21 września 2020

Jak wystylizować jeansową sukienkę?

Hejka!

Zapraszam Cię na ostatnią sesję w kukurydzy. Stylizacja z jeansową sukienką i brokatową torebką. 

 

 

Jak się masz w ostatni poniedziałek lata? Dzisiaj wieczorem widziałam niesamowity księżyc. Był ogromny i wyglądał tak idealnie, jakby ktoś przykleił go do nieba. Wybrałam się nawet na jego poszukiwanie, ale niestety dosyć szybko zniknął. Ale co zobaczyłam, to moje. 



Ostatnie zdjęcia w kukurydzy

Mam już kilka sesji w kukurydzy (nic nie poradzę, że tak mi się podoba ten plener), ale bardzo mi zależało, żeby wybrać się w to miejsce jeszcze raz zanim skończy się lato. Długo się zbierałam, ale w końcu się udało.  Co prawda czas świetności kukurydzy już minął, ale na szczęście znalazłam fragment, który dobrze się prezentował. Chciałam na zdjęciach uzyskać klimat przełomu lata i jesieni, stąd sukienka, która ma długie rękawy. Muszę jednak przyznać, że najlepiej prezentuje się, gdy są one podwinięte.



Jeansowa sukienka

Jeśli obserwujesz mnie na Instagramie, to jeansową sukienkę, która odgrywa w stylizacji główną rolę, mogłaś już zobaczyć na moim Insta Story. Jest to prawdziwy interes życia. Udało mi się ją upolować na wyprzedaży w Pepco za, uwaga, 10 zł! Nawet w Lidlu podobny model kosztował ok. 45 zł, więc jestem dumna z tego zakupu. Zastanawiałam się, jak ją wystylizować, chciałam spróbować czegoś nowego, ale ostatecznie wygrały moje upodobania i dobrałam do niej dziewczęce dodatki w moim ulubionym kolorze (to było silniejsze ode mnie).

 


 

Różowe bransoletki, brokatowa torebka

Wybrałam komplet różowych bransoletek z koralikami i złotą muszelką. Mimo tego iż są to regulowane bransoletki były na mnie za duże i musiałam je nieco zmodyfikować, a w jednej wymieniłam sznurek i teraz wszystko mi pasuje. Kolejnym elementem stroju jest różowa, brokatowa torebka. Błyszczące detale kojarzą się bardziej z outfitami na wieczór, ale myślę, że fajnie sprawdzają się też w dziennych kreacjach.

 


 

Różowe baleriny z kokardkami, gumka do włosów z kokardką i kapelusz

Na stopy powędrowały różowe baleriny z kokardkami, a włosy przyozdobiłam niebieską gumką z kokardką. Nie zabrakło też nakrycia głowy w postaci kapelusza, które stanowi ochronę przed słonecznymi promieniami, ale też ciekawy rekwizyt do zdjęć.

 



***

Masz w swojej szafie jeansową sukienkę?

Lubisz przemycać błyszczące elementy w dziennych stylizacjach?

 

37 komentarzy:

  1. Ale pięknie wyglądasz 😍
    Mam jeansową sukienkę w swojej szafie - ale moja to wersja na lato 😉
    Nie dziwię Ci się że ta kukurydza tak Ci się spodobała 🙂
    Ostatni poniedziałek lata-ale ten czas szybko biegnie
    Lubię takie błyszczące akcenty-nadają smaczku codziennym stylizacjom 😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie, Ewo! <3
      Myślę, że dzięki możliwości podwijania rękawów moja sukienka sprawdzi się i latem, jesienią i wiosną. :D
      He, he, z tą kukurydzą to już chyba mam obsesję, taka cudna jest. <3
      Właśnie, zaraz wrzesień się kończy. :D
      Dzięki i pozdrawiam! ;*

      Usuń
  2. Chyba nigdy nie miałam takiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeansową sukienkę lub spódniczkę warto mieć w swojej szafie. ;)

