27 września 2020

Strefa Kinomaniaczki: całusy, podróż w nieznane, ekscentryczna pani architekt

The Kissing Booth 2, Kraina Lodu 2, Gdzie jesteś, Bernadette?

Hejka!

Zapraszam Cię na wrześniową odsłonę serii Strefa Kinomaniaczki.

Ostatnio bardzo dużo się u mnie dzieje, stąd przez kilka dni nie pojawił się żaden nowy post. Kilka dni temu powitaliśmy jesień, na dworze zrobiło się chłodniej. Mam nadzieję, że powróci jeszcze piękna, słoneczna pogoda. Nie wiem, jak to możliwe, ale wrzesień się już kończy, a na blogu nie pojawiła się jeszcze Strefa Kinomaniaczki. Czas to nadrobić, zapraszam Cię więc na filmowy wpis.

 

The Kissing Booth 2 (2020)

The Kissing Booth 2 (2020) plakat

Relacja Elle i Lee wystawiona na próbę. Zazdrosna dziewczyna Lee.  Kłopoty w raju Elle i Noah. Nowe ciacho na horyzoncie - Marco. Tak w telegraficznym skrócie można opisać fabułę filmu The Kissing Booth 2. Czy związek Elle i Noah przetrwa?

 

The Kissing Booth 2 (2020)

W końcu i ja obejrzałam ten film. Miałam go od dawna w planach, ale jakoś wcześniej się nie złożyło. Często się zdarza, że druga część nie jest tak dobra, jak pierwsza. Tak było, chociażby w przypadku Do wszystkich chłopców, kochałam: P.S. Wciąż Cię kocham. Czy produkcja The Kissing Booth 2 podzieliła ten los? Moim zdaniem zdecydowanie nie!

 

The Kissing Booth 2 (2020)

Druga część historii Elle i Noah trzymała poziom. Tylko dlaczego w filmach zawsze, gdy bohater dowie się czegoś o drugiej osobie, po prostu z nią nie porozmawia, tylko snuje zaraz jakieś teorie spiskowe/ o potencjalnej zdradzie itp.? Wiem, wiem, inaczej nie byłoby dalszej historii, ale ten jeden fakt nieco mnie zirytował. Poza tym film był bardzo przyjemny, nawet się przy nim trochę pośmiałam. Ta część jest dłuższa niż pierwsza, trwa ponad 2 godziny, ale wcale mi się nie dłużyła. 

 

The Kissing Booth 2 (2020)

Na koniec jeszcze szybkie pytanie: team Noah, czy team Marco? Ja wybieram Noah. Dla fanów budki z całusami mam dobrą wiadomość, na rok 2021 jest zaplanowana premiera trzeciej części!

 


Kraina lodu 2 / Frozen 2 (2019)

Kraina lodu 2 / Frozen 2 (2019)

 

Elsa wraz z Anną, Kristoffem, Svenem oraz Olafem wyrusza w nieznane, by odkryć prawdę o przeszłości i uratować królestwo Arendelle. Czy uda jej się dowiedzieć, kim tak naprawdę jest?


Kraina lodu 2 / Frozen 2 (2019)


Chciałam obejrzeć ten film już dawno, ale nie mogłam się zebrać. Nie miałam weny. W końcu w pewien sierpniowy dzień postanowiłam się nieco ochłodzić i włączyłam Krainę lodu 2. Trochę obawiałam się, że druga część nie będzie tak dobra, jak pierwsza, od której premiery minęło sporo czasu (byłam na niej w kinie). Na szczęście twórcy stanęli na wysokości zadania

 

Kraina lodu 2 / Frozen 2 (2019)

Genialne efekty specjalne, wciągająca fabuła, przepiękna ścieżka dźwiękowa, dawka humoru, ale i ogrom wzruszeń. Spodobały mi się też stroje Elsy oraz to, jak wygląda w rozpuszczonych włosach. Coś niesamowitego! Z całego serca polecam Ci Krainę lodu 2. Zarówno mali, jak i duzi widzowie będą zadowoleni.

 

Kraina lodu 2 / Frozen 2 (2019)

 



Gdzie jesteś, Bernadette?/Where'd You Go, Bernadette (2019)

Gdzie jesteś, Bernadette?/Where'd You Go, Bernadette (2019)

 

Niespełniona, ekscentryczna architekt, Bernadette Fox, znika pewnego dnia w nietypowych okolicznościach.  Jej córka Bee postanawia odnaleźć matkę.

