak Tobie Wielkanoc kojarzy się z pastelowym różem, miętą i cytrynowym żółtym. Dodałabym jeszcze biały, niebieski i zielony :)

    8. Ja też jestem wielką fanką zajączków. Mam ich w swojej kolekcji co nie miara. Na piku, świeczka- zajączek, lampka ledowa - zajączek i sporo figurek. Ale też bardzo lubię baranki :)

    Co do kartek to naprawdę bardzo ładne zaprojektowałaś :) Są urocze, śliczne, bardzo mi się podobają :) Zajączki na nich są mega słodziaśne :)

    Moniko,
    z okazji świąt wielkanocnych życzę Ci i Twojej rodzinie dużo zdrowia, radości, smacznego jajka, pogody ducha i optymizmu. Wiary, nadziei i miłości. Niech Zmartwychwstały Chrystus ma Was zawsze w swojej opiece i obdarza swoimi łaskami :) Wesołych świąt i Mokrego Dyngusa Kochana! <3 WESOŁEGO ALLELUJA! :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Iwetto! <3
      Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że znalazłaś czas, by odpowiedzieć na pytania z wielkanocnego tagu. ;) Widzę, że część odpowiedzi nam się pokrywa, a część się różni. Bardzo fajnie! ;) He, he, starałam się zrobić kartki nie tylko z zajączkami, ale z nimi wyszło najwięcej. :D Bardzo Ci dziękuję. :*

      Jejku, jakie cudowne życzenia! Dziękuję Ci za nie z całego serca, Iwetto! <3 Tobie oraz Twojej rodzinie życzę także wszelkiej pomyślności, zdrowia i radości oraz opieki Najwyższego! :*

      Buziaki! :*

      Usuń
  3. Super kartki, jeszcze nigdy takiej wirtualnej nie wysyłałam, jakoś wolę tradycyjne, ma to swój urok :)
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Tradycyjne kartki mają niepowtarzalny urok. <3
      Dziękuję i Tobie też życzę radosnego Alleluja! :*

      Usuń
  4. W USA Wielkanoc nie jest tak popularna i nie jest tak swietowana jak w PL a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wielkanocne niespodzianki 😍
    Miło z Twojej strony 😘
    Życzę Ci zdrowych i wesołych Świąt 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że niespodzianki Ci się spodobały. <3
      Dziękuję, Lili! :*
      Także życzę Ci pięknej Wielkanocy i pozdrawiam! <3

      Usuń
  6. Dziękuję! <3 Życzę Ci spokojnych i zdrowych świąt Wielkiej Nocy! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnych i zdrowych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi! Interesting post, thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi! ;)
      It's nice to see you on my blog. ;) How are you?
      Thank you, my dear! ;)
      xoxo

      Usuń
  9. Piękne kartki! Gdybym wiedziała, wpadłabym tu wcześniej, ale może przydadzą się także za rok :)
    W 99% moje odpowiedzi pokrywałyby się z Twoimi jeśli chodzi o ten TAG :)

    Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Bardzo się cieszę, że kartki Ci się spodobały. ;) Pewnie! Nie napisałam roku, więc za rok wciąż będą aktualne. :D

      Wow! Co za zgodność, imienniczko! :D

      Dziękuję, Tobie też życzę samych wspaniałości i dużo zdrowia! :*

      Usuń
  10. Theae easter cards are so pretty love them all.Happy Easter

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham tagi! Bardzo chętnie odpowiem na pytania w komentarzu :)
    1. Jak ozdabiasz pisanki?
    Najczęściej używam naklejek, to szybki sposób a odkąd pamiętam, zawsze pracuję w wielką sobotę :) Myślę, że jak kiedyś założę rodzinę to razem z dziećmi będziemy ozdabiać jajka w bardziej kreatywny sposób :)
    2. Robisz wielkanocne DIY?
    Czasem, niektóre inspiracje są tak piękne że muszę je wykonać :)
    3. Moja wielkanocna tradycja.
    Stukanie się jajkami z rodziną. Podczas wielkanocnego śniadania, każdy bierze jedną pisankę. Stukamy się jajkami, wygrywa osoba, której jajo przetrwa :)
    4. Wysyłasz kartki wielkanocne?
    Elektroniczne :)
    5. Ulubiona potrawa.
    Żurek. To mój wielkanocny ulubieniec.
    6. Babka czy mazurek?
    Mazurek, najlepiej kajmakowy :)
    7. Ulubione wielkanocne kolory.
    Żółty, zielony i czerwony :)
    8. Ulubiony wielkanocny symbol.
    Kurczaczek :)
    Przepiękne kartki Kochana, zachwycające! Naprawdę ciężko oderwać od nich wzrok. Podziwiam talent, są takie słodkie i pełne dobrego słowa :) I wspaniałe życzenia, chodź już po Wielkanocy również życzę wszystkiego dobrego. Na cały kolejny rok!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Klaudio! ;)

      Dzięki, że odpowiedziałaś na pytania. Na Ciebie zawsze można liczyć! <3
      Widzę, że tym, co nas łączy, jest wysyłanie elektronicznych kartek do bliskich. Piąteczka! :D

      Cieszę się, że kartki Ci się spodobały. ;) Tak mi miło! <3

      Dziękuję. Tobie też życzę wszystkiego, dobrego i przesyłam słoneczne pozdrowienia! :*

      Usuń