      Usuń
  3. So nice dress, it has a lot of possibilities

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna sukienka, nie mam jeansowej w swojej kolekcji, a to taki klasyk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;) To prawda, jeansowa sukienka jest bardzo uniwersalna. ;)

      Usuń
  5. Ja mam jeansowa sukienkę w szafie ale już dawno jej nie ubierałam. Faktycznie udało Ci się ja wyrwać w świetnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto wyciągnąć ją z szafy? :D
      Jestem bardzo zadowolona z łupu. <3

      Usuń
  6. Moni, po wielu miesiącach nareszcie dotarłam na Twojego bloga! (czasami czytałam posty z telefonu, ale wtedy nie miałam jak ich skomentować)
    Milo patrzeć jak pięknie się rozwinęłaś :)

    Ta sukieneczka jest przepiękna i uważam, że niesamowicie podkreśla Ciebie, Twój styl i figurę.
    Za 10 złotych?! W dodatku nie z ciucholandu?? Jestem pod wrażeniem Twojego talentu do wyszukiwania perełek :)
    Sama raczej nie posiadam błyszczących rzeczy, ale podoba mi się to jak potrafią odmieniać stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, Ado! ;)
      Sprawiłaś mi ogromną radość swoimi odwiedzinami. Dziękuję za miłe słowa. <3

      Tak, udało mi się upolować ostatnią sztukę i to w dodatku na dziale dziecięcym. :D To chyba było przeznaczenie. :D

      Przesyłam Ci kolorowe, jak jesienne liście, pozdrowienia! ;*

      Usuń
  7. Piękny krój tej sukienki, sama mam taką dżinsową :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pisałam Ci na ig śliczna sukienka! :) No i super okazja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubrania z Pepco są super ;D
    Ja nie mam takiej sukienki, ale mam długą koszulę, która mogłaby być sukienką :p
    Chyba nie noszę za bardzo blyszczących rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam! Ceny i jakość są bardzo fajne. ;)
      O, ekstra sposób, by dłuższą koszulę nosić jako sukienkę. :D

      Usuń
  10. Kiecka jest cudna, bardzo w moim stylu <3
    Ja jednak nie mogłam przejść obojętnie obok...Twoich pięknych włosów! Na tle zieleni wyglądają genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Tobie sukienka się spodobała. <3
      Ojej, ale mi miło. Dziękuję za komplement. <3

      Usuń
  11. Fajna sukienka:) dodatki zawsze podkręcają stylizację:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeans jest bardzo wdzięcznym tematem do stylizacji. Super to wszystko skomponowałaś:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeans chyba nigdy nie wyjdzie z mody. I dobrze! :D Dziękuję i też serdecznie Cię pozdrawiam! ;*

      Usuń
  13. Dobry wieczór Moniko :)

    Swego czasu miałam taką dżinsową sukienkę w swojej szafie jednak wyrosłam z niej. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, bo zabrałam ją do krawcowej i zrobiła z niej koszulę. Także straciłam sukienkę ale zyskałam koszulę :D

    Twoja bardzo mi się podoba. Za dyszkę to nic tylko brać :) Piękny, ponadczasowy kolor dżinsu :) Śliczna sukieneczka :)

    Wyglądasz bardzo ładnie, czuć końcówkę lata na tych zdjęciach :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór, Iwetto! ;)

      Świetnie, że dałaś swojej sukience drugie życie. ;) Dziękuję Ci bardzo. <3


      Życzę Ci pięknej jesieni i udanego tygodnia! ;*

      Usuń
  14. Świetny model :) Mam jedną jeansową sukienkę i bardzo lubię ją nosić latem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeansowej sukienki w szafie nie mam, ale Twoja bardzo fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tak uważasz. Dziękuję i też ślę do Ciebie pozdrowienia! <3

      Usuń
  16. Jeans uwielbiam. Nie potrzeba mu wielu dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dżinsowa sukienka i słomkowy kapelusz to zdecydowanie moje ulubione letnie połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń