20 kwietnia 2020

Strefa Kinomaniaczki: praktykant, łyżwiarka i wielkanocne słodkości

The Intern, Easter Under Wraps, Spinning Out

Hejka!

Zapraszam Cię do Strefy Kinomaniaczki!


To już 27 odsłona Strefy Kinomaniaczki! Ileż się przez ten czas nazbierało filmów. Jeśli przegapiłaś poprzednie wpisy z tej serii, możesz je nadrobić tutaj: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12,13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 Na dziś przygotowałam dwa filmy i jeden serial. Zaczynajmy!
 

Praktykant /The Intern (2015)


Praktykant /The Intern (2015)

Będący na emeryturze 70-letni Ben postanawia wrócić na rynek pracy. Wysyła aplikację i wkrótce zaczyna staż w redakcji internetowej strony o modzie. Czy uda mu się zaaklimatyzować w nowych realiach? Jak przyjmą go młodzi współpracownicy? 

Praktykant /The Intern (2015)

Film jest bardzo ciekawy. Duet Hathaway - De Niro spisał się świetnie. Relacja Jules i Bena to coś niesamowitego! Nie ma tu typowego wątku romantycznego, za to pokazano niezwykłą siłę przyjaźni.

Praktykant /The Intern (2015)


Super, że Praktykant obala stereotyp zgorzkniałego staruszka i pokazuje, że nawet w podeszłym wieku można mieć chęci do działania i rozwoju. Oprócz głębszego przesłania, nie zabrakło zabawnych momentów (naprawdę komicznych). Film trwał ok. 2 h, ale ten czas wcale mi się nie dłużył. Gorąco polecam!

Praktykant /The Intern (2015)




Spinning Out (2020)


Spinning Out (2020)

Po tragicznym wypadku na lodzie młoda, obiecująca łyżwiarka, Kate Baker zamyka się w sobie. Nie potrafi ruszyć naprzód. Sprawy nie ułatwia fakt, że dziewczyna zmaga się też z chorobą psychiczną. Czy Kat uda się przełamać strach? Czy odnajdzie się w parze z Justinem, utalentowanym łyżwiarzem, który ma opinię niegrzecznego chłopca?

Spinning Out (2020)

Po ten serial sięgnęłam, gdyż zainteresowała mnie fabuła. Drugim powodem był fakt, że serial liczy tylko 10 odcinków, czyli nie zabierze za dużo czasu. :D Muszę przyznać, że wciągnęłam się w tę historię na maksa! Pierwszy odcinek nieco mnie przytłoczył i przygnębił, jednak wciąż mnie do niego ciągnęło. Straszne to wszystko, co spotkało Kat i co sama sobie robiła. Natomiast wątek Kat i Justina przypadł mi do gustu i to nawet bardzo. Widać tę chemię między nimi.

Spinning Out (2020)


Łyżwiarstwem co prawda się nie interesuję, ale lubię pooglądać piękne stroje i układy choreograficzne. Podobała mi się ta kwestia w szerszym kontekście, jako realizowanie swojej pasji i walka o marzenia. Bardzo polubiłam trenerkę Mashę. To taka przyjazna postać, której życie też nie oszczędzało.

Spinning Out (2020)

Tym co nie do końca mnie przekonało, to wygląd mamy Kat, która zawsze wygląda perfekcyjnie (czasem nawet lepiej i młodziej od córki). Jeśli chodzi o muzykę, to urzekł mnie utwór Amor Congelado. <3 Jest cudowny! Z ciekawostek dodam, że bordowy strój Kat był inspirowany sukienką Tessy Virtue z igrzysk olimpijskich 2018 w Pjongczangu. Takich smaczków w serialu jest więcej. Gorąco polecam Spinnig Out. Szkoda, że jednak nie będzie 2 sezonu.


Wielkanocna niespodzianka /Easter under wraps (2019)


Wielkanocna niespodzianka /Easter under wraps (2019)

Córka właściciela Cavendish Chocolates, Erin, wciela się w rolę liniowego pracownika, by poznać firmę od środka i dowiedzieć się, co jest przyczyną spadku sprzedaży. Podczas swojej tajnej misji, poznaje głównego czekoladnika, Bryana, który wpada jej w oko. Czy uda się uratować fabrykę? Czy mężczyzna odwzajemni uczucia Erin?


Wielkanocna niespodzianka /Easter under wraps (2019)


Czekolada, tajna misja, wielkanocny klimat i wątek miłosny. Dużo pastelowych kolorów i słodyczy. Czego chcieć więcej? Film był pogodny, przyjemnie mi się go oglądało. Fajnie było zobaczyć Fionę Gubelmann (dr Morgan Reznick w serialu The Good Doctor) w roli postaci, która nie jest jędzowata. Po części obejrzałam ten film dla niej. 