 

Gdzie jesteś, Bernadette?/Where'd You Go, Bernadette (2019)

Zaintrygowana opisem skusiłam się na film, Gdzie jesteś, Bernadette?. Produkcja nie była zła, ale czegoś jej brakowało. Liczyłam, że fakty z przeszłości bohaterki, które odkryje jej córka, faktycznie będą zaskakujące, ale niestety nie zrobiły na mnie większego wrażenia. Choć muszę przyznać, że wątek z wirtualną asystentką był ciekawy.

 

Gdzie jesteś, Bernadette?/Where'd You Go, Bernadette (2019)

Spodobała mi się za to relacja Bernadette z Bee, zwłaszcza scena w samochodzie, gdy śpiewały razem piosenkę Time after time. Co więcej, moją uwagę zwróciły stylizacje głównej bohaterki, w których wyglądała bardzo stylowo. Filmu nie polecam jakoś bardzo, ale też nie odradzam.

 

Gdzie jesteś, Bernadette?/Where'd You Go, Bernadette (2019)


 

*

Jeśli zastanawiasz się, gdzie obejrzysz wspomniane przeze mnie produkcje, odsyłam Cię do wpisu Gdzie oglądać filmy i seriale online? 

 

Po więcej filmowych propozycji zerknij do poprzednich wpisów z serii Strefa Kinomaniaczki: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12,13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31.

 

***

Widziałaś któryś z powyższych filmów? Jak wrażenia?


14 komentarzy:

  1. Nie oglądałam żadnego z tych filmów. Moich znajomych córka jest fanką Krainy Lodu i ostatnio kupowałam jej zabawki z Krainą Lodu i Elzą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak fajnie. :D Elsa jest moja ulubioną postacią z tych filmów. <3

      Usuń
  2. I haven´t seen them yet but I would like to do it. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  3. Krainę lodu chcę pooglądać i na bank zrobię to (kocham bajki) :D! Mam spoore zaległości filmowe niestety:( Co do reeszty- nie widziałam. Pozdrawiam.

    Zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kraina lodu" jest naprawdę godna obejrzenia. <3 Jeśli chodzi o mnie, to też ostatnio niestety brakuje mi czasu na oglądanie filmów. ;(
      Dziękuję i też pozdrawiam! ;)

      Usuń
  4. Znam 2 propozycje z Twojego posta. The kissing both 2 jest dla mnie idealne na luźny wieczór, miło mi się go oglądało! :) A co do krainy lodu - 1 mi się mega podobała, a 2 już mniej zdecydowanie, chyba miałam gorszy dzień, bo mnie nudziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! "The Kissing Booth 2" to film idealny, żeby się odprężyć. :D Być może. Też mi się zdarza, że czasem film mniej mi się podoba, bo jestem w gorszym nastroju i dostrzegam wszelkie niedociągnięcia. :D Dzięki za odwiedziny. ;)

      Usuń
  5. Witaj Moniko! :)

    Jak się masz?

    "Krainę Lodu" bardzo lubię, mam nawet na płycie DVD pierwszą część, która jest zdecydowanie moją ulubioną. Więź Anny i Elsy przypomina mi trochę moją i mojej siostry. Siostrzana miłość jest piękna <3 Moim ulubieńcem tej bajki jest bałwanek Olaf <3

    Drugiej części "Krainy Lodu" jeszcze nie oglądałam, ale na nocce w pracy to nadrobię :) Pozostałe dwa filmy też obejrzę :) Czuję, że mogą mi się spodobać :)

    W ogóle ostatnio na nocy w pracy obejrzałam " DJ Cinderella" - pamiętam, że był ten film w Twojej Strefie Kinomaniaczki <3 Mega mi się spodobała ta wersja Kopciuszka <3 Wkrótce do niej wrócę :)

    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie oglądałam żadnej z tych produkcji -"Kraina Lodu"(obydwie części) i "Gdzie jesteś Bernadette " mnie zainteresowały
    W sumie jak się tak zastanowić to ,rzeczywiście nieco dziwne że bohaterowie w filmach zamiast ze sobą rozmawiać snują takie teorie spiskowe...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Kate i jej warsztat aktorski, niestety film Gdzie jesteś, Bernadette? mnie rozczarował :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam film Gdzie jesteś, Bernadette? :) Znalazłam go w sekcji kryminałów, ale bardziej okazał się dramatem. Produkcja taka sobie, mogło być lepiej

    OdpowiedzUsuń