Wielkanocna niespodzianka /Easter under wraps (2019)

Stroje głównej bohaterki, Erin Cavendish, niezwykle przypadły mi do gustu. Przypadek? Nie sądzę! :D Fabuła, mimo iż przewidywalna (akurat dla mnie to nie minus), była ciekawa. Mogłam też przyjrzeć się, jak funkcjonuje duża firma od środka. Jasne, był to tylko wycinek, ubarwiony na potrzeby filmu, ale i tak oceniam to na plus. Cieszę się, że obejrzałam Wielkanocną niespodziankę.

Wielkanocna niespodzianka /Easter under wraps (2019)

Na koniec przypomnę, że jeśli nie wiesz Gdzie oglądać filmy i seriale online? zerknij do podlinkowanego wpisu. Znajdziesz tam kilka stron, gdzie możesz to uczynić za darmo, bez zakładania konta. 
***

Obejrzałaś ostatnio jakiś ciekawy film lub serial?

Znasz, którąś z produkcji, które wymieniłam we wpisie?

32 komentarze:

  1. Znam spinning out, który bardzo, ale to bardzo miło wspominam :) Praktykanta też widziałam i był przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Spinning Out" jest świetny! Jednak szkoda, że nie wypuszczą drugiego sezonu, bo jak dla mnie wątek Kat i Jenn nie jest do końca rozwiązany. Ostatnio polecałam ten serial kilku osobom. ;) Fajnie, że "Praktykant" też Ci się podobał. ;)

      Usuń
  2. Great post as always!Im so glad that we have translate option now...
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much for your support! You are very kind. ;)
      Yes, translate option is very useful. ;)

      Usuń
  3. Przyznam się szczerze, że żadnej z tych pozycji jeszcze nie widziałam :D Praktykant od dłuższego czasu znajduje się na mojej liście "do obejrzenia", może w końcu go obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnej z tych pozycji nie oglądałam 🙂
    Chętnie obejrzę "Praktykanta " - głównie ze względu na obsadę 😉
    Ostatnio wkrecilam się w serial "Szkoła dla Elity "🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obsada jest świetna. ;)
      He, he, nie dziwię Ci się, "Szkoła dla elity" wciąga. :D Przyjemnego oglądania i rozwiązywania zagadki. ;)
      Dziękuję i też przesyłam Ci pozdrowienia! :*

      Usuń
  5. Chyba kojarzę Spinning Out, albo coś mnie pamięć myli :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial wyszedł w styczniu. Myślę, że dobrze kojarzysz. :D

      Usuń
  6. znam tlyko prkatykanta! :) uwielbiam ten film ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Jest super! Śmieszne było to włamanie do domu rodziców Jules. :D

      Usuń
  7. Nie miałam okazji oglądać żadnej z tych produkcji :) Uwielbiam łyżwiarstwo więc myślę, że SPINNING OUT by mi się bardzo spodobał :) Wielkanocny film pewnie też, znam produkcje na Boże Narodzenie, nie wiedziałam, że są też na Wielkanoc :) Jak znajdę czas to chętnie obejrzę :) Praktykanta też :) O ile mnie wzrok nie myli to jest to chyba ta sama aktorka która grała księżniczkę Mia w filmach " Pamiętnik księżniczki" :)

    życzę miłego wieczorku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile bożonarodzeniowych produkcji jest mnóstwo, to tych wielkanocnych ze świecą szukać. Chodzi mi o takie pozytywne, radosne filmy. Może w kolejnych latach się to zmieni i powstanie więcej takich filmów? Mam taką nadzieję. ;)
      Tak, tak, to księżniczka Mia we własnej osobie. <3

      Dziękuję! Tobie też życzę przyjemnego wieczorku! :*

      Usuń
  8. Film "Praktykant" bardzo mi się podobał, ciekawy scenariusz i świetni aktorzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak dobrze oceniasz ten film. ;) Nie mogę się z Tobą nie zgodzić. ;)

      Usuń
  9. Dobry wieczór! :)
    Ja też jestem kinomaniaczką, ale jest mi wstyd, czytając Twój wpis i nie znając ani jednego filmu. O "Praktykancie" gdzieś tam, coś tam słyszałam głównie za sprawą Roberta. Jednak najchętniej obejrzałabym serial "Spinning out", bo od jakiegoś czasu fascynuje mnie łyżwiarstwo (przecież to wygląda przepięknie!). Tym bardziej, że jest na Netflixie. Dziękuję za tę listę, chętnie zobaczę następne odsłony :) Bardzo lubię takie serie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! ;)
      "Spinning Out" to świeżutka produkcja, "Wielkanocna niespodzianka" właściwie też wyszła stosunkowo niedawno. Dowiedziałam się o niej przypadkowo. :D
      O tak! Łyżwiarze tańczący na lodzie to coś pięknego. Muzyka, taniec i stroje. <3 "Spinning Out" jest dostępny w wersji z lektorką, która początkowo może irytować, ale szybko się przyzwyczaisz. :D
      Nie ma sprawy. Życzę Ci przyjemnego oglądania. ;) Na kolejną Strefę Kinomaniaczki zapraszam Cię już w maju. ;)
      Buziaki! :*

      Usuń
  10. Koniecznie muszę zobaczyć ten pierwszy film.Trzeci widziała ale srednio mi się spodobał

    -------------------------
    http://fashionelja.pl
    https://www.instagram.com/fashionelja/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi takie cukierkowe klimaty, ale dla mnie był ok. ;)"Praktykant" jest super, myślę, że Ci się spodoba. ;)

      Usuń
  11. Już 27 wpis kinomaniaczki? Jak ten czas leci! Dopiero co czytałam pierwszy :D Praktykant bardzo mnie zaciekawił! Uwielbiam De Niro, myślę, że film wpasowałby się w moje gusta :) Łyżwami również się nie interesuję, ale sama lubię jeździć, tak po amatorsku :) Serial ciekawy a informacja że ma tylko 10 odcinków sprawia, że aż chce się go odpalić. Można by go obejrzeć w jeden dzień :D Wielkanocna niespodzianka również zapowiada się bardzo ciekawie. Jak zwykle nie widziałam opisanych filmów i nie wiele mogę dodać w ich temacie. Moja lista "do obejrzenia" rośnie z dnia na dzień. Niestety, nadal nie mam czasu by zacząć ją realizować. W każdej wolnej chwili staram się coś obejrzeć, nie zawsze mi to wychodzi :) To co ostatnio oglądałam to na pewno dwie części Deadpoola i Masz na imię Justine. Muszę nadrobić trochę horrorów, to mój ulubiony gatunek a wstyd się przyznać, w tym roku nie obejrzałam za wiele nowych tytułów :) Wspaniały, bardzo inspirujący wpis. Kocham strefę kinomaniaczki, po prostu kocham! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Klaudio! ;)
      Też trudno mi uwierzyć, że niedługo Strefa Kinomaniaczki będzie liczyć okrągłe 30 wpisów. :D De Niro zagrał świetnie też w "Nietykalnych" i serii "Poznaj moich rodziców". ;) Też wydaje mi się, że "Praktykant" by Ci się spodobał. ;)
      Prawda? Te 10 odcinków niesamowicie kusi. :D Można obejrzeć coś fajnego, ale nie wsiąknie się na długo. :D
      O Deadpool słyszałam, ale o tym drugim filmie nie. Musze zerknąć o czym to, ;)
      Powodzenia w nadrabianiu filmowych perełek! ;) Też nie zawsze mam czas, ale staram się obejrzeć chociaż te 3 produkcje miesięcznie, bo wiem, że Strefa Kinomaniaczki to lubiana seria na moim blogu. <3 Bardzo się cieszę, że jesteś jej fanką. <3
      Dziękuję i też słonecznie Cię pozdrawiam! :*

      Usuń
  12. Bardzo ciekawe propozycje, z pewnością nadrobię, bo nie oglądałam. W szczególności ciekawi mnie pierwszy film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że wśród moich propozycji znalazłaś coś dla siebie. ;) Przyjemnego oglądania. ;)

      Usuń
  13. "Praktykant" bardzo ładny film na spokojny wieczór :)
    W trakcie tych obostrzeń zdecydowanie nadrobiłam filmowe zaległości.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. ;)
      Czyli obostrzenia przełożyły się na coś pozytywnego. :D
      Dzięki za odwiedziny i też serdecznie Cię pozdrawiam! :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Nie oglądałam. :D Widzę, że niedawno był finał piątego sezonu. ;)

      Usuń
  15. Strasznie spodobał Mi się ten film praktykant w niektórych sytułacjach smieszny :)


    OdpowiedzUsuń
  16. Jest to świetny film :) oglądałem go kilka dni temu na https://www.ipla.tv/start

    OdpowiedzUsuń